Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te paljuja rakastavat pakotatte paljuttelua suorastaan aggressiivisesti myös muille?

Vierailija
21.11.2020 |

Mitkä tahansa polttarit, tuparit, pikkujoulut tai virkistyspäivät, ohjelmaan kuuluu paljussa huljuttelu. En tykkää paljussa olemisesta, mutta tätä on joidenkin vaikea ymmärtää. En ole mikään siveydensipuli tai itsetunto-ongelmainen, vaikka en paljuun menekään. En vain pidä paljuista, enkä halua paljuun. En vain pidä siitä tukahduttavasta lämmöstä enkä halua lillua muiden kanssa samassa likaisessa vedessä (olen pessyt paljun aamulla tuparilillumisten jälkeen ja se vesi näytti aivan rasvaiselta jauhelihakeitolta kaikkine rasvoineen, hiuksineen ja ihosolukkoineen tms., jotka olivat veden pintaan kerääntyneet). Antakaa minun olla, nautin kyllä olostani ilman paljuakin.

Sama pätee myös saunojen rakastajiin. Kyse ei ole siitä ettenkö voisi olla alasti muiden edessä, en vain pidä saunomisesta muiden kanssa. Olen rauhallinen saunoja ja haluan olla rauhallisessa hiljaisuudessa, juuri sopivasti löylyä heittäen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin. Ei todellakaan houkuttele tulla mukaan lillumaan muiden paskaveteen.

Vierailija
22/33 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palju on käytännössä iso kylpyamme. Minua ei kiinnosta istua edes tuttujen ihmisten kylpyvedessä, saati sitten työporukan tai kaverien puolisoiden pyllynhuuhteluvedessä.

Yök, nyt kun ajattelee :S

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikrobiologiaa tuntevana ihmisenä en menisi vaikka maksettaisi pieneen määrään lämmintä vettä kenenkään toisen ihmisen kanssa, enkä yksinkään, jos siellä paljussa olisi ikinä käynyt joku oman perheen ulkopuolinen henkilö.🤮

Vierailija
24/33 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kiinnosta. Ei paljut, ei kylpylät, ei vieraiden saunat eikä hotellin suihkutilat/kylpyamme. Hotellissa on pakko tietenkin suihkussa käydä, joten pidän koko visiitin ajan varvastossuja. Enkä ole mikään ylihygieenikko, vaan ihan järjellä ajattelen. Paljon vaihtuvia ihmisiä ja monella vaikka mitä vaivoja ja sairauksia.

En halua lilliä kenenkään kanssa (vaikka se olisi käynyt ennen sitä suihkussa) samassa vedessä. Siellä tosiaan leijuu vaikka mitä alapääeritettä, ihonmurua, räkää, kakkaa, karvoja ja jalkasientä :-P

Ja miksi, oi miksi nämä palju-intoilijat ovat aina niitä vähän juntahtavia, suurten massojen porukoita?

Vierailija
25/33 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljut on junteille. Meidänkin taloyhtiössä eräs pösilö haluaisi,että yhteistuumin hommattais palju pihaan. Arvaan jo nyt, ketkä siellä marinoituisivat kaiket illat mekastamassa bissetölkit kädessä. Eikä kukaan siivoa.

Vierailija
26/33 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, meillä yksi naapuri lähes raivostui mulle kun emme halunneet viettää palju-iltaa heidän kanssaan. Rouva oli pitkin facebookia hehkuttanut paljua ja sen hankintaa ja ehdotti kavereilleen palju-iltaa heillä. Pelkkä ajatus että joutuisin istumaan samaan kylpyveteen tuon ihrakasan ja ukkonsa kanssa puistattaa. Eipä mennyt kuin seuravalle päivälle facebookiin oli ilmestynyt katkeroitunut päivitys siitä kuinka heidän paljua nyt kadehditaan. Kyllä nauratti.

Vierailija
27/33 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen asenne. Herää kysymys että mikähän se oikea syy on..

Vierailija
28/33 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ole koskaan kukaan pakottanut paljuun tai saunaan. Outoja kavereita sulla.

Vierailija
29/33 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ole koskaan kukaan pakottanut paljuun tai saunaan. Outoja kavereita sulla.

Juuri noin. Menen paljuun jos menen. Jos en mene, en mene.

Vinkki: Peseytyä toki voi, ennenkuin sinne paljuun kipuaa.

Vierailija
30/33 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klooratussa vedessä uiminen on silkkaa tuskaa. En mielelläni ui edes uimahallissa saati istuisin kimppapaljuun. Yök.

Vierailija
31/33 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin paljun jos asuisin omakotitalossa. Ketään muuta sinne en päästäisi enkä kenenkään toisen paljuun mene. Edellisessä asunnossa oli kylpyamme ja tykkäsin siitä.

Vierailija
32/33 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljussa on juuri täydellinen lämpötila uloste- ja muiden bakteerien lisääntyä räjähdysmäisesti. Ja kaikki eivät vaihda joka kerran jälkeen vettä saati käytä puhdistusaineita. Siinä se pienikin nirhauma muuttuu nopeasti kuolioon meneväksi laaja-alaiseksi tulehdukseksi. Kiitos, mutta ei kiitos.

Vierailija
33/33 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puljut täynnä eritteitä ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi