Miten ootte estänyt sheivaamiseen jälkeen näpyt ja punaisen ihon?
Sheivaisn nyt pitkästä aikaa terän kanssa koneen sijaan ja heti tuli punoittava ja näpyt uhkaa tulla..oh god..ja huomenan pitäis mies nähdä .D
Kommentit (16)
Kuule, ei se mies ehdi kiimoissaan sun näppyjä ruveta tutkimaan!
Baby showergel. Pirkka, tuoksuton.
Ostin valoimpulssikoneen. Ei tarvi sheivaa enää evö.
Vierailija kirjoitti:
En nyt itse uskaltaisi noita hoitoja itselleni tekemään mutta kävin valoimpulssihoidoissa ja nyt on enää jäljellä hitusen harvaa ja pehmeää karvaa jonka saa muutamalla höylänvedolla pois. Saisi nekin kai pois mutta ei maksa vaivaa kun suurin osa katosi. Supsittelen
Ettekö te naiset ole koskaan kuulleet esim. Veet:stä???
Hitto, että miesten pitää jo opettaa naisille karvanpoisto asiatkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt itse uskaltaisi noita hoitoja itselleni tekemään mutta kävin valoimpulssihoidoissa ja nyt on enää jäljellä hitusen harvaa ja pehmeää karvaa jonka saa muutamalla höylänvedolla pois. Saisi nekin kai pois mutta ei maksa vaivaa kun suurin osa katosi. Supsittelen
Ai miksi et uskaltaisi? Mun laite on sellainen aika pieni ja räpsää pienen kirkkaan valon. En keksi mitään miksi ei uskaltaisi🤔
Valitsin voimakkaimman mitä löytyi kaupoistajoskus vuosi sitten. Maksoi n 500. Ihan super.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, ei se mies ehdi kiimoissaan sun näppyjä ruveta tutkimaan!
Säälittävää. Mies pakottaa ap:n posliiniksi.
No enää ei onneksi tarvitse 😀 mutta hyvä tietää, kiitos. Jos alkavat uudestaan kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi et uskaltaisi? Mun laite on sellainen aika pieni ja räpsää pienen kirkkaan valon. En keksi mitään miksi ei uskaltaisi🤔
Valitsin voimakkaimman mitä löytyi kaupoistajoskus vuosi sitten. Maksoi n 500. Ihan super.
Kun on kerran kokeillut sokerointia, ei halua enää ikinä sheivata alapäätään. Silkinpehmeä iho pitkään, ei punaisia näppyjä eikä kutiavaa pistävää sänkeä vaan karva kasvaa pehmeänä sitten kun se vähitellen kasvaa.
Suosittelen!
Eihän se sokerointi toimenpiteenä kovin mukava oo. Mutta se kipu, mikä sokerimassan repäisystä tulee, kestää joka kohdassa noin 3 sekuntia ja sit se on ohi, ihan kokonaan! Se kipu ei mitenkään jää jomottaa vaan loppuu heti nykäsyn jälkeen ja lopulta siitä pediltä noustessa ei tunnu enää missään.
Kärvistelen mielelläni sen max puoli tuntia mitä koko homma kestää ja nautin elämästä ja siististä alapäästä aina sen joku 6-7 viikkoa kerrallaan :D
Itse sheivaan suihkussa ja tätä rutiinia noudattamalla vältän näpyt ja ihon ärtymisen:
1- aina miesten höylällä, ne on parempia
2- kuorin häpykummun alueen ihon hellästi suihkuharjalla tai miedolla kuorintavoiteella
3- herkän ihon sheivausvaahto
4- sheivaan karvan kasvusuuntaan kerran, ja jos jotain jää niin sivuttain toisen kerran, ei koskaan vastakarvaan. Eikä pidä käyttää juuri ollenkaan painetta. Jos höylä on terävä niin karva lähtee ilman painamista!
5- suihkun jälkeen pyyhin varovasti alueen mietoon BHA/AHA-kuorintalitkuun kostutetulla vanulapulla (pyyhi karvan kasvusuuntaan)
6- kun alue on ilmakuivunut, levitän varovasti kosteusvoidetta lopuksi.
En sheivaa, koska karvat kasvavat ihon sisään. Ei näppyjä. Lyhennän välillä pituutta.
Ukkoa ei haittaa. Karvat haittaavat vähemmän kuin rupisen jalat.
Vierailija kirjoitti:
Kun on kerran kokeillut sokerointia, ei halua enää ikinä sheivata alapäätään. Silkinpehmeä iho pitkään, ei punaisia näppyjä eikä kutiavaa pistävää sänkeä vaan karva kasvaa pehmeänä sitten kun se vähitellen kasvaa.
Suosittelen!
Eihän se sokerointi toimenpiteenä kovin mukava oo. Mutta se kipu, mikä sokerimassan repäisystä tulee, kestää joka kohdassa noin 3 sekuntia ja sit se on ohi, ihan kokonaan! Se kipu ei mitenkään jää jomottaa vaan loppuu heti nykäsyn jälkeen ja lopulta siitä pediltä noustessa ei tunnu enää missään.
Kärvistelen mielelläni sen max puoli tuntia mitä koko homma kestää ja nautin elämästä ja siististä alapäästä aina sen joku 6-7 viikkoa kerrallaan :D
Mielummin kotona se valoimpulssihoito kuin reva levällään jossain hoitolassa. Eikä kasva takasin.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen!
Itse teen sokeroinnin itse, massankin keittelen. Ei ihan puolessa tunnissa ohi mutta sen arvoista.
Olisit vaan ensin kysynyt yi-tapaukseltasi, että pannanko tarjolle kalkkunaa vai naturaalia? Eivät kaikki enää pidä kaljuiho-naisista. On sentään jo vuosi 2020 eikä mikään 2000
Sinkkivoide auttaa. Löytyy ruokakaupasta vauvan tarvike osastolta.