Ahdistaa. Ystävä rakastunut mieheeni.
Jumankauta kun nyt kiehuttaa. Kuulin juuri mieheltäni että ystäväni oli tunnustanut miehelleni rakastuneensa häneen. Olemme viikottain tekemisissä perheenä myös hänen avopuolisonsa ja lastensa kanssa mutta tuskin pystyn häntä enää katsomaan silmiin. Suorastaan oksettaa!
Kommentit (62)
Kiitos tästä. <3 Keskusteltu on useampaan kertaan ja se jos joku on auttanut. Mieskin miettinyt onko antanut väärää signaalia olemalla ystävällinen ja kohtelias. Ehkäpä tämä on naiiviutta naiselta jos kuvitellut jotain, ken tietää.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 07:30"]
ahdistustasi helpottaa varmasti kun juttelet miehesi kanssa asiasta kunnolla. Nämä on niitä tilanteita jolloin tarvitsee enemmän tukea ja vakuuttelua, että toinen rakastaa aivan kuten raskausaikana kun keho muuttuu.
Joku lulee tästä tietenkin rivien välistä, että sinun pitää ruveta syyttelemään miestäsi ja ahdistella nurkkaan ja pelotella erolla jos vilkaiseekaan naiseen päin EI vaan kunhan nyt saat oman ahdistuksesi pois.
Kaikki oikeasti rakastuneet tuntisivat tilanteessasi olonsa uhatuksi, vaikka luottaisivatkin mieheensä. Syvä viilto ja isku tullut ystävän puolelta, joka vaikuttaa varmasti itsetuntoon, vaikka ystävä näyttäisi ihan harakalta. Sitä rupeaa miettimään onko hän kauniimpi, älykkäämpi, hauskempi, varakkaampi jne vaikkei oikeastaan edes puolisoaan epäilisi mistään.
Puhukaa puhukaa puhukaa se helpottaa ahdistustasi. Miehesi ei tarvitse kuin kuunnella ja olla läsnä <3
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 11:22"]
Itse samassa tilanteessa olleena (paitsi ettemme olleet perhetuttuja) kerroin tunteeni ihastukselleni JA miehelleni. Miksikö? Jotta voisin taas olla luontevasti kummankin seurassa.
[/quote]
Minä. Minä-minä-minä. Minä. Minäminäminäminä.