Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua: yläkouluikäinen poikani haluaisi tyttöystävänsä meille yöksi. Hirveä riita aiheesta!

Vierailija
21.11.2020 |

Yhdeksäsluokkalainen kysyi saako tyttöystävä tulla meille yöksi. En luvannut vaan sanoin, että päivälläkin ehtii oikein hyvin nähdä. Poika suuttui ja lukkiutui omaan huoneeseen. Äsken tuli huoneesta ja sanoi että hän menee sitten sinne. Oli jo pakannut tavarat mukaan. Alkoi karjumaan, kun nappasin tavarat itselleni. Luoja näiden teinien kanssa.

Toisaalta mulla on luotto omaan poikaani enkä haluaisi tämän sotkevan välejämme. Olenkin nyt ihan kahden vaiheilla koko asian suhteen.. Minkä ikäisenä olette antaneet lapsenne mennä tyttö-tai poikaystävälle yöksi?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs isä on asiasta mieltä? Miksi tuntuu, että näistä määräävät aina pirttihirmunaiset?

Ei niiltä kysytä. Omalla miehellä ei rajoja ois joten jonkun ne täytyy vetää

T. "Pirttihirmunainen"

Ps. Meilllä ei alle 16v mene eikä tule seurustelukumppanille yökylään

Vierailija
82/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tosi moni hokee että tämä on minun koti ja kodin säännöt..joo näin sen pitääkin mennä mutta yrittäkää ymmärtää teidän nuoria,myös he asuvat siinä talossa ja olis reilua kaikille että myös nuori saisi vaikuttaa oman kodin sääntöihin..puhukaa nuorten kanssa eikä aina vain sanota minun koti ja minun säännöt.. se ei johda muuhun kuin kapinaan..itse keskustelen omien nuorten kanssa paljonkin näistä,koska haluan että koti on turva paikka kaikille ja kaikilla hyvä olla..en todella huuda ekana että minun säännöt vaan meillä on meidän säännöt..ja joustetaan puolin ja toisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä lupaa. Viime kerralla, kun tyttäreni poikaystävä oli meillä yötä oli tuonut mukanaan alkoholia. Niitä olivat tissutelleet salaa tyttäreni huoneessa ja yöllä heräsin siihen, kun molemmat vuoronperään oksentelivat ja olivat ihan konttauskunnossa.

Ennen tuota poikakaveria tyttö oli kunnollinen ja tuon poikakaverin kanssa ihan mahdoton. Onneksi on eronnut siitä ja taas normaali oma itsensä..

Vierailija
84/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin 82, kyseessä on koko perheen koti, ei vain äidin! Lasta voisi kuunnella ja sopia asioista yhdessä. Erityisen typerää on tehdä asiat niin kuin omassa lapsuuden kodissa, yhtään miettimättä onko siihen syytä vai ei.

Minä en usko että vanhempien kotona ollessa mitään kauheaa panorallia harrastaisivat. Ja toisaalta, itse nuorena lintsasin koulusta päästäkseni poikaystävän kanssa päiväaikaan touhuilemaan. En usko että yökyläily vaikuttaa siihen harrastavatko seksiä vai eivät.

Vierailija
85/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää ikinä lupaa. Viime kerralla, kun tyttäreni poikaystävä oli meillä yötä oli tuonut mukanaan alkoholia. Niitä olivat tissutelleet salaa tyttäreni huoneessa ja yöllä heräsin siihen, kun molemmat vuoronperään oksentelivat ja olivat ihan konttauskunnossa.

Ennen tuota poikakaveria tyttö oli kunnollinen ja tuon poikakaverin kanssa ihan mahdoton. Onneksi on eronnut siitä ja taas normaali oma itsensä..

Sulla on nyt yksi huono kokemus mutta älä anna sen silti määritellä kaikkea..kaikki mokaa ja tulee niitä huonoja seurustelu kumppaneita myös,nekin kuuluu elämään..ja hyvä kun ovat nyt eronneet..

Vierailija
86/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taas linjoilla

En katunut että annoin luvan. Syötiin yhdessä iltapalaa ja juteltiin niitä näitä. Siitä nuoret sitten hipsivät pojan huoneeseen katsomaan leffaa ja me miehen kanssa omiin puuhiimme. Yökin meni rauhallisesti. Nuoret olivat hiljaa ja toivottavasti myös menivät pian nukkumaan. Nimittäin yöllä kun kävin veskissä niin ei pojankaan huoneessa ollut valoja enää.

Ja ei, en usko että harrastivat seksiä, mutta jos harrastivat ehdittiin ainakin pojan kanssa puhua asioista.

Kiva, että annoit luvan!

Se vain vinkkinä, että mitä hiljaisempaa on, sitä todennäköisemmin hommailevat kun yrittävät toimia vaivihkaa :D

Vierailija
87/87 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä erikoinen keskustelu vuosia ulkomailla asuneen näkökulmasta. Käsittämätöntä, ettei Suomessa muka voi lapsi olla lapsi, ja aikuisuudessa jotain odotettavaa. Usassa ei tulisi mikään yökyläily kyseeseenkään vähänkään normaalissa perheessä tuon ikäisillä. Ja silti seksuaalisuudesta ja parisuhteesta voidaan luoda lämmin ja tavoiteltava asia.

Vanhemmat saavat päättää kodin säännöt. Ja aikuisuudessa saa olla jotain odotettavaa.

Lisäksi Usassa kuulemma varsin yleisesti ympärileikataan poikalapsia, jotta itsetyydytys olisi vaikeampaa. En ole tosin tilastoihin tästä perehtynyt, mutta näin olen sanomalehdistä lukenut. Että sellainen esimerkkimaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi