Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveilin vuosia syrjäisestä mökistä ja ostin sellaisen, nyt toista kesää

Vierailija
19.05.2023 |

täällä korvessa yksin ja en viihdy! Minä introverteista introvertein ja kävelen pitkin seiniä. Jos ryhdyn erakoksi, se tapahtuu Helsingin itsemurhayksiössä jossa ulos menemällä saan tarvittavan määrän ihmiskontakteja. Kuka ostaisi multa mökin?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kalavesiä?

Vierailija
2/48 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule pois sieltä ja laita mökki myyntiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kalavesiä?

Ei sitäkään.

Vierailija
4/48 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin?

Haaveilen koiranpentuni kanssa

N50

Vierailija
5/48 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi pieni talo lähellä jotain pientä kaupunkia? Miksi sinne korpeen piti mennä.

Vierailija
6/48 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole oikea introvertti koska et viihdy yksin. Kuinka kauan siis vuodesta olet siellä?

Vierailija
7/48 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun semmosessa ja vitsit mä nautin! Töissä saa sit kyllä ihan tarpeeks nähdä ihmisiä. Vapaalla ei jaksa. Parempi möllöttää koirien kanssa täällä metsässä.

Mutta hei, pistä mökki myyntiin, niin joku joka kaipaa sellasta voi ostaa sen sulta pois.

Vierailija
8/48 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi pieni talo lähellä jotain pientä kaupunkia? Miksi sinne korpeen piti mennä.

No kun se oli haave. Ihanaa omaa tilaa luonnon keskellä. On ikävä jopa naapurin juoruakkaa. Silloin on jo pohjalla kun niin tuntee :(

Vierailija
9/48 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule pois sieltä ja laita mökki myyntiin!

Jotenkin suloinen viesti 😊

Vierailija
10/48 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole oikea introvertti koska et viihdy yksin. Kuinka kauan siis vuodesta olet siellä?

Koko kesän.

Vierailija
11/48 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siitä jos et viihdy. Pakko siellä (mielikuvitus) mökillä on kumminkin olla.

Vierailija
12/48 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs siitä jos et viihdy. Pakko siellä (mielikuvitus) mökillä on kumminkin olla.

Täällä olen, ihan on seinät ja katto ja metsä ympärillä.

Vierailija
13/48 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu sukulaiset kylään, moni valittaa kun sukulaiset änkeää mökille, mutta ehkä itse voisit nauttia siitä.

Vierailija
14/48 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on tosiaan huonosti asiat, kun haluaisit puhella juoruajan kanssa. Jotain tarttis keksiä!

Vierailija
15/48 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaisi olla mökillä ilman järveä, se on elinehto minun syrjäiselle mökkeilylleni. Nuorena saatoin olla siellä pari viikkoakin yksin (koiran kanssa) ja nautin suuresti, koko kesä olisi kuitenkin ollut liikaa. Varsinkin niinä vuosina kun kulkupelinä oli vain polkupyörä.

Koti meillä puolestaan on metsän laidassa, lähellä pieni kaupunki ja Helsinki tunnin päässä. En enää koskaan tule muuttamaan kaupunkiin.

Vierailija
16/48 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai onko se pystymetsässä korvessa hyttysten keskellä ja järvi mutarapakko VAI onko hieno maisema, aaltoja, tuulee vähän ja joku kontakti sivistykseen vai sivistymättömyyteen.

Vierailija
17/48 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun ei preerialla...

Vierailija
18/48 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haaveet eivät ole tarkoitettu toteutettaviksi.

Vierailija
19/48 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mökillä jotain mitä teet muutenkin, esim. kirjoitat, maalaat, chattailet, laitat kasvimaan, mitä ikinä tulee mieleen. Mä asun yksin lähes korvessa ja pursuan ideoita täällä. Aika ei meinaa millään riittää kaikkeen.. En halua mihinkään kaupunkiin. Mutta en viihtyisi missään umpimetsässä kyllä.

Vierailija
20/48 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko kesän.

Oliko tämä aloittaja vai sivusta sarkastisesti huutelija, en tiedä, mutta jos rahkeet riittävät noin vähään, mökki myyntiin asap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi