Taitaa tulla kaikkien aikojen ankein perjantai, kun emäntä ei suostu tuntikausien taivuttelunkaan jälkeen hakemaan kaljalaatikkoa
Puolen päivän jälkeen tein ensianoomuksen, eikä tilanteessa ole edistytty lainkaan. Enää pari tuntia armon aikaa eli ei hyvältä näytä. 😕
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi hakea itse? Vai onko akka kirstunvartijana eli sinulla ei ole omaa rahaa. Tiedän yhden tällaisen pariskunnan. Miehen pitää anella rahat olueeseen ja tupakkaan, vaikka tienaa enemmän kuin vaimonsa.
Koska olen laiskalla tuulella. Matkaa ei olisi 500 metriäkään, mutta ei pysty suoriutuu. Ap
Ehkäpä emäntäsikin (hrr, inhoan tuota sanaa) on laiskalla tuulella. Anna hänen nauttia perjantai-illastaan rauhassa. Jos mielesi tekee kaljaa, revi se perseesi irti penkistä ja osta itse kaljasi. Jos et jaksa, niin lopeta ainakin tuo säälittävä ruikuttaminen.
Taivun siihen, että lähdemme yhdessä kauppaan, että saa tämän janon sammutettua. Sanoin kyllä emännälle, että hän jää kyllä nyt palveluksen velkaa. Ap
500 metriä? Jos olisit lähtenyt siinä puolen päivän maissa niin olisit ollut kotona jo tuntikausia sitten.