U2 on maailman menestyin sellainen bändi, jolla ei ole yhtään hyvää biisiä
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
:D Se on nii totta. Hirveämpi on vain Dire Straits, ukkobändi. U2 on täysin melodiaton ja seksitön bändi. Se soittaa rockia ilman rockia. Se on täysin kestämätöntä pahvinmakuista rockmusaa. Olen niin iloinen, että sain sanoa tämän!
Kiitos! On painanut mieltä!
Where The Streets Have No Namen videossa ei seksiä?!!
Ehdottomasti paras New Year's Day. Se pitää kuunnella hanat kaakkoon asennossa. Sori naapurit tästä se lähtee. ...
Vierailija kirjoitti:
Mun ikisuosikkeja ovat One Tree Hill ja jotakuinkin koko Achtung Baby, jota ei kai yleisesti pidetä lainkaan huonona pläjäyksenä. 2000-luvun tuotannosta en ole niinkään pitänyt.
Achtung on niitä harvoja levyjä jolla ei ole yhtään täyteraitaa. Nykynuorisolle tämmöinen on toki täysin tuntematon ilmiö.
Joo, niin varmaan ajattelee nekin ihmiset jotka täyttävät stadionit. Kyllä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti paras New Year's Day. Se pitää kuunnella hanat kaakkoon asennossa. Sori naapurit tästä se lähtee. ...
Tekisin heti valituksen, jos naapurista kuuluisi U2:ta.
Vierailija kirjoitti:
:D Se on nii totta. Hirveämpi on vain Dire Straits, ukkobändi. U2 on täysin melodiaton ja seksitön bändi. Se soittaa rockia ilman rockia. Se on täysin kestämätöntä pahvinmakuista rockmusaa. Olen niin iloinen, että sain sanoa tämän!
No kyllähän U2:n biiseissä melodioita on vaihtelevasti. AC/DC on melodiatonta musiikkia. En ole U2 fani todellakaan, mutta musiikkikorvaa on kyllä ymmärtämään, mikä on melodiatonta musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AC/DC ap:n kuvailema bändi.
Ja Metallica
Enemmän hyviä biisejä kuin monilla huippubändeillä yhteensä!
Hassua näissä bändien haukkumisketjuissa on se, ettei AP koskaan kerro omaa musiikkimakuaan tai suosikkejaan.
Vierailija kirjoitti:
Hassua näissä bändien haukkumisketjuissa on se, ettei AP koskaan kerro omaa musiikkimakuaan tai suosikkejaan.
Varmaan siksi, kun se on joku Haloo Helsinki tai Laura Voutilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi, kun se on joku Haloo Helsinki tai Laura Voutilainen.
Kyllä noiden fanit voi huoletta morkata uukakkosen faneja.
Onko Rammsteinilla yhtää hyvää biisiä? Ei taida olla. Se on kuitenkin ilmeisen menestynyt.
Bono on varmaan tosi surullinen sun mielipiteestä. *nauraa matkalla pankkiin*
On kyllä ihan poikkeuksellisen paska bändi.
Vierailija kirjoitti:
Onko Rammsteinilla yhtää hyvää biisiä? Ei taida olla. Se on kuitenkin ilmeisen menestynyt.
Sonne! Mutterilta löytyy myös herttainen Nebel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän U2:n biiseissä melodioita on vaihtelevasti. AC/DC on melodiatonta musiikkia. En ole U2 fani todellakaan, mutta musiikkikorvaa on kyllä ymmärtämään, mikä on melodiatonta musiikkia.
Mutta AC/DC:hän on aivan uskomattoman melodista musaa sen hevikuoren alla! Ok, ehkä "melodia" on väärä termi, käytin sitä huolimattomasti. Tarkoitin sitä, että melodiassa on jotain muistiin heti jäävä supervetävyyttä ja no, melodiaa. En minä tiedä, miten sen paremmin sanoisi. AC/DC:n parhaat hittibiisit ottavat kuulijan valtaansa ja tulee innostunut huumaantunut olo, haluaisi itsekin nyökkiä päätä edes takaisin ja pomppia vaikka en todellakaan mikään sellainen hevijuuseridiggari ulkoisesti tai musiikkimaullisesti ole, kaukana siitiä. Mutta siinä musassa on voimaa ja energiaa. U2 on kuin valuttaisi kylmää vesilirua niskaan sumuisella pellon laidalle, ei mitään elämää, paleltaa, on ankeaa, ensimmäinenkään kappale ei jää useammallakaan kuuntelukerralla mieleen. Sanalla sanoen: pahvia. AC/DC: VOIMAA.
Vierailija kirjoitti:
meneppäs humpan kuuntelija siitä höpöttämästä typeryyksiäs,
maailman paras bändi
Minäkään en ole koskaan kuullut U2:lta yhtään hyvää kappaletta, ei pysty kuunteleen loppuun yhtään biisiä.
Vierailija kirjoitti:
Knopfler on sentään ihan kelvollinen kitaristi.
Jos ei yhtään hyvää biisiä, tuskin olisi maailman menestyneimpiä
Kuka ostaa keikkalippuja tai levyjä pelkän bändin kokoonpanon vuoksi.