Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulunyytit 2014 <3

24.03.2014 |

Aloittelen tän ketjun.. toivottavasti ei yksin kauan tarvi olla :)  La on 1.12.14 eli just plussasin <3  Kolmas lapsi tulossa, toivotaan että kaikki menee hyvin..

Kommentit (217)

1/217 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidankin liittyä sulle seuraksi! :D itsekin juuri plussasin ja La on 2.12.14 <3 ja myös kolmas lapsi tulossa. Pidetään nyt peukkuja ja tarrasukkia kovasti matkaan, jotta pienoiset pysyisivät kyydissä <3

2/217 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että, kiva ylläri kun täällä on toinenkin!!  Joo tää alku on aina yhtä jännittämisen ja vessassa ravaamisen aikaa..  Onnittelut siule pöntiäinen <3  Katotaan miten tää ketju/sakki kehittyy ja siirrytäänkö fb:n puolelle jossain vaiheessa vai miten tehään :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/217 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Pöntiäinen! Tuolla marraskuisissa kuumeiltiin yhtä aikaa ja oli aika samat kiertopäivät ni jäit mieleen.. Suuret onnittelut plussasta! Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti ja saat joulukuussa pikkuisen syliin! <3 

terkuin Missmama&Kunkku 8+1 :) 

4/217 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitoksia! <3 :)

On tämä kyllä ihmeellistä aikaa! Niinpä Werdy! Saas nähdä ketä tänne tulee kaveriksi :D jotenkin kyllä pelonsekaiset ajatukset, että voiko tämä nyt kestää loppuun asti ja tämä on outoa ettei ole mitään oireita! Kahdesta aikaisemmasta tiesin jo suurinpiirtein olevani raskaana, ennenkuin testasin ja nekin näytti plussan heti alussa.

5/217 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei oo täälläkä vielä mitään oireita, viimeksikään ei ollut heti mitään, mutta pahoinvointi kun tuli ja hajujen ylihaistaminen niin se oli kyllä sit karmeeta... En muista enää että millä viikoilla alkoi! Aika kultaa muistot..  Minkä ikäisiä siulla on isommat lapset Pöntiäinen?

6/217 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna raskaustesti näytti positiivista. La kuukautisten mukaan 3.12. Aika epätodellinen olo.. Lokakuussa tuli sellanen tuomio et oikea munasarja ei toimi eikä vasenkaan kovin hyvältä näyttänyt (monirakkula) mut tässä ollaan kuitenkin! Kolmannesta kierrosta raskaaksi ja ihan ilman lääkitystä. Ei kai tästä nyt vielä sais kovin paljon riemuita, mut vähän kuitenkin :) Ja mullahan tosiaan on ollut oireita ja kahdelle edelliselle ei ollut mitään, kolmas siis mullekin tulossa.. Valkovuotoa on tullut ihan lorahtamalla, alavatsa kipeänä, rinnat kipeänä (heti kun ois tulehdus toisessa rinnassa), vihlasuja tulee välillä alavatsaan. En tiedä, mitkä kaikki oireista on todellisia ja mitkä sitten mielikuvituksen tuotetta, mutta kuitenkin.. Ei ollut edes vielä tarkoitus tehdä testiä, mut näin viime yönä niin todentuntuisen unen, että oli sairaalassa valmistautumassa sektioon ja oli hirveitä supistuksia, niin oli sitten pakko tehdä testi heti aamulla. Ja kannatti :)

7/217 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Huilu ja Onnittelut! :)

Meillä meneekin hauskasti peräjälkeen nuo lasketut päivät ;)

Werdy: Mulla on 3- ja kohta 2-vuotias. Molemmat poikia. Alkuperäinen suunnitelma oli tehdä nuo kaksi pienellä ikäerolla ja sitten jooskus paljon myöhemmin katella, jos vielä seuraavat kaksi ois pyöräyttänyt, mutta tämä kuume on jännä juttu! Joulun tienoilla aloin miettiin, että olisi kiva olla taas raskaana ja saada se kolmas :) mies ei ollut yhtään innostunut! Taitaa olla vieläkin vähän shokissa tästä nopeasta tärppäämisestä :D

Olen miettinyt myös töihin menoa. Tähän asti ollut siis vain kotiäitinä.

Mitenkäs teillä? Minkä ikäisiä lapsia ja oletteko olleet kotiäitinä, vai töissä? :)

8/217 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Voisin rohkaistua liittymään teidän jengiin. Eilen iltapäivällä ilokseni plussasin ja tänään aamulla vielä varmistelin, uskottava on. Mulla on ollut vähän epäsäännölliset kierrot, mut laskettuaika sijoittuu jonnekin marras-joulukuun vaihteeseen, 29.11.-2.12. välille :D Sopiiko kuitenkin että tulen tänne joulukuisiin? Epäilen vähän myöhäisempää ovista.

Meillekin tämä olis "kolmosen alku", tällä hetkellä 3,5v. ja kohta 2v. lapset kotona.
Pöntiäisen kirjoittaman tavoin täällä mies oli/on kans vähän shokissa. Mut alussa ollaan ja yhden keskenmenon (ennen lapsiani) kokeneena yritän pitää jalat maassa... Kauheen jännäähän tää on taas!

Mulla kans ollut työ/opinnot mielessä, kotona siis olen pääasiassa. Mielenkiinnolla otan vastaan mitä syksy tuo tullessaan.

9/217 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy kotoa kohta 6v ja 3v pojat. Miehelle en oo saanut vielä kerrottua, oottelen et tulee töistä. Meidän piti aloittaa yrittäminen jo aikaisemmin, mutta kierukka oli painunut itsepäisesti kohdun sisään ja sen poistaminen ja siitä toipuminen sitten kesti.. Itse opiskelen ja käyn töissä et kiirettä pukkaa :) Onneksi on ainakin kaksi ekaa mennyt ilman mitään pahoinvointeja, et luotetaan siihen et menee nytkin.

10/217 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs, aloitellaanpas pitämään lukua!

Millie84 29.11-2.12

Werdy 1.12

Pöntiäinen 2.12

Huilu 3.12 

11/217 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hetkinen... katoinko nyt oikein, että kaikki tähän mennessä täällä olevat odottaa jokainen KOLMATTA?  Aika hauska sattuma :) 

12/217 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Millie84! ja onnittelut :)

Onpas vain hauska sattuma. Kaikilla kolmas! Millien kanssa aika lailla samanlainen tilanne lapsia myöten :D

Huilu: ole onnellinen ettei ole pahoinvointia ollut riesana! Mulla oli nuista molemmista sellaista huonoa oloa ja oksennus tuli heti, jos ei aamusta saanut ruokaa suuhun. Ei sitä kestänyt onneks kuin sen kaks-kolme ekaa kk :D

13/217 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa,

kirjoitin jo tuolla marraskuisiin, mutta jotenkin olette nyt samassa tilanteessa kun mä, että pakko kirjoittaa!

Plussasin eilen vahvan plussan :) la on mulla 30.11-1.12. Eli just kuun vaihteessa :) Mutta itseni tuntien tämä vauva jos sinne asti pääsee niin ei ennnen itsenäisyyspäivää edes liikahda vielä!

Niin, ja mullakin kolmas lapsi :))) hauskoja yhteensattumia.

Tätä raskautta yritettiin yli 1,5 v, yksi km viikolla 8 puoli vuotta sitten. Ikää jo 38, että ikä kai tekee jo tehtäviään.. Nuoremmat lapset on yli 10v kumpikin, teini-ikää hipoen.

mutta ihanaa olla raskaana! Aion nauttia joka hetkestä, myös jokaisesta pahoinvoinnista ym ym (huomaatteko, lupasin!!). Tietysti vielä varovaisin mielin, mutta yritän olla maalamatta piruja seinälle.

ja on muuten ihan erityisen ihana ajatus että vauva syntyisi juuri ennen joulua.. <3

Onnea kaikille teille millekin juuri plussanneilla, ollaan niin samoissa fiiliksissä että! Lämmin ajatus kaikille!

t.Saali rv4

14/217 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa myös Saalille! Meillä hyvin samat kuunvaihteen lasketut ajat! ;) Ja tosiaan Pöntiäisen kanssa hyvin samanlaiset tilanteet :) Sepä innoittikin tänne jo kirjoittamaan kun ei ollutkaan kaikki esikoisen odottajia vaan samankaltaisilla taustoilla. Ekaa kertaa kirjoitan mobiilin kautta tänne,

saa nähdä kuinka onnistuu.

Mistä päin te olette, mikä on lähin synnäri? Joko olette neuvolaa tai varhaisultraa varailleet (aiotteko mennä)?

15/217 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Pohjanmaan keskussairaala on synnytyssairaala. Just tossa googletin, et millonkas sinne neuvolaan pitää olla yhteydessä :) Np ultra on se eka ultra, mihin tulee mentyä. Minäkin Saali päätin nauttia tästä raskaudesta täysillä! On nimittäin päätetty, että tämä on meidän viimeinen lapsi. Ikää kohta 30 mittarissa, että periaatteessa vielä ennättäis, mutta kolme on meille sopiva luku.

16/217 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt piti tulla kyllä lisäämään että toivon mukaan myös ensiodottajia ja toivotan kaikki tervetulleeksi perheenkoosta viis! :D Tarkoitin edellisessä viestissäni etten itse välttämättä olis vielä alkanut mihinkään ryhmään kirjoittelemaan,

jos täällä ei olis sattunut olemaan näin samanlaisessa tilanteessa plussanneita.

Toivotaan että ryhmä alkaa kasvaa pian ja keskustelu vilkastuu :) Täällä lapsi sairaana niin on aikaa kirjoitella... Ihan liian ihana ilma möllöttää sisällä!

17/217 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huilu, sama juttu täällä. Kolmeen jää meidän lapsiluku eli "viimeistä odotusaikaa viedään" mikäli näiltä alkuviikoilta selvitään. Mulla vähän painaa taustalla

se yksi keskenmeno, niin siksi vielä vähän varpaisillaan.

Ja meidän synnäri tulis olemaan KYS, ekaa kertaa.

Esikoisen odotusaikaan kirjoittelin täällä odottajien ryhmässä ja vieläkin pidetään yhteyttä ja tavataan väh.kerran vuodessa vaikka välimatkat pitkiä kun porukka ympäri Suomen. Hyvät muistot siis tältä Vauvan foorumilta. :)

18/217 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Synnytyssairaala Tays. Lueskelin myös tuolta jostain, että rv6 kannattaa olla yhteydessä neuvolaan ja itse meen vasta siihen Np ultraan. Sen aikasemmin en mee. En oo mennyt aikasemmistakaan :D ja aattelin kylläkin odottaa tuohon rv6. En ala tällä kertaa hätäileen!

Meilläkin saattaa olla tämä kolmonen sitten se viimeinen. Mutta eihän sitä koskaan tiiä. Miehen kanssa ollaan aikaisemmin puhuttu, että jos kolmaskin on poika, niin voidaan yrittää vielä neljättä :) meillä on siis tyttö toiveissa, mutta silti uskon aika vakaasti, että poika sieltä kuites tulee ;)

Niin ja olen tosi innoissani näistä keskustelupalstoista! Kahdesta aikasemmasta en oo kertaakaan mihinkään kirjotellu ja nyt tuntuu niin ihanalta, kun voi jakaa näitä tuntemuksia joidenkin kanssa ja kaikki tietää miltä se tuntuu!

Niin ja tervetuloa Saali! Hyvin voit olla vaikka molemmissa porukoissa ;)

19/217 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja Onnittelut Saali! <3

20/217 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millie84 29.11-2.12

Saali 30.11-1.12

Werdy 1.12

Pöntiäinen 2.12

Huilu 3.12