Miehen kommentti ulkonäöstäni riidan aikana
Ihan alkuun haluan sanoa, että tämä ei todellakaan ole mikään trolli. Meillä tuli jonkin aikaa sitten riitaa. Mies suutuspäissään sitten kommentoi riidan aikana, että perseeni on ruskea. Mitähän hän tuolla mahtoi tarkoittaa? Asia on jäänyt vaivaamaan. Pidän hyvää huolta hygieniastani Olen ihan suomalaistaustainen, mutta tummahiuksinen nainen. Vaikuttaako tämä sitten asiaan. Karvoitusta ei kyllä tuolla alueella ole. Mies on joskus myös haukkunut viiksiäni. Mitään selkeitä viiksiä minulla ei kyllä ole. Pitääkö tässä jotain sokerointia alkaa harkitsemaan.
Kommentit (38)
Bidee käyttöön hopi hopi, se paskan vekslaaminen eestaas paperilla ei oikeasti puhdista persettä.
Kommentoin kyllä jo aloitukseen, että pidän hyvää huolta hygieniastani.
Miksi olet sellaisen väkivaltaisen jännämiehen kanssa.
mitäs jos pakkaisit tavarasi ja häipyisit, outo ukko!
lapsellinen, kesken kehityksen
Aika monella on tummempaa pigmenttiä peräreiän ympärillä. Se on täysin normaalia, vaikka jotkut siitä osaavatkin häiriintyä.
Lopettaisin suhteen. Selvästi hyvin epäkypsä mies. Tota persekommenttia on vähän vaikea edes tulkita kun se on niin outo, mutta viiksistä kommentointi nimenomaan riidan yhteydessä kertoo siitä että yrittää nakertaa itseluottamustasi.
Mies yrittää aiheuttaa sinulle ulkonäkökomplekseja, jotta kuvittelisit, että sinua ei kukaan muu huoli. Vastaisin että sitä ruskeaa persettä hänen ei sitten enää tarvitsekaan katsella.
Vierailija kirjoitti:
Aika monella on tummempaa pigmenttiä peräreiän ympärillä. Se on täysin normaalia, vaikka jotkut siitä osaavatkin häiriintyä.
Nehän voi olla niitä kauneusluomia!
Tuohan oli hauskasti sanottu. Jos riidan aika noin päästelee, niin rakastaa oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Bidee käyttöön hopi hopi, se paskan vekslaaminen eestaas paperilla ei oikeasti puhdista persettä.
Se on pigmenttiä, ei lähde pesemällä.
Harkitsisin miehen vaihtamista.
Mulle huudetaan, että olen vanha luuska.
Vierailija kirjoitti:
Mulle huudetaan, että olen vanha luuska.
Jätä se huutelija huutamaan keskenään
Riettaan tumma pillunja persereikäsen ympärys sinulla. Olisi outoa jos sen vaalentaisi, silloinhan se tod.näk. olisi vaaleampi kuin muu iho :D Mies selvästi "nauttii" seksihetkistä kun on aikaa tuollaistakin analysoida kovin tarkasti.
Varmaan nuo asiat on häirinneet häntä. Miehet ovat seksissä hyvin visuaalisia ja jos tummempi anus ei ole hänen mieleensä vaan on fantasioinut vaaleasta. Nyt hän on tyytynyt tilanteeseen ja yrittänyt olla välittämättä. Mutta nuo lipsaukset paljastivat, että kyllä se häiritsee. Tai ei ainakaan ole sitä, mitä idealisti haluaisi.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ei ole. Samaa on joillakin kainaloissa. Pitäisi tarkastuttaa verensokeri, mahdollisesti d2.
Pigmenttihäiriö johtuu mm. d2 tai verisuoniperäinen.
Lisäyksenä vielä, että olen aina ajatellut, että jotkut valkaisut tms. olisi ihan urbaanilegendaa. Eikö ne sitten olekaan? Käykö porukka oikeasti sellaisissa?