minkälainen paikka asua on Uusikaupunki?!
Mies saanut töitä sieltä ja koko perhe muutetaan perässä. En ole koskaan siellä käynyt, nyt televisiosta nähnyt joitain kuvia Crusell-viikoista. Mitä muuta siellä on?
Kommentit (6)
ja se riitti! Heti lähdettiin pois kun löytyi töitä muualta.
Pieni paikkakunta jossa elämä pyörii pienissä piireissä. Porukka aika sisäänlämpiävää sorttia ja muualta muuttavia vierastetaan.
Kesällä ihana pikkuinen merenrantakaupunki, kyllä, mutta syksy/talvi/kevät ihan kuollutta.
En muuttaisi takaisin mistään hinnasta. Ahdistava paikka.
jos joutuu asua eikä tunne ketään. sisäänpäin lämpiäviä ja outoja ihmisiä. ja muutin siis turusta ja nyt olen taas onnellinen kun olen turussa :)
ja loistavasti olen viihtynyt! Kyllä se on piakka mikä hyvänsä niin itse on osattava suunsa avata! Ei muualla sen avoimempia ihmisiä ole.
Ihan mukava tämä paikka on!!
Eräät vaan ottaneet nokkiinsa....oma vika ehkäpä?!?!?!
törmäsin sitten kai vaan tylsiin ihmisiin. siellä ei ole kauppoja eikä mitään. paitsi ihan hyvä kirjasto.
seppälä ;) ja mini-ihmisille studio 25 ja montezuma.....
ihanaa istuskella syömässä ja juomassa Kaupunginlahden (tutummin paskalahden) ravintoloissa (Orre, Sualaspuar, Makasiini), lapsen kanssa voi mennä Leijonapuistoon joka on myös pasklahden lähel :)
Myllymäki on tunnettu myllyistään ,vesitornista, kauniista istutuksista ja myös siellä on leikkipuisto.
Näin kesällä voi mennä uimaan santtionrantaan tai hiun rantaan.
Aikuisille menoa löytyy Aquariuksesta (aku), joka on hiljattain remontoitu. Kirsta tarjoaa herkulliset pitsat ja viikonloppuisin mahtavaa karaokea, Lännentie on enemmän duunareiden bailupaikka jos noin voi sanoa.
Mihin päin ukia te muutatte? Minkä ikäinen lapsi teille on?