Miksi kaverista olen hullu, jos silitän vastasyntyneen vaatteet?
Nehän tulee pehmeimmiksi ihollekin, kankaalle tekee silitys hyvää, mikrobit kuolee ja silitetty vaate on musta kyllä siistimmän ja kauniimman näköinenkin!
Kommentit (16)
minä ainakin silitin kaikki pienen vaatteet ja silitän edelleenkin! silitys saa kuluneemmankin vaatteen näyttämään hyvältä!=)
En edes omista silitysrautaa.
Tämä oli äärimmäisen kiinnostava ja tarpeellinen tieto, mutta sanoin nyt kuitenkin, jos vaikka joku haluaa haukkua.
toimin, vaikka toiset ihmettelikin. Eipä ole lapsen iho ollut koskaan ärtynyt eikä herkistynyt millekään, tiedä vaikka olisi silittämisen ansiota.
Silitä vaan, älä anna toisten ihmettelyn vaikuttaa omiin mielipiteisiin eikaä -haluihin! :)
Ei ole iso homma silittää vauvan vaatteet, mutta sillä on suuri merkitys vauvan iholle ja hyvinvointiin.
Ovatko kaikki muka sellaisia kemikaaleja, että höyrystyvät silityslämpötiloissa?
hyvät ihmiset, ostakaa ihmeessä hajusteettomia herkkäihoisten pesuaineita jos noin hysteerisiä olette
Voi helvetti kun sitä kateutta aina tyrkytetään syyksi IHAN kaikkeen! Mutta että silitykseenkin, haloo pahvit!
Miettikää nyt kerrankin te jotka tuohon kateuden viljelyyn olette niin rakastuneet, että voisiko syy olla joskus jossain muussakin. Naapuri voi ihan oikeasti vittuuntua jo teidän tyhmän pärstän näkemisestä, kaverin mielestä voitte ihan oikeasti olla vajaaälyisiä, teidän lapset voi ihan oikeasti olla huonotapaisia... On se vaan niin helppoa tyrmätä kaikki kritiikki tms. kateudesta johtuvaksi, eipähän tartte ajatella itse ollenkaan. Mutta niinhän se menee, ettei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.
Niin, ja ne kemikaalit ei kyllä silittämällä lähde minnekään, kas kun ovat vesiliukoisia...
lukuunottamatta sukkia ja alkkareita. Mun mielestä et ole siis yhtään hullu :) Silittämättömät vaatteet on epäsiistin näköisiä.
vauvaan; hänen kanssa sylittelyyn ja leikkimiseen.
Mutta jos jollain on aikaa silittää, mikäs siinä! En ole kateellinen! Päinvastoin sääliksi käy jos joku on niin turhamainen. Minusta tuntuu että vauva nauttii seurastani enemmän kuin silitetystä bodysta, mutta enhän voi varmaksi tietää...
Vierailija:
vauvaan; hänen kanssa sylittelyyn ja leikkimiseen.
Mutta jos jollain on aikaa silittää, mikäs siinä! En ole kateellinen! Päinvastoin sääliksi käy jos joku on niin turhamainen. Minusta tuntuu että vauva nauttii seurastani enemmän kuin silitetystä bodysta, mutta enhän voi varmaksi tietää...
Pitäisiköhän minunkin ruveta toteuttamaan tuollaista ajattelutapaa; laistan imuroinnista ja käytän sen ajan lapseen?!
Eli siis pääsen vähemmällä, eikä tarvi selitellä lapsen terveyttä tuollaisella:)
Yhdyn muihin, että kiva jos sulla on aikaa... Minä keksisin lukuisia parempia käyttötapoja :) Mutta jotkut tykkää tietysti silittämisestä, ei siinä mitään.
Hyvä jos sulla on aikaa ja energiaa silittää, mutta ymmärrän kyllä mitä kaverisi meinaa.