Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo mieheen, joka ei vie mitään paikoilkeen

Vierailija
20.11.2020 |

Kaikki mukit, lautaset jää aina pöydälle tai olohuoneeseen eikä vie niitä juuri koskaan tiskikoneeseen tai pois. Vaatteet, pelit ja kaikki muukin jää lähes aina levälleen. Nytkin keitti kahvia ja jätti kahvipurkin auki ja levälleen pöydälle. Miten on niin vaikea laittaa takaisin kaappiin se purkki? Olen miettinyt mikä saa aikaan miehissä(miks ei naisissakin) että tavaroita ei raivata tai viedä paikoilleen? Onko lapsuuden kodissa aina siivottu ja raivattu puolesta vai mikä saa tällaista aikaan? Raivostuttavaa. Samoin se, että astianpesukonetta ei laiteta oma-aloitteisesti koskaan tai pyyhitä tasoja. Nämä on itselle ihan jokapäiväisiä hommia niin ihmetyttää miten toinen ei tee oma-aloitteisesti. Miten muuten niin aktiivinen ja töissä oma-aloitteinen mies muuttuu kotona tuollaiseksi?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naimisiinmennessä nainen adoptioi itselleen miehen, jonka äiti ei enää jaksa huolehtia hänestä...

Luojan kiitos ei olla naimisissa. Jos ei meno muutu niin en tiedä tuleeko sitä päivää. Ap

Mennään me naimisiin. Vaihdetaan päittäin. Miehesi saa avovaimoni ja avovaimoni saa miehesi. Ja katsotaan miten meillä alkaa yhteiselämä toimia. Otetaan vaikka viikon tutustumisjakso, ja jos siedät minua, niin pidennetään se kolmen kuukauden kokeilujaksoksi. Jos et viitsi minua katsoa sitä kauempaa, niin lähdetään omille teillemme. Sama tietysti jos minä en jaksa sinua katsoa. Napistaan vaikka se ensimmäinen viikko kuinka syvältä entiset puolisot olivat?

Ajattelin vain ehdottaa, sillä minun avovaimoni on täsmälleen samanlainen kuin mitä kerroit miehesi olevan. Jos hän ottaa jonkun tavaran, niin se mihin hän sen seuraavaksi laskee, se jää siihen maailmantappiin saakka. Sekään ei riitä että tavarat jäävät niille sijoilleen välittömästi sen jälkeen kun sitä on käytetty, sillä ihan kaapin ovetkin jäävät auki. Ilmeisesti kun kaapista otetaan jotain, niin se tarkoittaa hänelle sitä että kaappiin ei tarvitse enää sen jälkeen koskea, sitähän on jo kerran käytetty! Reput kassit, ihan kaikki. Kauppakassista nostetaan tavarat jääkaappiin, niin se kassihan on täyttänyt tarpeensa ja se saa olla keittiön lattialla potkittavana. Kun hän lähtee jonnekin ja tarvitsee jotakin, esimerkiksi meikata tms. niin niitä valmistautumiseen tarvittuja tavaroita ei tietenkään laiteta takaisin paikoilleen, koska päätarkoitushan on lähteä, eikä korjata sotkuja sitä ennen! Ja hänen tavarat ovat aina sitten hukassa, aina!

Miten tuossa imuroi ja luuttuaa paikat, kun ensimmäiseksi pitää kerätä tavarat lattialta ja alkaa arpomaan että mihin ne kuuluu?! Ja minä en ole edes mikään siivousnatsi, mutta tuon kanssa menee hermot!

On kyllä houkutteleva tarjous! :D Elämä tuntuisi varmaan vapaalta ja huolettomalta, kun ei tarvi tavaroiden ja likaisten astioiden keskellä elää. Rasittaahan se jatkuva naputus itseäänkin ja tuntee olonsa nipottajaksi vaikka mielestäni vähin siisteyden taso on se, että raivaa jälkensä eikä odota että joku raivaa puolesta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi