Taitaa tulla kaikkien aikojen ankein perjantai, kun emäntä ei suostu tuntikausien taivuttelunkaan jälkeen hakemaan kaljalaatikkoa
Puolen päivän jälkeen tein ensianoomuksen, eikä tilanteessa ole edistytty lainkaan. Enää pari tuntia armon aikaa eli ei hyvältä näytä. 😕
Kommentit (23)
Hae itse kaljasi jos noin janottaa.
Taas jäi saamaton ukko ilman perjantaikaljoja.
Miksi et voi hakea itse? Vai onko akka kirstunvartijana eli sinulla ei ole omaa rahaa. Tiedän yhden tällaisen pariskunnan. Miehen pitää anella rahat olueeseen ja tupakkaan, vaikka tienaa enemmän kuin vaimonsa.
Emännällä sellainen perjantai jo onkin, kun on pitänyt kuunnella tuntikausien taivuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi hakea itse? Vai onko akka kirstunvartijana eli sinulla ei ole omaa rahaa. Tiedän yhden tällaisen pariskunnan. Miehen pitää anella rahat olueeseen ja tupakkaan, vaikka tienaa enemmän kuin vaimonsa.
Koska olen laiskalla tuulella. Matkaa ei olisi 500 metriäkään, mutta ei pysty suoriutuu. Ap
Opettele tilaamaan netin kautta niin ei tule ongelmia saatavuudessa. Parempi kuin alko. Toimittaa kotiin ja silti halvempi.
Vierailija kirjoitti:
Opettele tilaamaan netin kautta niin ei tule ongelmia saatavuudessa. Parempi kuin alko. Toimittaa kotiin ja silti halvempi.
Menee ammattiryyppäämiseksi, jos ostaa enemmän kuin yhden illan juomat kerrallaan. Ap
En tiennyt, että on noin uusavuttomia ja vaimosta riippuvaisia miehiä, että jopa perjantaikaljat voivat olla vaimon armoilla. Syvimmät sympatiani on puolellasi.
twerkkaa sille niin se hakee. kokeile ja tuu sit kertoo meille miten kävi!
0/5 tälle röllille, takaisin ylilaudalle.
Tsemppiä! kirjoitti:
En tiennyt, että on noin uusavuttomia ja vaimosta riippuvaisia miehiä, että jopa perjantaikaljat voivat olla vaimon armoilla. Syvimmät sympatiani on puolellasi.
Juu, kyllä meitä on vielä jäljellä. Sohva kun saa yliotteen, niin siitä ei niin vaan lähdetäkään kaupoille. Sympatiat tulee tositarpeeseen. Ap
Käytä veto-oikeuttasi ja tee vetoomus. Täytä pitkävetokuponki,niinpääset pitkälle, ehkä useammallekin.
Ap. Sinulla on viisas emäntä, nauti siitä.
Me kävimme ostamassa homejuustoa, laitoimme uuniin patonkia ja juomme ranskalaista punaviiniä.
Meillä on jo riita pystyssä. Mies oli ostanut nachoja ja salsaa, mutta ei creme fraichea. Eli oli ajatellut jälleen kerran vain itseään. En syönyt, joten vei sitten kaikki pois ja nyt marttyyroi eikä voi myöntää olevansa itsekäs.
Surullista