Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin kiintynyt äidin 2 viikkoa sitten hankittuun kissaan etten haluais lähteä takaisin Helsinkiin

Vierailija
21.11.2020 |

Äitini on saanut tämän puolivuotiaan kattineidin työkaveriltaan joka on joutunut luopumaan siitä katista kun hänen tyttärensä on alerginen kissoille vissiin aika pahasti tai jotain. Oon käynyt kerran kattomassa tätä kissaa heidän luonaan äidin kanssa ja tää kissa on poikeuksellisen ihmisystävällinen eikä pelkää esim. niin paljon imuroimisen ääniä kuin meijän aikasemnat kissat sekä äidin puolen mummon noin 11 vuotta sitten kissojen taivaaseen mennyt poikakissa. Se mummon poikakissa oli kans aika ihnisystävällinen ja tuli mielellään kehräämään sänkyyn jalkopäähän sekä syliin kun oli sisällä. Tää kattineiti on siis tottunu sisätiloihin sekä oon leikkiny sen kanssa yleensä 3-5 tuntia päivittäin tässä kun äiti on ollu töissä ja itse etäopetuksessa yliopiston puolesta. Tulee myös öisin mun viereen kehräämään ja nukkumaan. Kyllä, olen hyvin eläinrakas ihminen ja tulen aina olemaan.

T: M26

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny myös jonkun kissa- ja koirakennelin perustamista jos mun akateeminen ura lässähtää vielä joskus kunhan nyt ensin valmistun yliopistosta. Ylihuomenna on siis yksi lähitentti koronasta huolimatta pienellä porukalla.

Ap

Vierailija
2/12 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin justiin. Ihanaa että sisältäsi löytyy rakkautta eläintä kohtaan. Olisiko nyt sopiva aika hankkia omakin kissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma, jätä äidin mirri rauhaan.

Vierailija
4/12 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niihin nopeasti kiintyy :) mä en itse pysty tällä hetkellä pitämään lemmikkejä, mutta hoidan välillä tuttujen eläimiä, ja tulee kyllä suru puseroon aina, kun ne palaavat omaan kotiin. Kämppä tuntuu niin tyhjältä ilman eläimiä. Kissoista pidän eniten <3

Vierailija
5/12 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selväähän se, että yksi kissa aina Helsingin voittaa!

Vierailija
6/12 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan poikaset ja kissat ovat ihania!

Vierailija
7/12 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo kaksi vaihtoehtoa niin itsekin valitsisin kissan, en Helsinkiä.

Vierailija
8/12 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin justiin. Ihanaa että sisältäsi löytyy rakkautta eläintä kohtaan. Olisiko nyt sopiva aika hankkia omakin kissa?

Ehkä kunhan oon ensin käyny yliopistovaihdossa Euroopan sisällä. Lemmikkikuume alkoi jo toissavuonna kun vanhin isosisko hankki vähän rauhallisemman kissaneidin ja äiti oli nyt entisen miesystävänsä kanssa mökillä kolmen kissan ja yhden koiran kanssa. Oon siis asunut 9 vuotta äidin miesystävän luona ja meillä oli siellä ensin saksanpaimenkoiria 2 kpl ja myöhemmin tuli myös tyttökissa joka leikkaamattomana ulospäästyään synnytti vähän pentuja joita me annettiin myös pois ja säästettiin omana 2 koko köörin leikkauttamiseen asti, joten mulla on kokemusta kissoista ja koirista ennestään jo. Vitsi haluaisin niin tän kissan itelleni.

Ap

Vierailija
9/12 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selväähän se, että yksi kissa aina Helsingin voittaa!

Totta mutta voi silti niitä pitää sisäkissoina myös Helsingissä. Pitää vaan muuttaa vähän isompaan kämppään Hoasin sisällä.

Ap

Vierailija
10/12 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettiny myös jonkun kissa- ja koirakennelin perustamista jos mun akateeminen ura lässähtää vielä joskus kunhan nyt ensin valmistun yliopistosta. Ylihuomenna on siis yksi lähitentti koronasta huolimatta pienellä porukalla.

Ap

Kissa-/koirakennelin perustamista? Eli kaavailet kasvattavasi kissoja/koiria? Onko sulla joku tarkempikin suunnitelma, esim. mitä rotua ajattelit kasvattaa ja mikä on tavoitteesi sille kasvatukselle? Jos kenneliä perustat, niin varo ettet päädy pentutehtaaksi pelkästään tuottamaan lisää kissoja ja koiria ilman mitään järkevää suunnitelmaa tai tavoitetta.

Vierailija
11/12 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja "kenneli" tarkoittaa Suomessa yleensä ihan vain ihmistä joka kasvattaa koiria, se ei siis ole mikään valtava rakennus, missä olisi pennutukseen käytettäviä koiria häkeissään, odottamassa omaa vuoroaan tulla siitetyksi (tällaista kutsutaan nykyään pentutehtaaksi).

Kissojen versiota kennelistä kutsutaan kissalaksi.

Vierailija
12/12 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jäät kissan luokse ja säästyy korona taudilta . Se leviää nyt .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi