Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Sossupummit elelee mun verorahoilla!" hoh hoh

Vierailija
24.03.2014 |

Ettekö te työssäkäyvät ymmärrä, että suurin osa tuista kilahtaa suoraan takaisin kunnan tai valtion kassaan vuokratuloina? Ainoa poikeus on yksityiset vuokranantajat.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan! Mainio idea! Tukia ei saa jos ei tee töitä sen eteen, esim .6h/pv?

tai miten se nyt lasketaan. Niinkuin Norjassa ym. muuallakin jo alkaa olla käytäntö.

Täytyisi tehdä ihan aloite asiasta jollekin kansanedustajalle, eikä vain puhua.

Vierailija
22/31 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai miten se nyt lasketaan. Niinkuin Norjassa ym. muuallakin jo alkaa olla käytäntö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 18:39"]

No kuules, hoh hoh, näin näyttää tapahtuvan täälläkin. Outoa minusta, että joidenkin pitäis saada elää elämäänsä, kuin mamujen, tekemättä yhtään mitään muuta, kuin syöden ja paskoen. 

[/quote]Hitto soikoon! Pitääkö mun nyt kertoa mun mamukavereille, ettei heidän tarvitse tehdä muuta kuin syödä ja paskoa? Mitähän ne siitä tuumaavat?

[/quote]

No nythän sulla on oiva tilaisuus kehua sun mamukavereita! Mitäs tulevaisuudensuunnitelmia heillä on? Ovatko hyvin integroituneet tänne? Töissä, opiskelevat? (Huom! Nyt ei siis ollut työperäinen maahanmuutto kyseessä!)

[/quote]

Ei mun tarvitse heitä mitenkään kehua. He eivät myöskään ole homogeeninen ryhmä, joiden tulevaisuudensuunnitelmat voisin selvittää yhdellä lauseella. Mulla ei taida olla ihan hirveästi työperäisiä maahanmuuttajia tuttavapiirissäni, suurin osa on tullut puolison takia tänne. Muutama pakolaisena tullut löytyy. Sitten on pari sellaista, jotka ovat muuttaneet tänne lapsena tai teininä vanhempiensa kanssa (nämä ovat kotoisin ent. Neuvostoliiton maista).

Elelevät ihan samanlaista elämää kuin suurin osa suomalaisista. Käyvät töissä ja opiskelevat, perheitä perustavat.

Vierailija
24/31 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 18:33"]

Mulla ei ole autoa, mutta teiden kunnossapito maksaa.Samoin kirjasto ja uimahalli, joita en käytä.[/quote]

Voi kuule, kyllä autoilijat maksaa sen teiden kunnossapidon ihan itse. Yksityisautoilijalta kynitään rahaa joka muodossa. Jos autoilijoilta nyhdetty raha laitettaisiin pelkästään teiden ylläpitoon, niin ajettais kaikki nelikaistaisilla motareilla, jotka on päällystetty kullalla. :p Ihan turhaan vingut teiden ylläpidosta, kun et edes autoa omista.

[/quote]

No ei muuten maksa:D! ´Sun muutama satasen autovero on kuule hyttysenpaska itämeressä mitä tulee teiden kunnossapitoon.Mietipä sitä sähkönkin määrää teillä.

ap

Vierailija
25/31 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 18:58"]

[/quote]

Tyhmä, nythän jo on näin! Hoh hoh, joku fiksu keksikin tän kikkailun ennen sua.

ap

Vierailija
26/31 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sossupummi on sillä hetkellä aina valtiolle menoerä, turha on sitä kaunistella. Sossupummi on nettosaaja.

Vierailija
27/31 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 19:00"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 18:39"]

No kuules, hoh hoh, näin näyttää tapahtuvan täälläkin. Outoa minusta, että joidenkin pitäis saada elää elämäänsä, kuin mamujen, tekemättä yhtään mitään muuta, kuin syöden ja paskoen. 

[/quote]Hitto soikoon! Pitääkö mun nyt kertoa mun mamukavereille, ettei heidän tarvitse tehdä muuta kuin syödä ja paskoa? Mitähän ne siitä tuumaavat?

[/quote]

No nythän sulla on oiva tilaisuus kehua sun mamukavereita! Mitäs tulevaisuudensuunnitelmia heillä on? Ovatko hyvin integroituneet tänne? Töissä, opiskelevat? (Huom! Nyt ei siis ollut työperäinen maahanmuutto kyseessä!)

[/quote]

Ei mun tarvitse heitä mitenkään kehua. He eivät myöskään ole homogeeninen ryhmä, joiden tulevaisuudensuunnitelmat voisin selvittää yhdellä lauseella. Mulla ei taida olla ihan hirveästi työperäisiä maahanmuuttajia tuttavapiirissäni, suurin osa on tullut puolison takia tänne. Muutama pakolaisena tullut löytyy. Sitten on pari sellaista, jotka ovat muuttaneet tänne lapsena tai teininä vanhempiensa kanssa (nämä ovat kotoisin ent. Neuvostoliiton maista).

Elelevät ihan samanlaista elämää kuin suurin osa suomalaisista. Käyvät töissä ja opiskelevat, perheitä perustavat.

[/quote]

No ihan turhaan ja hätävarjelua liioittelevasti sä nyt sitten reagoit! Otsikossa oli "sossupummit", mikä tarkoittaa juuri sossupummia, mitä iso joukko tänne lusmuilemaan tulleista on. Ketään ei taatusti ota päähän työssä käyvä tai opiskeleva maahanmuuttaja.

Vierailija
28/31 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/31 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki eletään sun ja mun verorahoilla.

Vierailija
30/31 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunta hoitaa asuntojen lämmityksen, huoltosysteemit, isännöinnit, kunnostukset. Nekä rahat eivät lähdekään kassasta mihinkään?

Vierailija
31/31 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa maksaa palkasta veroja kuukaudesta melkein puolitoista tonnia ja kirkuttaa jäljelle jäävällä rahalla palkkapäivästä toiseen ilman mitään tukiaisia. Loiset vinkuu että pitäisi olla sama elintaso kuin työssäkäyvillä. Eihän työssäkäynti kohta kannata tällä politiikalla.