Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa. Ystävä rakastunut mieheeni.

Vierailija
24.03.2014 |

Jumankauta kun nyt kiehuttaa. Kuulin juuri mieheltäni että ystäväni oli tunnustanut miehelleni rakastuneensa häneen. Olemme viikottain tekemisissä perheenä myös hänen avopuolisonsa ja lastensa kanssa mutta tuskin pystyn häntä enää katsomaan silmiin. Suorastaan oksettaa!

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä sanoisi, että "miehen elämä kuluu toinen käsi housuissa ja toinen sipsipussissa".... Se on ihan miehestä itsestä kiinni, käykö baarissa, jutteleeko naisille... yrittääkö viedä kämpille ja pelaako silmäpeliä kauniiden naisten kanssa :)

naisenkin elämä voi mennä tylsäksi, jos on kotihiiri... siksi SEURUSTELEVANKIN IHMISEN kannattaa harrastaa, käydä kylpylöissä, leffoissa, keikoilla, illallisilla... kotiin ei kannata jäädä, vaan aina pitää keksiä uutta (kumppaninsa kanssa). :)

Vierailija
22/62 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi vaikka kuinka komea, mutta hän ei kattele kaikkia naisia... tai vaikka katteliskin (eihän se ole kielletty), ei ainakaan flirttaile... tiedättehän: katsoo silloin kun se toinen ei huomaa, vähä niinku salaa. Mutta ei kuitenkaan anna vihreää valoa...

Jos antaa vihreää valoa, niin silloinhan ne katseet kohtaavat ja vieläpä usein!! Joskus mies on nii komea, että sitä katsoo aina... siis joskus sille ei voi mitään. Mutta jos haluan "sammuttaa tilanteen", katson ohi, ja vältän hymyilemästä. En siis ala naureskelemaan ja muutu puheliaaksi. ihastunut mieshän puhuu kavereilleen kuin papupata ja samalla vilkuilee minua :)

Siis tämä oli vain sellainen herätys ap:lle, että mitä se sinkkuna oleminen tuntuukaan ja toisaalta, että miehesi on ollut moukka!! Flirtti ei tule vahingossa (ainakaan minulta)... nimim. seurustellut 3v. saman kans.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin löyhkää hieman tämäkin juttu. Mutta jos ei ole mielikuvituksen tuotetta, niin silti olen sitä mieltä ihan noin simppelisti ja ainoastaan sen naisen vika tuollainen juttu ei voi olla. Kukaan ei mene avautumaan tunteistaan tuttavapariskunnan toiselle osapuolelle, ellei vastapuolelta ole tullut jotain, eikä ihan pientäkään vastakaikua. Tämä nyt on selvääkin selvempi asia. Nythän siis tämä koko ap:n avautuminen perustuu vain ja ainoastaan miehen kertomukseen (jos siis oikeesti perustuu yhtään mihinkään). No miksi ihmeessä mies lähtisi tällaisesta asiasta avautumaan vaimolleen, ellei asian takana olisi jotain muutakin.

Jos siis oikeasti olisi jostain käsittämättömästä syystä käynyt niin, että nainen olisi vaan jonkun muutaman hymyn tai viipyneen katseen pohjalta mennyt avautumaan  ystävänsä miehelle, että on rakastunut tähän, niin minkä ihmeen takia mies menisi siitä avautumaan vaimolleen??? Ainakin minä (olen siis mies) toisin välittömästi naiselle selväksi, että tunne ei ole molemminpuolinen ja sanoisin naiselle, että paree unohtaa koko juttu välittömästi. Enkä taatusti menisi moisesta vaimolleni avautumaan, koska tietäisin mikä soppa siitä seuraisi täysin turhaan, koska itse en aikoisi naiselle antaa milliäkään siimaa. Tuollaisessa tapauksessahan täysin syytönkin saa pomminvarmasti epäilyt niskaansa.

Se tästä jutusta tekeekin erikoisen, että aloittaja ei missään vaiheessa ole kyseenalaistanut puolisonsa tekemisiä tässä asiassa, vaikka jokaikinen vaimo varmasti niin tekisi, jos isäntä tulisi kertomaan, että naapurin martta kertoi rakastuneensa minuun.

Jos tämä juttu ei ole trolli, niin kirjoittaja on joko äärimmäisen sinisilmäinen/yksinkertainen, tai sitten on jättänyt jutun kannalta jotain erittäin olennaisia asioita kertomatta.

No jos nyt oletettaisiin, että asia olisi niin kuin aloittaja kertoi, eikä taustalla olisi mitään muuta: Miksi ihmeessä mies menisi aiheuttamaan itselleen ongelmia ja vaimolleen murheita kertomalla ystävättären rakastumisesta, miksi? Ei todellakaan miksikään, siinä ei ole mitään järkeä.  Ainoa järkevä selitys avautumiselle on se, että asiat ei todellakaan ole aivan niin, tai pelkästään niin, kuin mies kertoi. Asiat voi jopa olla tismalleen päinvastoin! Joka tapauksessa miehen avautumisen taustalla on pomminvarmasti pelko siitä, että se mitä näiden kahden välillä oikeasti on tapahtunut, kantautuisi vaimon korviin ja niinpä hän on päättänyt kertoa oman väritetyn totuuden asiasta vaimolleen , ennen kuin joku muu kertoo asiasta oman näkemyksensä, eli totuuden.

Vierailija
24/62 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ap puhu tämän ystävänsä kanssa? Jokin tuossa jutussa haisee. Sitä paitsi fiksu ja sivistynyt aikuinen kuuntelee aina kaikkia osapuolia.

Vierailija
25/62 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ap noin epävarma itsestään ja parisuhteestaan että pitää noin isot herneet vetää asiasta? Oikeesti?

Kannattaa miettiä vaikka oman parisuhteen tilaa, kun noin heittää epävarmaksi...

Vierailija
26/62 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta varattu nainen ei mene avautumaan tällaisista tunteistaan varatulle miehelle, varsinkin kun ovat kaikki perhetuttuja. Joitakin kirjoittamattomia sääntöjä on. Tämä nainen otti askeleen, joka on enemmän kuin arveluttava ja sen askeleen avulla hän halusi sohaista muurahaispesää, se on selvä.

Miksi hän teki niin?

Selityksiä on useita. Hän on ehkä omassa parisuhteessaan kriisissä, eikä kestä ympärillään onnellisia liittoja? Hän etsii seikkailua oman tylsyytensä keskelle? Hän on ollut ehkä vähän ihastunut mieheesi jo pitemmän aikaa, eikä siihen tarvita mitään miehesi puolelta. Voihan ihminen ihastua kehen vaan, jonka kanssa viettää aikaa.

Tuo ihastuksen tunnustaminen on minusta tässä se pointti. Miksi teki niin?

Yksi on varmaa: sinun tunteita hän tässä ei kunnioittanut tippaakaan, joten lopettaisin nyt tähän paikkaan tämän naisen pitämistä ystävänä.

Vierailija
27/62 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Käärme? Aika ikävästi nimittelet. Hänhän vain kertoi tunteensa, ei sen kummallisempaa.

[/quote]

Mielestäni hän meni rajan yli jota ei vaan ylitetä. 

ap

Vierailija
28/62 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 03:25"]

Käärme? Aika ikävästi nimittelet. Hänhän vain kertoi tunteensa, ei sen kummallisempaa.

[/quote]

Niin ei sen "kummempaa"? Aika kummaa on mennä tunnustamaan ystäväpariskunnan miehelle helliä tunteita tätä kohtaan. Minusta nainen munasi itsensä ihan totaalisesti.

Jos itse olisin erehtynyt tekemään jotain näin typerää, vaihtaisin kiireesti maata ja valuuttaa. Niin noloa se olisi.

Vierailija
29/62 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole harvinaista, että naiset ihastuvat ystävänsä puolisoon eikä tavatonta että tunnustavat sen, vaikka mies ei olisi mitään vihreää valoa näyttänyt ja vihreäksi valoksi voi joku kuvitella normaalin ystävällisyyden. Mies kertoi asian joko siksi. ettei halua liitossa olevan salaisuuksia, mikä on pitemmän päälle järkevää, tai siksi että asia huvitti häntä tai saadakseen sinut mustasukkaiseksi. Mies voi tietysti olla mustasukkainen sinusta sinun ystävällesi ja on keksinyt koko jutun. Kysy siis ystävältäsi suoraan. Ja oikeasti, ei tämmöiset maailmaa kaada eikä ystävyyttä kannata pikaistuksissaan katkaista, siis jos todellinen ystävyys. Jos juttu on totta niin miehesi saa arvostukseni asian kertomisesta.

Ennen omaa avioliittoani olen ollut ihastunut joihinkin naimisissa oleviin miehiin, sellaisiinkin joiden vaimon olen tuntenut, mutta ikinä en ole niistä puhunut kenellekkään ja niinpä vain ovat ihastumiset ohitse menneet ilman että mitään on tapahtunut. Mieheni taas on ollut lähes kaikkien naisten haluama (ystävienikin), mikä on tehnyt minut turhankin ylpeäksi.

Vierailija
30/62 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä vihreä valo on voinut olla ihan tavallista kohteliaisuutta miehesi puolelta. Varsinkin jos heidän liittonsa on kriisissä eivät puhu ja seksiä vain rutiinina. Sitten miehesi tulee ja kysyy huolettomasti lauantaina "hei mitä kuuluu?" kukaan mies ei kenties ole kysynyt sitä tältä naiselta aijemmin ja hän olettaa miehen olevan ihastunut.

No joka tapauksessa hieman tyhmä ja yksinkertainen nainen, joka kuvittelee olevansa oikeutettu tekemään mitä vaan edistääkseen asioitaan, vaikka ystävyyden kustannuksella. Kunnon käärme unohda hänet!

Vierailija
31/62 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 01:43"]Jumankauta kun nyt kiehuttaa. Kuulin juuri mieheltäni että ystäväni oli tunnustanut miehelleni rakastuneensa häneen. Olemme viikottain tekemisissä perheenä myös hänen avopuolisonsa ja lastensa kanssa mutta tuskin pystyn häntä enää katsomaan silmiin. Suorastaan oksettaa!

[/quote]

Good luck. Mullakin kaveri kertoi rakastavansa mun miestä. Samalla mulle selvis myös että he ovat paneskelleet vuoden verran selän takana...

Vierailija
32/62 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistustasi helpottaa varmasti kun juttelet miehesi kanssa asiasta kunnolla. Nämä on niitä tilanteita jolloin tarvitsee enemmän tukea ja vakuuttelua, että toinen rakastaa aivan kuten raskausaikana kun keho muuttuu.

Joku lulee tästä tietenkin rivien välistä, että sinun pitää ruveta syyttelemään miestäsi ja ahdistella nurkkaan ja pelotella erolla jos vilkaiseekaan naiseen päin EI vaan kunhan nyt saat oman ahdistuksesi pois.

Kaikki oikeasti rakastuneet tuntisivat tilanteessasi olonsa uhatuksi, vaikka luottaisivatkin mieheensä. Syvä viilto ja isku tullut ystävän puolelta, joka vaikuttaa varmasti itsetuntoon, vaikka ystävä näyttäisi ihan harakalta. Sitä rupeaa miettimään onko hän kauniimpi, älykkäämpi, hauskempi, varakkaampi jne vaikkei oikeastaan edes puolisoaan epäilisi mistään.

Puhukaa puhukaa puhukaa se helpottaa ahdistustasi. Miehesi ei tarvitse kuin kuunnella ja olla läsnä <3

Vierailija
33/62 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tarinan nojalla mietin ystäväsi motiiveja. Niin kuin varmaan sinäkin.
Mitä hän edes halusi saada aikaan tuolla tunnustamisella? Mikäli ei suoranaisesti halunnut pokata miestäsi, niin kyllähän tuollainen "avonaisuus" on tosi epäreilua kaikkia osapuolia kohtaan: sinä kyseenalaistat ystävyyden, miehesi on hämmentynyt ja tämän naisen mies tietyssä määrin altavastaaja.

Toki on aina mahdollisuus, että heidän välillään on ollut jotakin muutakin, mutta toisaalta kyllä tunnistan tuon ihmistyypin. Minä äänestäisin ihan oman mielenrauhasi vuoksi, että nostat kylmän rauhallisesti kissan pöydälle ja kysyt, miksi hän ystävänä ja varattuna ihmisenä halusi luoda sellaisen kiilan ystävyytenne väliin, ja mitä hän tällä rehellisyydellä ajatteli saavuttavansa? 

Vierailija
34/62 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin hämmentyneenä tätä keskustelua, osa teistä naisista on kyllä ihan pimeitä :D Ihana mies sulla, että oli rehellinen ja kertoi ystäväsi tunteista. Ystäväsi taas olisi saanut pitää tunteet omana tietonaan, ellei sitten tosiaan hakenut vastakaikua mieheltäsi. Mikä taas kyllä varmasti pistää veren kiehumaan. Tunteilleenhan ei mitään voi, mutta tekoihin voi vaikuttaa.

Vierailija
35/62 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu ystäväsi kanssa asiasta! VAikka luotatkin mieheesi, on toinen tarinakin kuultava! ENtä, jos asia ei olekaan niin kuin miehesi kertoo? Sitten jos ystävyys katkeaa tämän keskustelun jälkeen, niin se ei ollutkaan sen arvoista, eli ihan sama. Soita ystävällesi nyt!

Vierailija
36/62 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, sekopäisiä naisia täällä. Aina kaiken pakko olla tavalla tai toisella miehen syy.  Itse pistäisin ystävyyden vakavan keskustelun jälkeen poikki. Mieshän käyttäytyi vain fiksusti ja rehellisesti, kun kertoi. 

Vierailija
37/62 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 03:09"]Minä en panisi tikkua ristiin. jos mies haluaa mennä nii minkä sä sille voit. menee se jossaki vaiheessa kuitenki. miehesi on iha varmasti näyttäny vihreetä valoa sille naiselle, että se akka on ruvennu tommosta puhumaan... niinpä olisin sillee, että ota tai jätä. mä en vittu itkis tommoses tilantees. sä löydät paremman.

mäkin oon varattu, mutta tietenki huomaan hyvännäköiset miehet. SILTI en todellakaan JATKA flirttailua vaikka oliski hyvännäköinen. siis hillitsen itseni. miehet kyllä älyävät SANOMATTAKIN etten ole kiinnostunut. Pitää ajatella mitä siitä seuraa, jos flirtti jatkuu. No tietenki se ihastus tulee juttelemaan ja yrittää iskeä. TOISIN SANOEN PILAA OMAN ELÄMÄNI!! Koska en oo valmis menemään nii pitkälle, katson vihaisesti poikaa, en juttele ja ignooraan kaikin puolin. Eipäs tuu pojat yrittämään mitään... En älyä miksi miehesi ei oo alunperin ollut VIILEÄ SITÄ NAISTA KOHTAAN. SIISPÄ SINUNA SANOISIN ETTÄ VITUN MIESHUORA MEE PANEEN SITÄ ÄMMÄÄ. SIINÄ KULE JÄTETTÄVÄ MUUUTTUU JÄTTÄJÄKSI!! VOIMIA SISKO!!

[/quote]

Miten se miehen vika on jos joku ihastuu...? Tiedän moniakin naisia ketkä ovat ihastuneet mieheeni (hoikka, lihaksikas, vahvat piirteet jne) seurustelumme aikana mutta olen vain sitä ylpeämpi saaliistani :D mieskin minuun umpirakastunut niin mikäs sen mukavampaa kuin avoimesti suukotella ym katkerien naisten edessä ;) hehee!

Vierailija
38/62 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta, sinunkin ystäväsi, rakas ap! :( Itsekin juuri suren hienon ystävyyteni päättymistä, koska sinkkuystäväni tunnusti rakastuneensa mieheeni ja sitten vielä kertoi asiasta miehelle itselleenkin, eikä ole vieläkään jättänyt häntä rauhaan. Kaiken huippu on, että hän kuvittelee minun vielä pystyvän jatkamaan ystävyyttä.

Suru ja pettymys tähän ystävään, joka oli minulle ennen kuin puuttunut sisko, on valtava. Mutta ap, meillä on hienot miehet ja me selvitään tästä! Ystävämme eivät olleet ystävyytemme arvoisia, koska silloin ei toimittaisi noin.

Vierailija
39/62 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tossa tulis sellainen fiilis että mitä tämä ystävä itsestään kuvittelee, kuvitteleeko hän todellakin olevansa minua parempi ja jopa miehen valitsevan hänet ennen minua. Että kuinka hän kehtaa kuvitella itsestään moista. Menisi kyllä "ystävä" vaihtoon.

Vierailija
40/62 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida oikein ymmärtää naisia. Nimenomaan tuollainen rehellisyys ei aiheuta luottamuspulaa, enkä itse ensimmäisenä syyttäisi miestäni mistään jos noin avoimesti tulisi kertomaan tuollaisen asian. Eikä näin tehnyt ap:kaan.

Mies on saattanut olla vaan ystävällinen naiselle, ja on ajatellut että ei ole pelkoa että nainen käsittäisi hänet väärin, kun kuitenkin perheinä ollaan ystäviä...

Olen itse ollut vähän samantapaisessa tilanteessa, ja kyllä mieheni oli oikeasti ihan järkyttynyt kun tajusi että tuttavapariskunnan vaimo oli ihastunut häneen, vaikka ei ihan noin avoimesti sitä tunnustanutkaan, mutta otti jatkuvasti mieheeni yhteyttä, halusi yksin tavata jne. Keskustelimme asiasta mieheni kanssa, ja päätimme ottaa vähän etäisyyttä tähän naiseen. Itse ajattelen asiasta niin, että mieheni toimi täysin luottamuksen arvoisesti, oli avoin heidän yhteydenpidostaan jne. Paljon pahempi olisi ollut, jos olisi jotain muuta kautta selvinnyt yhteydenpito! Olen myös valmis tapaamaan vielä jatkossa tätä naista, pidän häntä vain melko epästabiilina tyyppinä (näin ajattelee miehenikin), ja olen tietty hieman varautunut häntä kohtaan.

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 05:07"]

Jotenkin löyhkää hieman tämäkin juttu. Mutta jos ei ole mielikuvituksen tuotetta, niin silti olen sitä mieltä ihan noin simppelisti ja ainoastaan sen naisen vika tuollainen juttu ei voi olla. Kukaan ei mene avautumaan tunteistaan tuttavapariskunnan toiselle osapuolelle, ellei vastapuolelta ole tullut jotain, eikä ihan pientäkään vastakaikua. Tämä nyt on selvääkin selvempi asia. Nythän siis tämä koko ap:n avautuminen perustuu vain ja ainoastaan miehen kertomukseen (jos siis oikeesti perustuu yhtään mihinkään). No miksi ihmeessä mies lähtisi tällaisesta asiasta avautumaan vaimolleen, ellei asian takana olisi jotain muutakin.

Jos siis oikeasti olisi jostain käsittämättömästä syystä käynyt niin, että nainen olisi vaan jonkun muutaman hymyn tai viipyneen katseen pohjalta mennyt avautumaan  ystävänsä miehelle, että on rakastunut tähän, niin minkä ihmeen takia mies menisi siitä avautumaan vaimolleen??? Ainakin minä (olen siis mies) toisin välittömästi naiselle selväksi, että tunne ei ole molemminpuolinen ja sanoisin naiselle, että paree unohtaa koko juttu välittömästi. Enkä taatusti menisi moisesta vaimolleni avautumaan, koska tietäisin mikä soppa siitä seuraisi täysin turhaan, koska itse en aikoisi naiselle antaa milliäkään siimaa. Tuollaisessa tapauksessahan täysin syytönkin saa pomminvarmasti epäilyt niskaansa.

Se tästä jutusta tekeekin erikoisen, että aloittaja ei missään vaiheessa ole kyseenalaistanut puolisonsa tekemisiä tässä asiassa, vaikka jokaikinen vaimo varmasti niin tekisi, jos isäntä tulisi kertomaan, että naapurin martta kertoi rakastuneensa minuun.

Jos tämä juttu ei ole trolli, niin kirjoittaja on joko äärimmäisen sinisilmäinen/yksinkertainen, tai sitten on jättänyt jutun kannalta jotain erittäin olennaisia asioita kertomatta.

No jos nyt oletettaisiin, että asia olisi niin kuin aloittaja kertoi, eikä taustalla olisi mitään muuta: Miksi ihmeessä mies menisi aiheuttamaan itselleen ongelmia ja vaimolleen murheita kertomalla ystävättären rakastumisesta, miksi? Ei todellakaan miksikään, siinä ei ole mitään järkeä.  Ainoa järkevä selitys avautumiselle on se, että asiat ei todellakaan ole aivan niin, tai pelkästään niin, kuin mies kertoi. Asiat voi jopa olla tismalleen päinvastoin! Joka tapauksessa miehen avautumisen taustalla on pomminvarmasti pelko siitä, että se mitä näiden kahden välillä oikeasti on tapahtunut, kantautuisi vaimon korviin ja niinpä hän on päättänyt kertoa oman väritetyn totuuden asiasta vaimolleen , ennen kuin joku muu kertoo asiasta oman näkemyksensä, eli totuuden.

[/quote]