Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häppärit paljaaksi

Vierailija
02.06.2026 |

Ajelin häppärit paljaaksi ja jätin siistin karvakolmion. En uskaltanut ekalla kerralla vetää posliiniksi kun aina pelotellaan näpyistä ja tulehduksista eikä sokeroinnista ole kokemusta. Seuraavaksi yritän sokeroinnilla häpyhuulet paljaaksi, jätän kiitoradan, koska se on ehkä ominta. Kuinka monta kertaa pitää sokeroida että alakerta pysyy karvattomana vai tapahtuuko sitä koskaan? Onko ainoa keino häppäreiden karvattomuuteen laserointi. 

Lisäksi nyt kiihotun pienistäkin asioista, joten housut on märät koko ajan. Mitä voi käyttää suojana, kun en haluaisi käyttää pikkuhousunsuojia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini on seksy ja siistitty luonnonkarvoitus on kuuma, mutta viirut, kiitoradat, tupsukat, pienet sydämet jne. ovat hassuja! 

Vierailija
2/10 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posliini on seksy ja siistitty luonnonkarvoitus on kuuma, mutta viirut, kiitoradat, tupsukat, pienet sydämet jne. ovat hassuja! 

Siistitty mutta ei liian lyhyt luonnonpunainen luonnollinen karvakolmio on kaikkein kuumin!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan markettivoiteella harvenee nopeasti. Käytän veetiä kerran viikossa ja nyt näin vuoden päästä on alle puolet karvoista jäljellä. Tietysti se varmaan vaikuttaa, että millaista se oma karva on. Mun on tummaa ja paksua, aika karheaa, ja sitä oli alkutilanteessa paljon. 

Vierailija
4/10 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan markettivoiteella harvenee nopeasti. Käytän veetiä kerran viikossa ja nyt näin vuoden päästä on alle puolet karvoista jäljellä. Tietysti se varmaan vaikuttaa, että millaista se oma karva on. Mun on tummaa ja paksua, aika karheaa, ja sitä oli alkutilanteessa paljon. 

Tummat karvat ja vaalea iho on täydellinen yhdistelmä laseroinnille jolla ihosta tulee näppylättömän sileä kuin karvoja ei olisi ikinä kasvanutkaan.

Karvankasvusta riippuen voi mennä puoli vuottakin että alkaa kasvaa taas pehmeää haituvaa.

Vierailija
5/10 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan laskeutua mulkullani kiitoradalle.

Vierailija
6/10 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok Pertti 50-50-v

Vierailija
7/10 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et kuulu pillua saa!

Vierailija
8/10 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä karvat kiihottaa, en tykkää ajellusta

Vierailija
9/10 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näkö harittaa sinolin jälkeen jo niin ettei pinkki piirakka riitä ryhmittymismerkiksi niin kannattaa vaihtaa börjeen jonka ruskean jarrutusraidan haistaa vaikka sitä ei enää näkisikään.

Vierailija
10/10 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei eli kiitoradalle laskeuduttuaan kalun pää työntyy napaan.

Mikäpä minä olen arvostelemaan kun tuo nyt vaan on sinun juttusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan