Pyysin poikaystävän meille eilen yöksi eka kertaa ja se ei edes yrittänyt mitään! Mitä pitäisi ajatella
Ollaan tapailtu nyt kolme viikkoa ja tää poikakaveri on tähän asti ollut se aktiivisempi osapuoli. Jostain syystä kuitenkin nyt se halusi vaan nukkua. Ei olla vielä harrastettu seksiä. Oonkohan mä siitä epähaluttava? Mitä pitäis tehä? Ollaa 18 ja 19 v
Kommentit (24)
Jos pyysit 'meille' eli lapsuudenkotiisi ja vanhemmat paikalla niin ei ihme.
Herrasmies. Kuka nyt kolmen viikon tuntemisen jälkeen alkaisi!
Vierailija kirjoitti:
Jos pyysit 'meille' eli lapsuudenkotiisi ja vanhemmat paikalla niin ei ihme.
Asun kämppiksen kanssa, kämppis ei oo paikalla.
Jos sitä väsytti. Älä ylianalysoi. Eivät miehetkään mitään koneita ole.
Voi ei, sheivasitko piIIusikin ihan turhaan? :( Kenties setä voi auttaa,jos sun kullia tekee mieli..,;) Me vanhemmat miehet osaamme tyydyttää naisen toisin kuin tuo finninaamainen pojan Kloppi..
T. Tapani54 *pus pus*😘
Yrititkö sinä? Jos et, niin miksi et?
Provo, mutta silti, lakkaa olemasta nössökkä pikkuneiti. Jos haluat seksiä, niin riisu mies ja aloita. Jos et, niin halaile sitten tai pyydä häipymään. 2020-luvulla pitää näyttää mitä haluaa. Ja mitä pitäisi ajatella, no ei mitään, vaan päätä mitä haluat ja tee niin.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, sheivasitko piIIusikin ihan turhaan? :( Kenties setä voi auttaa,jos sun kullia tekee mieli..,;) Me vanhemmat miehet osaamme tyydyttää naisen toisin kuin tuo finninaamainen pojan Kloppi..
T. Tapani54 *pus pus*😘
Mun faija on nuorempi ku sä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tapani54 *pus pus*😘
Kyllä mulle kelpais vanhempi mies. Ne tosiaan taitaa hommat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tapani54 *pus pus*😘
Kyllä mulle kelpais vanhempi mies. Ne tosiaan taitaa hommat.
T Markku 72
Vierailija kirjoitti:
T. Tapani54 *pus pus*😘
Olemme koneita.
Se ei halua, että leimautuu ahdistelijaksi ja joutuu #metoo-liikkeen lynkkaamaksi. Nykyään niin käy useinkin, jos mies tekee seksuaalisen aloitteen naiselle.
Itsesuojeluvaistolla varustetun miehen kannattaa siis joko odottaa, että nainen tekee aloitteen tai allekirjoituttaa naisella kirjallinen sopimus seksin harrastamisesta jossa nainen kertoo, että hyväksyy miehen tekemän aloitteen.
Jos sillä on joku sukupuolitauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tapani54 *pus pus*😘
Aina vain paranee. Missäs kuosissa se sun mutsi on?
Kyllä kaksikin kelpaa.
Ja olikos siskoja?
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa kunnioittaa sua.
Minulla kului nuoruusvuodet ilman seksiä, kun poikaystäväni ilmeisesti sitten "kunnioitti" minua. Parisuhteen loppuessa itsetunto oli pohjamudissa ja pelkäsin, ettei kukaan halua minua koskaan. Jätti pysyvät jäljet. Sanoisin, että älä jää suhteeseen, jos vetovoimaa ei ole. Rakastelu kahden toisiaan kohtaan rakkautta tuntevan välillä on ihana ja energiaa tuova asia. Nyt saattaa kyse olla ihan vaikkapa ujoudesta, olette nuoria vielä.
Taitaa olla homppi.