Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai vitsi tuli kuulkaa kiva vessa meille!

Vierailija
23.03.2014 |

Tehtiin pieni pintaremontti yläkerran pikkuvessaan, ja nyt mun pitää aina rampata siellä pissalla, koska se on niin kiva. Mustat lattiakaakelit, valkoiset seiväkaakelit ja koivuinen allastaso, jonka mies teki itse. Lavuaari on sellaista tason päällä lepäävää mallia. Peili puuttuu vielä (pitää odottaa, että tulee sopiva vastaan) ja lisäksi miehen pitää vielä nikkaroida seinälle pieni hylly, johon tulee myös pyyheliinakoukut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaat, kuinka kauan menee, ennen kuin joku vastaa että "mä en tykkää ainakaan tuosta-ja-tuosta" ja olipa tyhmä valinta jne. Että lavuaari on ainakin ihan kaamee ja nuo pyyhekoukut mauttomat ja kaakelit väärän väriset tai vähintään vialla se, että mies teki itse.

Vierailija
2/10 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 22:17"]

Mitä veikkaat, kuinka kauan menee, ennen kuin joku vastaa että "mä en tykkää ainakaan tuosta-ja-tuosta" ja olipa tyhmä valinta jne. Että lavuaari on ainakin ihan kaamee ja nuo pyyhekoukut mauttomat ja kaakelit väärän väriset tai vähintään vialla se, että mies teki itse.

[/quote]

Voi olla, että kuvaukseni oli sen verran ylimalkainen, ettei se herätä kauhean kiihkeää kommentointia. Mutta kyllähän niitä hapannaamoja aika osuu kohdalle!

Mä muuten ajattelen niin päin, että itse tekemistä arvostetaan, mutta oonko väärässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea puu taitaa taas tulla muotiin pitkästä aikaa.

Vierailija
4/10 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oikeesti itse tekemistä arvostetaan. Ja sellaista miestä, joka osaa tehdä itse. Jos joku muuta väittää ("meidän Vilhelmi on ainakin niin rikas, että se voi maksaa muille tekemisestä, sitä paitsi sen kynnet menisi poikki laatoittamisesta"), niin se on kateellinen.

Vierailija
5/10 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 22:20"]

Vaalea puu taitaa taas tulla muotiin pitkästä aikaa.

[/quote]

Mä oon fanittanut vaaleaa puuta jo pitkään. Tummalle puulle en oikein koskaan lämmennyt, mun mielestä esim. (feikki)wenge on jotenkin teennäisen näköistä...

Oon vähän kyllästynyt sisustamiseen ja siitä intoiluun, sisustuslehdistä tulee usein vain jotenkin epämääräisen paha mieli, mutta tykkään kuitenkin kivoista interiööreistä. Siksi yritän kauheasti miettiä mahdollisimman ajattomia vaihtoehtoja, mutta onhan se ajattomuus paljolti pelkkää harhaa.

Ap

Vierailija
6/10 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko maajussille morsian Paula?

Vierailija
7/10 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 22:22"]

Kyllä oikeesti itse tekemistä arvostetaan. Ja sellaista miestä, joka osaa tehdä itse. Jos joku muuta väittää ("meidän Vilhelmi on ainakin niin rikas, että se voi maksaa muille tekemisestä, sitä paitsi sen kynnet menisi poikki laatoittamisesta"), niin se on kateellinen.

[/quote]

Mun mies on tosi näppärä käsistään, mutta koska sillä ei ole moneen asiaan rutiinia, se on vähän hidas. Mutta siistiä ja hyvää jälkeä tulee, se miettii ja suunnittelee aina tarkasti etukäteen.

Ap

Vierailija
8/10 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 22:26"]

Oletko maajussille morsian Paula?

[/quote]

En ole maajussille morsian Paula.

Ap

Vierailija
9/10 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, ei vielä yhtään "hyi, en tykkää" -kommenttia!

Vierailija
10/10 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tosiaan!

Ap