Kuntosalin saunassa?
Aloitin vasta kuntosalilla käymisen. Kyseessä on ns. naisten sali, jossa on myös sauna.
En kehdannut salia esitelleeltä ohjaajalta kysyä, miten täällä kuuluu käyttäytyä; ollaanko saunassa ihan suomalaisittain alasti, vai pitääkö olla uikkarit? Vai ehkä ruotsalaistyyliin pyyhe ympärillä?
Joo, tyhmä kysymys. Mutta just niin tyhmä, etten kehtaa naamakkain kysyä.
En oo vielä kertaakaan sattunut paikalle niin, että olisin nähnyt kenekään kulkevan saunan/suihkun väliäkään. Itse asiassa aika moni lähtee suoraan salikamoissa ilmeisesti kotiin suihkun?!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Eri juttu jos on jotain unisex-saunoja, mutta mun Elixiassa ainakin on erikseen tavalliset miesten ja naisöten saunat ja niissä ollaan alasti. ihan niiinkuin uimahallissakin.
tietääkseni myrtsin elixiassa on yhteisinfra?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuule alasti on saunottu kaikilla saleilla missä itse olen käynyt :) veikkaampa että niin myös sinunkin salillasi. Löytyyköhän suomesta sellaista saunaa missä ei alasti saunottaisi :D
Toivottavasti löytyy, ei kaikki halua mennä alasti saunaan. En minä ainakaan. Paljon mukavampi vaikka pyyhkeen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 01:28"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 00:44"]
Ainakin Elixian infrapunasaunoissa ollaan uikkarit päällä tai voi olla pyyhekin päällä. Olisi aika irvokasta istua vittu leviänä siinä miehiä vastapäätä esim tunnin, mutta av-mammoille näemmä normaalia.
Ja mistä lähtien kaikkien käytössä oleva infrapunasauna on naisten salin tavallinen sauna? Infrapunasauna on aika erilainen juttu ja jos ei tämän viestin kirjoittaja sitä tajua ja miettii naisia vittu levällään jossain infrapunasaunassa, kun ap ihan asiallisesti kysyy ja kerrankin saa myös ihan asiallisia vastauksia, niin täytyy olla pikkuisen vajaa.
Tavallisessa saunassa, naisten pukuhuoneessaa, ollaan tavallisesti alasti. Tuota "jos on menkat niin pyyhe ympärillä" en tajua, mutta siis normaalisti alasti.
Miten se pyyhe niitä menkkoja pidättelee? Jos pitää mennä pyyhe päällä menkkojen takia, jättäisin kokonaan menemättä.
Ei jumalauta kun jollain on pitkät piuhat!
Toisen kerran:
Tuon infrapunasauna-kommentin piti olla vastaus tähän:
"Ja kukaa ottaa salille uikkarit mukaan...?"
Älä nyt muita syytä, kun itse mokasit vastatessasi.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 00:44"]
Ainakin Elixian infrapunasaunoissa ollaan uikkarit päällä tai voi olla pyyhekin päällä. Olisi aika irvokasta istua vittu leviänä siinä miehiä vastapäätä esim tunnin, mutta av-mammoille näemmä normaalia.
[/quote]
mikä on av.mamma?
kylähän te pyyhkeitä auotte ihan kiusaksi asti..vilauttelette