Oletko syyllistynyt deittimiehen huijaamiseen, kuvissa ”imarteleva kulma” ja kilot ei paljastuneet ennen kuin näitte livenä?
Kommentit (20)
No eihän nyt kenenkään tarvitse ruminta mahdollista kuvaa itsestään laittaa tietenkään.
Toki selkeitä valheita ei tule pistää, esim. 10 vuoden takaista kuvaa.
Pitäisikö laittaa kuva huonosta kulmasta, jossa näyttää lihavalta ja epäonnistunut ilme, jossa kaksoisleuka?
Nii just pitäiskö pistää rumentava kuva,täh??
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö laittaa kuva huonosta kulmasta, jossa näyttää lihavalta ja epäonnistunut ilme, jossa kaksoisleuka?
No jos sä oot lihava ja sulla on kaksoisleuka, nii miten kuvittelet, että sitä sitten livenä muka näe?
Suurin osa on toivonut uusia treffejä että en ilmeisesti ole ollut livenä kovin suuri pettymys. Harmi vaan että ne miehet olivat sitä minulle.
Eihän kukaan laita kuvaa läskimahastaan ja silmäpusseistaan. Eiköhän miehet sen tajua, että siinä näytetään parhaat puolet. Filttereitä jos ei käytä ja kuvanmuokkaus on sitä että säätää vähän valaistusta tmv PIENTÄ, niin ei ole syyllistynyt huijaukseen.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä järkeä tossa olisi? Totuushan paljastuu kuitenkin jossain vaiheessa. Samoin kuin miehen lyhyys ja hatulla peitetty kalju.
Siis miehetkin todella osaavat laittaa itsestään ne kaikkein edustavimmat kuvat. Treffasin tinderin kautta useamman miehen ja kuvien perusteella ajattelin että heistä jokainen olisi myös livenä komea, mutta sitä olikin heistä vain yksi. Kuviin ei tosiaan kannata liikaa luottaa.
Se eräskin hampaaton mies olisi voinut hymyillä siten, että ne puuttuvat hampaat olisi näkyneet siinä profiilikuvasta.
Suurin osa miehistä on sanonut ensimmäisillä treffeillä, että olen luonnossa kauniimpi kuin kuvissa. En siis huijaa kuvilla.
Tästä tuli mieleen, kun kävin kerran Tinder-treffeillä. Oltiin sovittu, että mennään kävelylle, niin mies oli oikeasti tosi yllättynyt kuulemma etten ollut lihava, koska mulla oli vaan naamakuvia Tinderissä. Hämmentävä kokemus, ja sen miehen deittailu jäi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Se eräskin hampaaton mies olisi voinut hymyillä siten, että ne puuttuvat hampaat olisi näkyneet siinä profiilikuvasta.
Saman havainnut - deittimiehet on huonohampaisia ja kaljuuntuvia ukkoja. Useat vielä pukeutuukin huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen, kun kävin kerran Tinder-treffeillä. Oltiin sovittu, että mennään kävelylle, niin mies oli oikeasti tosi yllättynyt kuulemma etten ollut lihava, koska mulla oli vaan naamakuvia Tinderissä. Hämmentävä kokemus, ja sen miehen deittailu jäi siihen.
Jos ei vartalokuvaa = lihava. Jokainen mies tietää sen. Vaikutat ikävältä tyypiltä, ei löydy miestä helposti siitä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei vartalokuvaa = lihava. Jokainen mies tietää sen. Vaikutat ikävältä tyypiltä, ei löydy miestä helposti siitä syystä.
Syy voi myös olla se, että ei ole ketään, joka kuvaisi sen vartalokuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy voi myös olla se, että ei ole ketään, joka kuvaisi sen vartalokuvan.
Tai se, että ei pidä itseään lihapalana.
En huijannut treffipalstalla, sillä en laittanut kuvaani lainkaan näkyville. Vasta, kun oli kirjoiteltu jonkin aikaa, laitoin miehelle syntymäpäivillä otetun valokuvan, josta mies varmasti ymmärsi, että olin siinä täydessä tällingissä. Halusi kuitenkin tavata livenä, vaikka ymmärsikin, että huijasin kuvassa mitä härskeimmällä tavalla. Kohta on seurusteltu kaksi vuotta ja hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ollut ollenkaan kuvaa, enkä ole lihava tai muutenkaan ruma. Näin halusin karsia ne pinnalliset kuolaajaäijät pois ja pystyin keskittymään sopivan luonteisen miehen etsimiseen. Sen löysinkin.
Vartalokuvia ei myöskään kaikilla ole ja itse ottamalla ei usein tule kovin hyviä kuvia. Yleensä naisilla kuitenkin on parikin vartalokuvaa. Miehillä hyvin usein vain yksi kuva kasvoista, eikä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Multa on kysytty tinderissä, olenko läski kun ei ollut kroppakuvia :D todellisuudessa en ollut vaan jaksanut ottaa kroppakuvia, kun pitäisi siivota tausta ja kehitellä joku nolo peiliselfie tai pyytää kaveria kuvaamaan. Mutta moni varmaan jättänyt mätsäämättäkin sen takia, mene ja tiedä.
En ymmärrä mitä järkeä tossa olisi? Totuushan paljastuu kuitenkin jossain vaiheessa. Samoin kuin miehen lyhyys ja hatulla peitetty kalju.