Minut hyväksyttiin juuri Mensan jäseneksi!
Salainen haaveeni toteutui tällä viikolla ja ny olen Mensan jäsen. Olen onnellinen!
Kommentit (11)
Olitko tehnyt aiemmin sen mensan netti testin ja jos olit paljon sait siitä?
Asiaa! Minkälaista toimintaa teillä on?
Kiitos! :) Oli pakko hehkuttaa jossain, mutten sitä halunnut ns julkisesti tehdä. Siksi tää paikka onkin niin ihana <3
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 11:15"]Olitko tehnyt aiemmin sen mensan netti testin ja jos olit paljon sait siitä?
[/quote]
Kyllähän minä tuota nettitestiä ja muitakin nettitestejä harrastelin/harrastelen. Mensan sivujen testistä taisin saadan 137 :)
Oletko itse tehnyt tuota testiä?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 11:16"]Asiaa! Minkälaista toimintaa teillä on?
[/quote]
Juuri vasta sain oikeuden hakea jäsenyyttä ja maksoin jäsenmaksun. Voin myöhemmin tulla kertomaan, kun tiedän itse toiminnasta enenmän :) ! Ja kiitos!
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 11:15"]Olitko tehnyt aiemmin sen mensan netti testin ja jos olit paljon sait siitä?
[/quote]
Kyllähän minä tuota nettitestiä ja muitakin nettitestejä harrastelin/harrastelen. Mensan sivujen testistä taisin saadan 137 :)
[/quote]
Tein, tosin katselin samalla
salkkareita. Sain 131 mut en oo uskaltanu oikeeseen testiin kun toi on vaan suuntaa antava..
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 11:15"]Olitko tehnyt aiemmin sen mensan netti testin ja jos olit paljon sait siitä?
[/quote]
[/quote]
Tein, tosin katselin samalla
salkkareita. Sain 131 mut en oo uskaltanu oikeeseen testiin kun toi on vaan suuntaa antava..
[/quote]
Niin, testi on suuntaa-antava mutta kyllä selkeästi potentiaalia löytyy. Nettitesti on kyllä rehellisesti sanottuna helpompi kuin oikea; helpolla testillä houkutellaan maksavia asiakkaita oikeaan testiin.
Mensan testissähän saa käydä kaksi kertaa, eli jos on kiinnostusta niin kyllähän sitä voi käydä testin tekemässä. Mitä sinä siinä häviät?
Ap
Onnea! Olitko koulussa hyvä matematiikassa?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 11:15"]Olitko tehnyt aiemmin sen mensan netti testin ja jos olit paljon sait siitä?
[/quote]
[/quote]
Milloin teit tuon mensan nettitestin? Kuulemma siitä ei nykyään voi enää saada tulosta 137, vaan kuuleman mukaan suurin tulos on 135. Tätä suuremmat tulokset ilmoitettaisiin että tulos on suurempi kuin 135?
Tämä kyllä kuulopuheita, itse en saanut kuin 133 ja mies tasan 135, niin ei voi tietää pitääkö väite paikkansa.
Onnea!!