Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salkkarit järkyttää, onko Iidan isä ns. insesti-isä?

Vierailija
24.03.2014 |

Joka lukitsee Idan kellariin? Kamalaa :0.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 20:26"]

Mä haluaisin katsoa kevyttä viihdettä enkä tollasia hulluja ja ahdistavia juonenkäänteitä..

[/quote]

Silloin se ei olisi Salkkarit. Muistaako muuten joku vielä, kuinka Uutta päivää mainostettiin aluksi hyvän mielen sarjana, jossa kenellekään ei tapahdu mitään pahaa jne.? Mun mielestä se on melkein yhtä kauheeta saippuaa kuin Salatut.

[/quote]

Taisivat pian huomata, että ei ketään kiinnosta katsoa ohjelmaa, jossa kaikki näytetään ruusunpunaisten lasien läpi

Vierailija
22/58 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan aikoinaan sen Inkan isä ahdistellut tytärtään. Ainakin näin muistelisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 00:30"]Olihan aikoinaan sen Inkan isä ahdistellut tytärtään. Ainakin näin muistelisin.

[/quote]

Jep, mutta kertaus on opintojen äiti

Vierailija
24/58 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 20:30"]

SPOILER ALERT!!

Lukitussa huoneessa on Iidan sisko, jota insesti-isä on pitänyt vankina.

[/quote]

Mistä sie tän vetäsit?!

Vierailija
25/58 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 20:30"]

SPOILER ALERT!!

Lukitussa huoneessa on Iidan sisko, jota insesti-isä on pitänyt vankina.

[/quote]

Mistä sie tän vetäsit?!

[/quote]

Iidan siskon märistä pikkupöksyistä

Vierailija
26/58 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette katso sitä kakkosen Uusi päivää? Siinä on realistisemmat hahmot eikä mitään panttivankidraamoja, arkista elämää mutta ihan mielenkiintoisia käänteitä. Ja asioita tapahtuu! Yhtä asiaa ei jankata liian kauan. Jos henkilöllä on joku salaisuus se oikeasti paljastuu tämän elämän aikana. Jotkut luulee sitä kai nuorten sarjaksi mutta ihan aikuisille se on. Toki nuoretkin voi seurata, siinä on muutama nuori hahmo. Enkä ole missään ylellä töissä :D Mä vaan ihmettelen kun tää sarja ei saa kauheasti huomiota. Varmaan pääsee mukaan ihan ok vaikka aloittaa keskenkin?

Vierailija
27/58 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä ahdistavaa uudessa päivässä on ollut? Mun mielestä ei mitään. Draamaa on mutta ei tollasta överiä salkkarit tason sekoilua

Vierailija
28/58 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakson nimi on "Iidalla on bileet, kaikki sileeks" - Huhhuh tosiaan. Ettekö tajua mitä paikkoja siellä ajellaan sileäksi "isän" toimesta :(

Vierailija
29/58 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 00:42"]

Jakson nimi on "Iidalla on bileet, kaikki sileeks" - Huhhuh tosiaan. Ettekö tajua mitä paikkoja siellä ajellaan sileäksi "isän" toimesta :(

[/quote]

:DDDD

Aika pervo mielikuvitus sulla :D

Vierailija
30/58 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä Salkkareissa ole mitään ahdistavaa, kuten ei myöskään UP:ssä. Nehän on vaan sarjoja, eivätkä edes mitään kovin laadukkaita... Mutta jos ahdistaa, TV:n voi laittaa kiinni.

Ymmärrän, jos lapsia tällaiset sarjat ahdistaa ja tiedänkin liian monta perhettä, joissa lasten annetaan surutta seurata esim. Salkkareita. Ei se ole todellakaan mikään lasten sarja!

Vierailija
31/58 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit on muuttunut ahdistavammaksi. Kyllähän siellä aina on tapahtunut kaikenlaista, mutta sitten on kyllä ollut vähän rennompaa ja rauhallisempaa välillä. Nyt hypätään suoraan uhkailusta ja ahdistelusta, kidnappaukseen, koneensyöksyyn, susijahtiin, synnytykseen, tappamiseen, vammaiseen lapseen aviokriisiin..... Eihän katsoja saa hengähtää välillä, kyllä välillä pitää olla vähän kevennystä ja enemmän huumoria ja edes jotain onnellisuuden merkkejä.

Vierailija
32/58 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kehnosti tehty telkkariohjelma järkyttää mielenrauhaa niin jätä katsomatta. Minäkään en katso sitä koskaan, mutta toisesta syystä.

Vierailija
33/58 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, ettei tää Pekka ole Iidan isä ollenkaan.

Luulen, että hän on Marian vanha potilas joka näki tilaisuutensa koittaneen kun Janne soitteli ja kertoi että nuori Iida etsii isäänsä.

Veikkaukseni siis on, että jonkin sortin psykopaatti kyseessä.

Vierailija
34/58 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 00:42"]Jakson nimi on "Iidalla on bileet, kaikki sileeks" - Huhhuh tosiaan. Ettekö tajua mitä paikkoja siellä ajellaan sileäksi "isän" toimesta :(

[/quote]

Mä sain aivan kamalan naurukohtauksen.

Mammapalstojen karvat vs posliini -tappeluun otetaan kantaa nyt myös Salatuissa elämissä

Vierailija
35/58 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita jaksojen nimiä nykyään näkee? En löydä enää salkkareiden sivuilta millään!

Vierailija
36/58 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän ruma nenä uudella katariinalla.

Vierailija
37/58 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 12:29"]

http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/salatut-elamat/paljastukset/artikkeli/salkkarit-paljastukset-julki--vanha-tuttu-palaa-sarjaan/3109824

[/quote]

Mut tässä on vaan tän viikon jaksojen nimet, jostaiohn ainakin ennen näki jaksojen nimiä monta viikkoa eteen päin. Tai siis näkee ilmeisesti vieläkin jos tuo Iidalla on bileet, kaikki sileeks on tosiaan joku oikee jakso :D

Vierailija
38/58 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä näkyy jaksojen nimiä huhtikuulle asti:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_televisiosarjan_Salatut_el%C3%A4m%C3%A4t_jaksoista

Vierailija
39/58 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 09:39"]

Hirveän ruma nenä uudella katariinalla.

[/quote]

Ärsyttävä koko näyttelijä! Inhoon sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi