Sivut

Kommentit (87)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen on ysiluokkalainen poika? 14 vai 15 vai 16? 

Jos 14 niin sanoisin että ei käy. 16v niin joo jos tyttöki saman ikäinen.

Mitä väliä sillä on?
Jos molempien mielestä ajatus on ok, ei muuta kuin kovaa ajoa... ;-p

No tossa iässä pari vuottakin on tosi iso ero henkisen ja fyysisen kehityksen kannalta. 

No ei kyllä ole

• ylös 1
  • alas 25
Vierailija

Ensimmäisenä kannattaa miettiä, MIKSI ei saisi tulla yökylään? Muuttuisiko suhtautuninen, jos yökyläilijä olisi eri sukupuolta? Entä silloin, jos oma lapsi ei olisikaan hetero? Mitä vanhemmat pelkäävät? Teinin raskautumistako? Siihen on olemassa ehkäisyvälineet. Jos taas vanhemmat ovat uskonnoloisia ja seksi kuuluu vain avioliittoon, oikeastiko he kuvittelevat teininsä niin mielikuvituksettomiksi, etteivät teinit keksisi mitään muuta paikkaa seksiin? 

Mulle ei olisi aikoinaan tullut mieleenkään harrastaa seksiä silloin, kun joko omat tai poikaystäväni vahemmat olivat viereisessä huoneessa. Seksiä kyllä harrastettiin mm koulun vessassa välitunnilla. 

• ylös 65
  • alas 22
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meidän tytöllä on ollut tyttö-ja poika kaveritakin kylässä. Keskusteltu avoimesti asioista. Ei todellakaan hään ole mikään jakorasia , sanoo tyttö. Ihan kaveripohjalla hengaillaan. Harmittelee ,kun ei ole kohdannut ns seurusteluun sopivaa kumppania, kavereita on moniakin.

• ylös 28
  • alas 3
Vierailija

Sen kyllä ymmärrän (vaikka en hyväksy) että minun tyttöystäväni äiti joka on minua kolme vuotta nuorempi ei hyväksynyt yökyläilyäni 17 vuotiaan tyttärensä huoneessa, varsinkin kunnseurustelin ensin äidin kanssa, mutta onhan tuollainen nyt turhaa nipottamista.

• ylös 8
  • alas 30
Vierailija

Tottakai poika saisi tuoda tyttöystävänsä yöksi! Olen vanha käpyhippitätsy ja itsekin olin jo tuossa iässä sekä tyttö- että poikakavereiden luona yötä, kun matkat olivat kovin pitkiä ja bussit kulkivat kehnosti (no juu, eihän tämä ollut se ainoa syy tietenkään). Joistakin yökyläilyistä sovittiin vanhempien välillä, joistakin ei. Minä annoin omalle lapselleni kyllä luvan eikä mitään ongelmia ole ollut. Näyttävät vielä viihtyvän täällä, kun saavat olla melkolailla rauhassa. Siivosivatkin tuossa iltapäivällä ja lupasivat leipaista *tsihih* pizzaa illan aikana. Ei kehnompaa seuraa! XD

• ylös 39
  • alas 4
Vierailija

Omalla ysiluokkalaisella tyttärellä on kympin keskiarvo ja viikonloppuisin on yökylään tervetulleita kaikki kaverit tai se iik poikaystävä. Mitään ihmeempiä ongelmia ei ole tytöllä ikinä ollut, ei polta eikä juo eikä ole todellakaan minun asiani mitä tekevät tytön huoneessa. Koputan ennen oven avaamista, mitään kiusallisia tilanteita ei ainakaan ole ikinä tullut.

Tämä on hänenkin kotinsa, joten miksi hän ei saisi kutsua vieraita.

En aio estää häntä harrastamasta seksiä, jos sitä itse haluaa.

• ylös 81
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meille saisi tulla tyttökaveri yöksi, mutta huoneiden ovet pysyisi yön auki.

Meille saa tulla sitten, kun ovat sen ikäisiä, että ei tarvitse vahtia tällaisilla kiusallisilla jutuilla kuten ovet auki, kuunnellaan, käydään tsekkaamassa jne. Eli sitten kun eivät tarvii lapsenvahtia.

• ylös 11
  • alas 25
Vierailija

Tuskin tyttöystävän vanhemmatkaan ilahtuvat yökyläilyistä, jos ilahtuvat kannattaa juosta... ettei suvun teini yh perinne jatku teidän suvun kautta.

• ylös 18
  • alas 27
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Omalla ysiluokkalaisella tyttärellä on kympin keskiarvo ja viikonloppuisin on yökylään tervetulleita kaikki kaverit tai se iik poikaystävä. Mitään ihmeempiä ongelmia ei ole tytöllä ikinä ollut, ei polta eikä juo eikä ole todellakaan minun asiani mitä tekevät tytön huoneessa. Koputan ennen oven avaamista, mitään kiusallisia tilanteita ei ainakaan ole ikinä tullut.

Toimiiko kympin keskiarvo ehkäisymenetelmänä?

• ylös 42
  • alas 24
Vierailija

Kyllä me täällä pikkutaajamassa kylittelemme jo 12-vuotiaasta alkaen ja kettu käy tutkimassa mikä kolo olisi mukavin koko talveksi. Te siellä kaupungissa olette niin kovin vieraantuneita elämästä ja luonnollisista asioista.

T: Tiina

• ylös 7
  • alas 24
Vierailija

Itselleni jäi traumoja kun menetin neitsyyteni liian nuorena. Halusin miellyttää erästä poikaa. Tytöille pitää teroittaa ettei seksiin SAA suostua vain toista miellyttääkseen!

• ylös 36
  • alas 18
Vierailija

Jos pelkäät että poika harrastaa seksiä, ni se on sen ehtinyt jo tehdä. Ei siihen yökylää tarvita.

• ylös 30
  • alas 4
Vierailija

Täällä saat, niinkuin olet jo saanut, vastaukseksi vain sitä "tottakai saa yökyläillä", "Oletpa nipokalkkis, jos kiellät" jne. Ja sitten kun se tyttö pamahtaa paksuksi niin nää samat mammat hurskastelee "kuinka vastuuttomia vanhempien pitää olla kun teineillä ei ole mitään rajoja".

Meillä ei saanut yökyläillä alaikäisenä lapsen seurustelukumppani. Seksistä puhuttiin, samoin ehkäisyn tärkeydestä ja siitä, että tajuan hyvin, että seksiä voi harrastaa päivälläkin ja että se on nuoren oma asia ja oma päätös. Liittyy omiin kokemuksiin ja nykyiseen arvomaailmaan.

• ylös 27
  • alas 23
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Toimiiko kympin keskiarvo ehkäisymenetelmänä?

Ei toimi, mutta ketjussa joku opettaja kommentoi ettei näillä yökyläilijöillä ole muutenkaan ”kaikki kunnossa”. Mistäs se opettaja muiden yökyläilyistä tietää?

Ja kyllä luotan siihen, että lapseni osaa käyttää ehkäisyä ja jos ei osaa niin eipä siihen yökyläilyjen kieltäminen auta. Itse olen tuossa iässä pussaillut yms. yleisissä puistoissa poikaystävän kanssa, koska en uskaltanut viedä häntä kotiin. Onneksi lapseni ei tarvitse häpeillä ja salailla.

• ylös 37
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi alaikäisten seurustelukumppanien yökyläilyyn enkä edes neuvottelisi asiasta. Mun koti, mun säännöt.

Näin oli minunkin nuoruudessani, ja näin olisi myös lastenikin.

Kyllä. Kaikki, mikä on ennen ollut, on automaattisesti hyvää, kuten ruumiillinen kuritus, naispappeuden ja homoavioliittojen kielto. Vai onko? Ihmettelen, jos asioita perustellaan pelkästään "näin se oli minunkin nuoruudessani" sen tarkemmin kyseenalaistamatta, onko menettelytapa tarpeellinen.

• ylös 28
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En suostuisi alaikäisten seurustelukumppanien yökyläilyyn enkä edes neuvottelisi asiasta. Mun koti, mun säännöt.

On se koti myös sun lapsen koti😀

• ylös 36
  • alas 12
Vierailija

Voi näitä poikien äitejä ... susta tulee oikein unelma anoppina. Sääliksi käy jo tulevaa miniää.

T. Kolmen pojan äiti

• ylös 18
  • alas 25
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen on ysiluokkalainen poika? 14 vai 15 vai 16? 

Jos 14 niin sanoisin että ei käy. 16v niin joo jos tyttöki saman ikäinen.

Mitä väliä sillä on?
Jos molempien mielestä ajatus on ok, ei muuta kuin kovaa ajoa... ;-p

No tossa iässä pari vuottakin on tosi iso ero henkisen ja fyysisen kehityksen kannalta. 

Niin on. Tytöt on tuossa iässä paljon poikia edellä. Monessa suhteessa.

• ylös 10
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat