Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies kiinnostunut vai ei?

Vierailija
24.03.2014 |

Tapailen miestä, joka on "livenä" tavatessa melko kiinnostuneen oloinen: katsoo paljon silmiin, kuuntelee puhettani oikeasti, tarttuu välillä ujosti kädestä jne.

Mutta tapaamme molempien työkiireiden takia korkeintaan kerran viikossa, joten suuri osa kommunikaatiosta tapahtuu tekstiviestitse tai facebookissa. Mies on silloin kuin eri ihminen. Hän ei koskaan laita ensin viestiä. Olemme tapailleet n. 1,5 kuukautta ja olen testannutkin, että treffien jälkeen voi mennä 3-4 päivää ilman että kumpikaan ottaa mitään yhteyttä, mutta sitten minä murrun ja kysyn vaikka miten töissä on mennyt. Pidän miehestä paljon, joten tuntuisi oudolta olla pidempään hiljaisuudessa.

Omien kokemuksieni mukaan ihastunut mies käyttäytyy treffeillä juuri niin kuin tämä mies, mutta mies joka ei ole kiinnostunut käyttäytyy muuten juuri niin kuin tämä mies, eli ei pidä oma-aloitteisesti yhteyttä ja viestit ovat muutenkin vähäsanaisia. Eli hän ei yritä itse pitää keskustelua käynnissä, vastailee vain kysymyksiini.

Kyse ei varmaankaan ole ainakaan siitä että hänellä olisi kiire, koska vuorokaudenajasta ja päivästä riippumatta tilanne on aina sama.

Miten tulkitsisitte tämän? Olen itsekin vähentänyt viestien määrää, sillä tunnen itseni hölmöksi kun aina aloitan keskustelun.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on todella lyhyt aika selvitellä ero edellisestä kumppanista! Hän todella on kiinni vielä eksässään.

Vierailija
22/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä etukirjaimella alkaa? Kuulostaa mun eksältä... Missäpäin Suomee asuu/asutte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että mies ei vaan ole viestittelijätyyppi, aika harvat miehet on. Jos hän kumminkin oma-aloitteisesti pyytää sinua ulos niin varmasti on kiinnostunut.

Vierailija
24/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 11:41"]

Veikkaan että mies ei vaan ole viestittelijätyyppi, aika harvat miehet on. Jos hän kumminkin oma-aloitteisesti pyytää sinua ulos niin varmasti on kiinnostunut.

[/quote]

Juuri näin. Älä nyt vaan ap hukkaa tätä mahdollisuutta sen takia että alat kuvitella kaikkia ei-kiinnostuksia sen perusteella, ettei mies ole vaan viestittelevää tyyppiä.

Vierailija
25/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te niin kokemattomia parisuhdeasioissa, ettette ymmärrä, että jos mies on oikeasti kiinnostunut, ei tälläisiä tarvitse kysellä ja pohtia! Kyllä sen aidon kiinnostuksen aistii ja silloin katoaa kaikki epävarmuus. Vai onko nämä kyselijät jotain yläasteikäisiä?

En käsitä.

Vierailija
26/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 11:50"]

Oletteko te niin kokemattomia parisuhdeasioissa, ettette ymmärrä, että jos mies on oikeasti kiinnostunut, ei tälläisiä tarvitse kysellä ja pohtia! Kyllä sen aidon kiinnostuksen aistii ja silloin katoaa kaikki epävarmuus. Vai onko nämä kyselijät jotain yläasteikäisiä?

En käsitä.

[/quote]

Minä olen ollut muutamassa vakavammassa parisuhteessa, eikä vielä ole tullut vastaan miestä jonka kanssa kaikesta voisi olla aivan varma. En tiedä kykenisinkö edes sellaiseen, sillä olen mieluummin vähän epäileväinen, enkä ala rakennella pilvilinnoja jotka ehkä romahtavatkin.

ap

Vierailija
27/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kuukauden tapailu alkaa olla jo sellainen aika, että joko aletaan nähdä useammin tai sitten ei ollenkaan. Sanoit ettet rakentele pilvilinnoja, joten realistina ymmärrät tämän varmaan itsekin. Sait tuolla aiemmin jo hyvän neuvon: älä enää ota yhteyttä. Jos miehestä ei pariin viikkoon kuulu, anna olla.

Vierailija
29/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 12:58"]

Parin kuukauden tapailu alkaa olla jo sellainen aika, että joko aletaan nähdä useammin tai sitten ei ollenkaan. Sanoit ettet rakentele pilvilinnoja, joten realistina ymmärrät tämän varmaan itsekin. Sait tuolla aiemmin jo hyvän neuvon: älä enää ota yhteyttä. Jos miehestä ei pariin viikkoon kuulu, anna olla.

[/quote]

Näin pitää varmasti nyt tehdä, vaikka paljon harmittaakin jos miehestä ei enää kuulu.

ap

Vierailija
30/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt voi olla hakuammuntaa, mutta mä joskus tapailin aika omituistakin tyyppiä, josta tuli sitten mun kaveri. Ja tämä tapaus oli siis samanlainen, treffeillä halusi kävellä julkisesti kadulla käsi kädessä ja kahvilassa ollessa halusi kaikkien oikein näkevän, että yhdessä ollaan, mutta sitten treffien jälkeen iski hiljaisuus. Mulle sitten myöhemmin selvisi, että hän oli todellakin aika sekaisin ja epävarma mun kohdalla, ja kaipasi vaan läheisyyttä ja sitä seurustelufiilistä, mutta treffien jälkeen iski aina se tunne että tämä ei nyt vaan tunnu oikealta. Ja sitten taas mä otin yhteyttä ja hän päätti katsoa, että joskos sittenkin, ja aina vaan tapaamisten jälkeen hänelle tuli se olo että tää ei vaan toimi.

Mulla ei onneksi ollut suurempia intressejä häntä kohtaan, kaverina kyllä ihan mahtava. Että voihan se olla noinkin?

Vierailija
31/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 13:39"]

Tää nyt voi olla hakuammuntaa, mutta mä joskus tapailin aika omituistakin tyyppiä, josta tuli sitten mun kaveri. Ja tämä tapaus oli siis samanlainen, treffeillä halusi kävellä julkisesti kadulla käsi kädessä ja kahvilassa ollessa halusi kaikkien oikein näkevän, että yhdessä ollaan, mutta sitten treffien jälkeen iski hiljaisuus. Mulle sitten myöhemmin selvisi, että hän oli todellakin aika sekaisin ja epävarma mun kohdalla, ja kaipasi vaan läheisyyttä ja sitä seurustelufiilistä, mutta treffien jälkeen iski aina se tunne että tämä ei nyt vaan tunnu oikealta. Ja sitten taas mä otin yhteyttä ja hän päätti katsoa, että joskos sittenkin, ja aina vaan tapaamisten jälkeen hänelle tuli se olo että tää ei vaan toimi.

Mulla ei onneksi ollut suurempia intressejä häntä kohtaan, kaverina kyllä ihan mahtava. Että voihan se olla noinkin?

[/quote]

:) Mullakin ollut tuollainen tapaus. Roikkui tosin myös exässään ja jossain naimisissa olevassa luntussa, joten kavereita meistä ei todellakaan tullut. Mutta sekaisin se oli kuin seinäkello!

Vierailija
32/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlainen kuin minun mieheni. Livenä aivan ihana, mutta joutui vankilaan 3 kuukaudeksi ja vaikka on avovankilassa ja sieltä saa pitää yhteyttä miten haluaa, niin aina se olen mä joka laittaa viestiä tai soittaa ja kun soitan niin on aina vaan hiljaa vastaa kyllä kysymyksiin muttei mitään muuta...Olen monesti valittanut asiasta, että olisi kiva jos hän ottaisi yhteyttä ja kysyisi mitä mulle kuuluu mutta ei...

Sanoo välittävänsä ja kaipaavansa. Näyttäisi sen sitten, ei tää mullekkaan ole helppoa. Kun on vain tällähetkellä se puhelin, millä voi toiseen ottaa kontaktia niin voisi edes kerran viikossa herra itse ottaa yhteyttä minuun. Saatana.

Vierailija
33/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne, sanoin suoraan että ärsyttää ja missä vika :D vastasi että kaverit valittaa samasta asiasta eikä edes tule ajatelleeksi että pitäs laittaa viestiä. Tuon jälkeen kun asiasta mainitsin niin on kyllä tullut viestejä ensin, harvakseltaan mutta silti :)

Vierailija
34/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni olen kuullut väitettävän, että miehillä olisi putkiaivot? (http://urbaanisanakirja.com/word/putkiaivot/) Ehkä hän ei vain pysty ajattelemaan lemmenasioita joka päivä.:)

Vierailija
35/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varattu! Kokemusta on...

Vierailija
36/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos mies olisi oikeasti kiinnostunut ja ihastunut, niin hänhän kulkisi varmaan vessassakin puhelin kädessä ja odottaisi siltä viestejä. Ja jos viimeistään seuraavana päivänä laittais jonkun "kiitos treffeistä, oot tosi nätti, koska otetaan uusiksi?" Ja iltaisin tulisi jotain hyvän yön viestejä ja päivisin että huomenta ihana. Ihastunut ja kiinnostunut toimii näin, ellei sit sun mies oo jotenkin introvertti tai passiivinen kotimörkö.

Se näkee nyt sua, kun Sä pyydät, Se on kai sille ihan ok ja tod näk odottaa seksiä. Sit seksin jälkeen alkaa Se "en halua mitään vakavaa" juttelu ja kohta ootkin ihan hajalla, kun mies ei halua seurustella ja Sä suostuit vaan panosuhteeseen, vaikka haluaisit jotain muuta.

Uutta miestä kehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi