Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo mieheen, joka ei vie mitään paikoilkeen

Vierailija
20.11.2020 |

Kaikki mukit, lautaset jää aina pöydälle tai olohuoneeseen eikä vie niitä juuri koskaan tiskikoneeseen tai pois. Vaatteet, pelit ja kaikki muukin jää lähes aina levälleen. Nytkin keitti kahvia ja jätti kahvipurkin auki ja levälleen pöydälle. Miten on niin vaikea laittaa takaisin kaappiin se purkki? Olen miettinyt mikä saa aikaan miehissä(miks ei naisissakin) että tavaroita ei raivata tai viedä paikoilleen? Onko lapsuuden kodissa aina siivottu ja raivattu puolesta vai mikä saa tällaista aikaan? Raivostuttavaa. Samoin se, että astianpesukonetta ei laiteta oma-aloitteisesti koskaan tai pyyhitä tasoja. Nämä on itselle ihan jokapäiväisiä hommia niin ihmetyttää miten toinen ei tee oma-aloitteisesti. Miten muuten niin aktiivinen ja töissä oma-aloitteinen mies muuttuu kotona tuollaiseksi?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh kiivastuksissa tuli otsikkoonkin painovirhe paholainen... Ap

Vierailija
2/41 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiinmennessä nainen adoptioi itselleen miehen, jonka äiti ei enää jaksa huolehtia hänestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisiinmennessä nainen adoptioi itselleen miehen, jonka äiti ei enää jaksa huolehtia hänestä...

Luojan kiitos ei olla naimisissa. Jos ei meno muutu niin en tiedä tuleeko sitä päivää. Ap

Vierailija
4/41 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin olisit kirjoittanut vaimostani, En ymmärrä miten nuo asiat voivat olla niin vaikeita. Hän ei ihan aidosti huomaa näitä asioita.

Vierailija
5/41 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen nainen. Tai siis olin. Ja olen yhä stressaantuneen. Jos siis joudun käymään töissä. Jos olen kotona, paikat pysyvät puhtaina ja kuosissa. Jos työpaikalla menee 8 tuntia päivässä, en saa edes astioita koneeseen.

Vierailija
6/41 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä pesen pyykit ja tiskaan astiat. Mutta aika monella naisella on tuo ongelma parisuhteessa. Yhteisessä kodissa nainen ottaa kotihirmun roolin, jossa hän ja vain hän määrää, missä kahvikuppi on ja kuinka kauan aikaa. Onko koti naisen ja miehen tulee totella, vai onko koti yhteinen. Saako mies valita verhot vai määrääkö ne nainen.

Vierailija
7/41 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä pesen pyykit ja tiskaan astiat. Mutta aika monella naisella on tuo ongelma parisuhteessa. Yhteisessä kodissa nainen ottaa kotihirmun roolin, jossa hän ja vain hän määrää, missä kahvikuppi on ja kuinka kauan aikaa. Onko koti naisen ja miehen tulee totella, vai onko koti yhteinen. Saako mies valita verhot vai määrääkö ne nainen.

Eikös kahvikupit laiteta tiskiin tai kaappiin koneesta? En minä ole sitä määritellyt. Enkä myöskään kulje perässä tai vaadi, että kuppi on heti vietävä. Mutta valehtelematta kun se kuppi lojuu jo kolmatta päivää keittiön pöydällä niin väkisin ihmettelen miksi se ei liiku siitä mihinkään. Ei ole mielestäni liikaa vaadittu parisuhteessa. Ap

Vierailija
8/41 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuollainen nainen. Tai siis olin. Ja olen yhä stressaantuneen. Jos siis joudun käymään töissä. Jos olen kotona, paikat pysyvät puhtaina ja kuosissa. Jos työpaikalla menee 8 tuntia päivässä, en saa edes astioita koneeseen.

Mies on samanlainen oli sitten töissä tai työtön. (oli tuossa taannoin hetken työtön, mutta sama meno jatkuu oli sitten töissä tai ei) Ap

Vierailija
9/41 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin olisit kirjoittanut vaimostani, En ymmärrä miten nuo asiat voivat olla niin vaikeita. Hän ei ihan aidosti huomaa näitä asioita.

Joo pidänkin tätä hieman outona, että milloinkaan ne astiat ei eksy pois sieltä missä on syöty ja juotu. En todellakaan ole edes itsejään mikään siivoushirmu ja itsekin siedän sotkuakin, mutta minunkin sietoraja alkaa täyttyä, kun tuntuu että oikeasti ei vie koskaan astioitaan paikalleen. Ap

Vierailija
10/41 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kodinhoitaja, jolta saa seksiäkin. Miehellä on nyt asiat mukavasti, miksi hän muuttaisi mitään.

Vierailija
11/41 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kodinhoitaja, jolta saa seksiäkin. Miehellä on nyt asiat mukavasti, miksi hän muuttaisi mitään.

No en koe olevani kodinhoitaja,koska en tee kaikkea kodinhoitoa yksin. Mies kyllä laittaa ruokaa, siivoaa eli imuroi ja luuttuaa. Ainoa mikä jää tekemättä on tuo tavaroiden paikoilleen laitto, mutta se alkaa ärsyttää, kun kaikki tällaiset jää levälleen. Ap

Vierailija
12/41 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
13/41 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/41 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies samallainen. Joten ymmärrän kyllä ap:tä. Tosi kiva korjata aikuisen miehen jälkiä koko ajan. Hermot menee!!

Vierailija
15/41 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies samallainen. Joten ymmärrän kyllä ap:tä. Tosi kiva korjata aikuisen miehen jälkiä koko ajan. Hermot menee!!

Sanos muuta. Olen jopa kokeillut olla raivaamatta, mutta siinä ne astiat on yhä usean päivän jälkeen. En ymmärrä miten voi olla nii vaikeaa. Ap

Vierailija
16/41 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että olin jo kaiken nähnyt. Nyt on käytetty kondomi lavuaarin reunalla.. :D Ap

Vierailija
17/41 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kuitenkin laittaa m**** paikoilleen

Vierailija
18/41 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen lapsena opittu periaate, että "vie mennessäs, tuo tullessas". Jos siis syön sohvalla, pyrin viemään astiat pois kun seuraavan kerran nousen. Jos olen lähdössä töihin ja roskapussi odottaa eteisessä, vien roskapussin samalla. Jos olen ottamassa vettä lasiini ja huomaan, että pöydällä on jotain roinaa, laitan ne siinä samalla pois jne.

Mies ei tätä tee. Se käyttää tavaraa tai vaatetta jossain, ja kun se tipahtaa käsistä, se jää sinne. Ei mies muista tai viitsi palauttaa tavaraa tai vaatetta paikoilleen. Todennäköisesti se ei edes ajattele asiaa. Astioita saa kertyä aika vino pino ennenkuin se edes "näkee" ne. Ja sitten se ehkä tuo ne tiskialtaaseen.

Vierailija
19/41 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille molemmille: Elämä on!

Vierailija
20/41 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä koske niihin, kertaakaan, enää!

Ei hän muuten t i e d ä että hänen ne kuuluu sinne koneeseen viedä! Jos kone ei koskaan tyhjene, siis on aina täynnä astioita, tilaa toinenkin kone, ongelmaa ei enää ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi