Salkkarit järkyttää, onko Iidan isä ns. insesti-isä?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:29"]
Mikähän Isabella on oikein naisiaan jos joskus on ollut nimeltänsä Pirjo?
[/quote]
vähänkö mä repesin nauruun kun camilla tuli siihen "Pirjo?!" :D :D Isabella ei oikein näytä Pirjolta.
Joo, mä en edes uskalla katsoa enää koko sarjaa, kun on niin pelottavaksi muuttunut.
Miten salkkarit voikin olla välillä niin pelottava, aivan nousi karvat pystyyn nytkin! Kamalaa! :(
Onkohan salkkareilla ötökkä varoitus?
Koko sarja on muuttunut aivan järkyttäväksi! Marianne on hullu psykopaatti, jolla on jakautunut persoonallisuus! Iidan isä lukitsee Idan kellariin. Katariina alkaa pyörittää laitonta mamuklinikkaa. Ja tämä kaikki tulee normaaliin katseluaikaan!
Salkkarit on teistä"kammottavaa", entäs klo 17:30 tulevat kauniit ja rohkeat? Please kukkahattutädit. NE ON SARJOJA
Salkkarit on teistä"kammottavaa", entäs klo 17:30 tulevat kauniit ja rohkeat? Please kukkahattutädit. NE ON SARJOJA
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 01:17"]
Mä luulen, ettei tää Pekka ole Iidan isä ollenkaan.
Luulen, että hän on Marian vanha potilas joka näki tilaisuutensa koittaneen kun Janne soitteli ja kertoi että nuori Iida etsii isäänsä.
Veikkaukseni siis on, että jonkin sortin psykopaatti kyseessä.
[/quote]
Totta! Mutta entäs se Marianna? Kaksi psykopaattia sarjassa samaan aikaan?
Sitten vielä Joonatan häippäs, se varmasti ryöstetään. Katariina joutuu muuttamaan pois kun Camilla palasi, Taiga on pahasti cp vammanen. Sergei meinaa sekaantua hämärähommiin (juonipaljastuksia) Jo on kyllä paljon samaan aikaan!!
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 01:17"]
Mä luulen, ettei tää Pekka ole Iidan isä ollenkaan.
Luulen, että hän on Marian vanha potilas joka näki tilaisuutensa koittaneen kun Janne soitteli ja kertoi että nuori Iida etsii isäänsä.
Veikkaukseni siis on, että jonkin sortin psykopaatti kyseessä.
[/quote]
Totta! Mutta entäs se Marianna? Kaksi psykopaattia sarjassa samaan aikaan?
Sitten vielä Joonatan häippäs, se varmasti ryöstetään. Katariina joutuu muuttamaan pois kun Camilla palasi, Taiga on pahasti cp vammanen. Sergei meinaa sekaantua hämärähommiin (juonipaljastuksia) Jo on kyllä paljon samaan aikaan!!
[/quote]
Niin ja unohdin että Ismon kuollut vaimo herää kuolleista.........
Eiköhän Heiskanen ole tämänkin takana. Se kun on ihmemies että vaikka se olisi kuollut niin se ei sittenkään olekaan kuollut.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:16"]
100% varma, että nyt insesti tuli salkkareihin. Ida on sitä paitsi lukion ekalla eli pahimmassa tapauksessa vielä 15! :0
[/quote]
Se olis kyllä yksi tabu, jota ei ole vielä käsitelty - monenlaista muutahan siellä on jo vuosien mittaan ollut.
[/quote]
Eikös takavuosina liipannut jo läheltä, kun Taalasmaiden tytär (en muista nimeä, Onnin äiti) viritteli suhdetta velipuoleensa, ei siis silloin tiennyt, että Seppo ei ole biologinen isänsä.
Ja olihan Sebastiankin siskonsa kanssa!
Miksi tämä on järkyttävää mutta se kun ulla ahdistelee joonatania on hauskaa
Mitenköhän Peppi katoaa ohjelmasta, kun jää äitiyslomalle?
iidan "isä" sanoi perjantain jaksossa että hän ei ole hänen isänsä oikeasti D:<<
Mikähän Isabella on oikein naisiaan jos joskus on ollut nimeltänsä Pirjo?