Anoppi vahtii lapsia kännissä
Kommentit (22)
Syyllistyt heitteillejättöön jos annat lapset humalaisen anopin hoitoon.
Sinä olet vastuussa lapsistasi. Älä jätä heitä anopin vahdittaviksi.
Miksi annat lapsesi hoitoon juopolle?
Nyt on niin että anoppi tarvitsee appiukosta lapsenvahdin kun juo. Lapsia ei sinne. Onko sinun sukulaisesi luotettavampia esim. äiti tai kummitäti.
Minä en jättänyt lapsiani hoitoon ex- miehen vanhemmille, koska eivät voineet olla selvinpäin heidän läsnäollessa. Ja siitähän sota syttyi. Jätin mieheni. Ja samalla unohdin tuollaiset isovanhemmat.
Sukulaisellani on samanlainen ongelma, mutta hän ei tosiaankaa jätä lasta (ex)anopin hoitoon, kun muori on aina kännissä.
Vaikea paikka, kun ei ole muuta verkostoa ja sukua paikkakunnalla.
Muu suku n. 600km päässä.
No ei tietenkään vahdi. Koska sinä et anna lapsiasi enää sinne.
Sitä voisi kuvitella, että on itsestäänselvyys, että kun on lapsia hoidossa, ollaan selvin päin. Mutta ei, ihmisille joille känni on ns. normaalitila, suorastaan loukkaantuvat jos moista vaatii. Kerran jos toisenkin peruttu lasten mummolavierailu siitä syystä. Minä en jätä lapsia känniselle, mutta joskus on käynyt että juominen on alkanut vasta lasten jo ollessa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Sukulaisellani on samanlainen ongelma, mutta hän ei tosiaankaa jätä lasta (ex)anopin hoitoon, kun muori on aina kännissä.
Niin se sitten on, että gynekologikäynnille otetaan taapero mukaan.
Ei sellaisen hoitoon voi lapsia jättää, edes niin että toinen sukulainen on selvä. Älä vie lapsiasi huusholliin, missä on yksikin humalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se sitten on, että gynekologikäynnille otetaan taapero mukaan.
No miksi ei voisi ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Sitä voisi kuvitella, että on itsestäänselvyys, että kun on lapsia hoidossa, ollaan selvin päin. Mutta ei, ihmisille joille känni on ns. normaalitila, suorastaan loukkaantuvat jos moista vaatii. Kerran jos toisenkin peruttu lasten mummolavierailu siitä syystä. Minä en jätä lapsia känniselle, mutta joskus on käynyt että juominen on alkanut vasta lasten jo ollessa siellä.
Yhden kerran voi näin käydä, mutta ei kahta kertaa, koska se eka kerta on viimeinen.
Mitäs jos jätän lapset hoitoon selvälle anopille, ja hän alkaa juoda kun olen häipynyt? Syyllistyn heitteillejättöön?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos jätän lapset hoitoon selvälle anopille, ja hän alkaa juoda kun olen häipynyt? Syyllistyn heitteillejättöön?
Kyllä, jos noin on tapahtunut ennenkin. Ekaa kertaa kukaan ei tietenkään voi ennakoida.
Se on periaatekysymys. Nykyään on käytännössä mahdollista ottaa vauva kaikkialle. Mutta jos ei ole vaihtoehtoa kuin jättää vauva hoitoon, pitää kyllä tietää mihin sen vauvan jättää hoitoon. Trust 100%.
Vierailija kirjoitti:
Miksi annat lapsesi hoitoon juopolle?
On ilmaista
Pikku hiprakassa lapsetkin ovat hauskaa seuraa
Inhottavaa kun on tuollainen juoppo anoppi. Tiedän tunteen.
Sanomattakin selvää, että anoppi ei lapsia tapaa ennen kuin on päässyt alkoholismistaan.
Leikkikehä käyttöön ja sinne vain pehmeitä isoja leluja ilman irtoavia osia, niin taatusti on turvallinen ympäristö.