Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ELÄMÄNTAPAMUUTOS ei laihduta! Turha laihdutus neuvo!

Vierailija
20.11.2020 |

Alko ja herkut pois, ehkä 3 kertaa olen niitä nauttinut toukokuun jälkeen.
Liikkunut 4x vko ja syönyt paljon marjoja ja vihanneksia.
Paino edelleen 88kg!

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olet tehnyt vääränlaisen elämäntapamuutoksen.

Vierailija
2/56 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo- ei toimi mullakaan. Mikään ei toimi. En laihdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa tähän vaikka kolmen edellisen päivän ruokalistasi.

Vierailija
4/56 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rupesi kilot karisemaan kun makean lisäksi jätin leivän, pastan, perunan ja riisin pois.

Vierailija
5/56 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentäkää leivän syömistä.

Vierailija
6/56 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähän vähemmän. Ehkä ilman noita muutoksia olisit lihonut lisää (millainen lihomishistoriasi oli?). On jo hyvä saavutus, kun ehkä pitkään jatkunut lihominen pysähtyy. Terveellistäkin ruokaa voi syödä liikaa.

Nyt sinulla on arvokas tieto siitä, millä syömisellä pysyt tuossa painossa. Kokeile vaikka vähän pinempiä annoksia. Niin, että paino putoaa puoli kiloa kuukaudessa.

Jos olet aiemmin lihonut joulun seutuun, nyt tiedät, miten selivät siitä lihomatta.

Jos on aikaisemmin usein laihduttanut, niin pienemmällä energialla joutuu loppuelämänsä elämään, niin se vain on.

Vierailija
7/56 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt edelleen liikaa kaloreita.

Vierailija
8/56 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eihän sun elämäntapamuutos ole ollenkaan eponnistunut! Nyt syöt mitä ilmeisemmin terveellisesti etkä liho. Jatka siitä. Jos juuri nyt tasapainoisen tilasi lisäksi haluat laihtua, pohdi mistä ruoista voisit hieman vähentää. Ehkä kaiken kaikkiaan pienemmät annoskoot.

Sanoisin suorastaan, että olet juuri oikealla tiellä!

Vierailija
9/56 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö vähän vähemmän. Ehkä ilman noita muutoksia olisit lihonut lisää (millainen lihomishistoriasi oli?). On jo hyvä saavutus, kun ehkä pitkään jatkunut lihominen pysähtyy. Terveellistäkin ruokaa voi syödä liikaa.

Nyt sinulla on arvokas tieto siitä, millä syömisellä pysyt tuossa painossa. Kokeile vaikka vähän pinempiä annoksia. Niin, että paino putoaa puoli kiloa kuukaudessa.

Jos olet aiemmin lihonut joulun seutuun, nyt tiedät, miten selivät siitä lihomatta.

Jos on aikaisemmin usein laihduttanut, niin pienemmällä energialla joutuu loppuelämänsä elämään, niin se vain on.

No ei tästä voi enää vähentää.

Lasken kaloreita, menee n. 2000 per päivä. Spinning, body pump x 1 vko, kävelen töihin 3km suuntaan. Koirien kanssa pakko käydä joka päivä tunti ulkona.

Ihan sama palata entiseen, kun ei putoa. Olin onnellisempi silloin.

Vierailija
10/56 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vahvaa maitohappobakteeria apteekista, ellei ole esteitä sen käytölle tai kaupan maito-osaston valmiste jossa laatua ja maitohappobakteereja. Ei auta kauheasti mutta auttaa enemmän kuin että olisi ilman.

Vierailija
11/56 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä palais entiseen. Eihän sekään toiminut, joten miksi palata siihen? Kun nykyinenkään ruokavalio ei näytä toimivan, mikset muuttaisi siitä jotain? Monesti on kyse ihan pienistä säätämisistä.

Itse tein vuosikymmen sitten muutoksen ja sitä muutosta olen muutellut matkan edetessä. Mutta se ihan alkupiste, eli entisen elämäntapani päätepiste, se on jo kauan sitten kuopattu, sinne en enää mene takaisin.

Vierailija
12/56 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon kaloreita suhteessa liikuntaan.

Vierailija
13/56 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski muuttunut lihakseksi, siksi paino ei ole pudonnut.

Vierailija
14/56 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski muuttunut lihakseksi, siksi paino ei ole pudonnut.

Mittanauha näyttää ihan samaa, kuin toukokuussa.

Vierailija
15/56 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko käyny lääkärissä, labrassa mittauttamassa veriarvoja? Jos joku selittävä tekijä löytyisi jostain sairaudesta? Tai sitten kroppasi on ollut ravitsemuksellisesti epätasapainossa ja elämäntapamuutoksen myötä se on ensin halunnut korjata vaurioita ja sitten vasta kun se on tehty, kroppa suostuu päästämään irti varastorasvoista.

Oletko kokeillut pätkäpaastoa?

Vierailija
16/56 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriarvot ok! On tää turhaa.

Vierailija
17/56 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500 kcl. 2000 on liikaa.

Vierailija
18/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu! Laihduttaminen on turhaa: tee niin tai näin, syö tai ole syömättä. Paino ei putoa. Yritetään nauttia elämästä ja pysyä muuten terveinä!

Vierailija
19/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö yli 2000 kcal päivässä, todennäköisesti ei laihdu. Itse pysyn hoikkana noin 1500 kcal/päivä.

Vierailija
20/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähentäkää leivän syömistä.

Kokonaan pois! Mieheltä tippunut paljon kiloja alkukesän jälkeen, kun ei enää osta sitä - itse en välitä myöskään niistä, kun niissä on liikaa suolaa ja selluloosaa, perunahiutaleita ja rypsiä en syö. Kiva, kun ei ole niitä murusia/leipäpusseja missään:-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä