Huhtikuiset masut pinoon = )
Ajattelin rohkaista mieleni ja aloittaa pinon tällä puolella, vaikka vähän tämä alku jännittääkin.
Kesäkuinen km oli pelottava kokemus mutta lääkärin mukaan ei pitäisi ainakaan fyysisesti olla syytä huoleen uuden raskauden suhteen, kroppa oli palautunut hyvin hänen mukaansa.
17.7. testasin negan, 23.7. haalea plussa, joka sitten eilen 26.7. oli vahva plussa. LA 2.4.2007 = )
Huhuilen muita huhtikuisia masuja mukaan!
Kommentit (39)
Mulla oli kans alkuraskauden km 4+2 viikolla eli ihan alussa meni. Nyt sitten viikkoja on kaiketi mun laskujen mukaan 3+6 vaikka neuvolan laskuri näyttäs jo 4+3. Mutta siis tänään plussasin suht selkeen joskin kontrollia vähän vaaleamman viivan, joka ilmestyi näkyviin jo minuutissa.
Oireita on kumma kiristys ja paineen tunne kohdussa, ajoittaista kk kipumaista jomottelua, lievää huonoa oloa syönnin jälkeen, pissitystä ja janotusta, herkistynyt hajuaisti, repäisykipuja jne jne...
Onko kukaan muuten perustamassa yahoon huhtikuun ryhmää. Olis kivempi sellaisessa jutella.
Mahtavaa että sulla on nyt pikkuinen masussa!! Pakko oli tulla tuolta tammikuisista tännekin huutelemaan kun tuli niin hyvä mieli kun näin sun nimesi taas täällä!!!!ONNEA!
[color=magenta] Onnea odotukseen myös kaikille muille huhtikuisille. Sain esikoiseni huhtikuussa ja se on mielestäni aivan ihana aika saada vauva kun luontokin heräilee samoihin aikoihin uuteen kesään!!
Kataya 15+6
Juiliminen vaan on jatkunut eilisestä ja tänään sitten töissä viilsi alamahasta oikein urakalla ja samalla lurahti sitten housuun. Nyt vuotoa on vain vähän mutta maha supistelee ihan kiitettävästi että eiköhän tämä leikki ole sitten minun kohdaltani taas ohi. Hitto soikoon,eihän tämän raskautumisen pitänyt näin vaikeeta olla,esikoiset ku lähtivät ekasta kerrasta. Nyt tämä oli kuitenkin jo toinen varhainen km 2 kk sisään....viikkoja oli tänään 4+5
martina ja enään menossa mukana 2x 2v2kk, ja edessä raskas paluu vauvakuume puolelle:(
Sanat eivät riitä kertomaan eivätkä varmaankaan paljoa auta...
itselläni kesäkuinen km vielä selvästi muistissa, aika se varmaan on joka parantaa... (tylsää mutta totta).
Jaksamista sinulle kotijoukkojen voimin ja toivon, että sinäkin tulet pian takaisin tänne puolelle, vaikka nyt ei varmasti siltä tunnukaan.
*Halauksia*
Mullakin oli varhainen km juuri kesäkuun vika päivä. Eli ehdin olla päivän raskaana kun menkat alko 4+2 viikolla oviksesta laskien. Nyt siis heti uudestaa plussa mutta tietty kaikkia pelkoja täälläkin ilmassa. Viimeksi mä sain vain haalean plussan 4+1 ja nyt jo 3+6 paljon vahemman viivan ku mitä siinä km kierossa..Pidän sormet ristissä ja toivon että tää vauvanalku kestää mukana.
Paljon jaksamista ja voimia koko perheelle!
Minulla laskurin mukaan la olisi 4.4 ja nyt kiertopäivä 4 + 5. Minulla on aiemmin ollut jo kolme tuulimunaraskautta, joten hyvin varovasti nyt elättelen toiveita. Testasin hyvin selkeän plussan, mutta ei minulla hirveästi vielä oireita ole. Pikkuisen enemmän ehkä väsyttää, itse asiassa " supisteleekin" !, pissalla saa ravata koko ajan ja rintoja aristaa. Mutta se pahoinvointi ja etova olo puuttuvat! Ja niitä hieman odottelen, sillä normaaleissa raskauksissani pahoinvointi on ollut melkoista ja taas näissä tuulimunaraskauksissa sitä ei ole ollut...
Onko kenelläkään vielä näillä päivillä pahoinvointia?
Kukkatarha: Mulla La 3.4. ja (omien laskujen mukaan...voi myös heittää viikolla) ja mulla menossa 4+6. Mulla on parina päivänä ollut todella etova olo.
Ihan pelottaa ilmottautua pinoon, mutta teen sen silti. Minulla menossa raskausviikko 6. Laskettu aika vauvalaskurin mukaan heti 1.4.2007. Toivon että kaikki menee hyvin. Raskausoireita on ollut, oli jo ennen kuin testasin. Arvasin raskauden todella kipeistä nänneistä. SAma oli esikoisen kanssa. Suihkussa käydessä tuntui kuin neuloilla pistelisi. Aika selkeä oire. Lisäksi mahaa koski. Nippaili ja välillä vähän jomotti. Menkkakipuja minulla on aina selän puolella. Ja itkukohtaukset. Niitä oli 4 plussa-testiä edeltävällä viikolla. Ja kaikki kummallisia liikutus-itkuja. Ja nyt välillä yököttävä olo. Kalan haju sai jo melkein menemään vessan puolelle.
Katsellaan ja odotellaan. Meillä poika 05/2004 ja nyt olisi toiveissa tietysti tyttö...
t.Hannah81 rv6
Voi harmi Martina, jos tosiaan käy noin, että taas menee kesken :( Voimia uuteen yritykseen!
Mä en tiä miten noi viikot oikeesti kuuluu laskea. Kun katon näitten sivujen vauvalaskurista, ne näyttää, että meneillään on kuudes raskausviikko ja la ois 1.4. Sit ku katon tällasesta raskauskiekosta (jonka mukaan aion ajatella la:n) ni se näyttää, että la on 3.4. ja nyt ois menos 6+1, jos siis tulkitsen oikein. Viimeiset menkat alko 25.6. Miten sä jansku2003 lasket sun viikot, kun meillä ehkä sama la.
Ei kai noilla viikoilla muuten niin väliä oo, mut tietää sit suurinpiirtein koska sitä ekaa neuvolaa tilais.
Pahoinvointi on todellakin pahentunut, maistoin muuten tosi huippua limsaa, jolla sain töissä pahanolontunteen väistymään. Se juoma oli Hartwallin ice citrus (tai jotain sinne päin) ihan jääkylmänä maistui mun mielestä tosi raikkaalle.
Tyhmä kysymys: en ole ikinä siellä Yahoossa kirjoitellut, mitenkä se toimii?
terv Joikkuli +masuasukki
Kurja juttu tuo keskenmenoasia! Katsotaan putoanko myös itse tästä porukasta kun sellaista limaista rusehtavaa tuhruvuotoa on jatkuvasti. Raskausoireet kyllä lisääntyvät koko ajan ja lämmötkin on koholla. Lääkäriaika on onneksi torstaina, joten siellä selvinnee onko masussa elämää. Olen lukenut monista viesteistä, että ihan reiluakin verenvuotoa voi olla alkuraskaudessa, mutta kyllähän vuodot huolettaa. Ramppaan siis jatkuvasti vessassa tarkistamassa tilannetta. Jos kerran on mennäkseen kesken niin menisi nyt sitten samantien, ettei tarvitse olla epävarmuudessa! Toivottavasti kuitenkin olisi jotain alun limakalvojen herkkyyttä ja turvotusta. Nenäkin on ihan tukossa ja turvonnut.
Mukavaa päivää silti toivotellen Fandango (5+5?)
Eli LA olisi myös 3.4 kuten joillakin muillakin. Toista oottelen tulevaksi ja esikoistyttö syntyi marraskuussa 2004.
Pahoinvointia jonkun verran, mutta ei haitaksi asti. Viluttaa koko ajan.Kahvi ei maistu enää niiin hyvältä.
Jos joku on halukas modeksi tai haluaa listan itselleen niin(eli owneriksi) niin ilmoittakoon. Toisaalta on ihan sama kuka on owner jos on vaikka neljä modea tms. No jokatapauksessa tein sen listan kiireellä ja nyt pääsee kuka vain liittymäänkin. Myöhemmin muutan sen sellaiseksi että jäseneksi pääsee vain moden hyväksynnän kautta. Mulla on yahoo ohjeet konella jos joku tarvii niitä. Laitan iltapäivällä. Nyt mentävä
http://groups.yahoo.com/group/Huhtikuunhelistimet/
T: Peltis
Haikeana kävin kurkkaamassa tällä puolella, et on jo uudet huhtikuiset " vallanneet" odotus puolen. Itse vuosi sitten näitä aikoja plussanneena ja nyt sylissä kiemurtelee reilu kahdeksan kilonen äijä ja ikää se reilut 3kk.
Niin se vaan aika menee tooosi nopsaan....
Mut vielä kerran kaikille onnea =) =)
M@nsikk@
Ollaan oltu joskus pari vuotta sitten samassa ryhmässä jossa yritettiin käännyttää miehiämme...
Kuinkas me nyt täällä!!!
Testi näytti plussaa 26.7, kp olivat silloin 27/31. Lähinnä huviksi testailin kun sattui testi olemaan kaapissa. Oli pakko testata vielä 2 varmistuskertaa, ennekuin aloin uskoa, että raskaana tässä ollaan :)
L.a eri laskureiden mukaan 6-9.4.2007, mutta useampi laskuri antaa tuon 6.4, joten olkoot se sitten.
Olo on melkoinen välillä: oon jo monta viikkoa ollut pahalla tuulella, kiukkuinen kuin mikä.. Tissit on paisuneet ja arat, rintaliivitkin tekee kipeää (saatikka ilman niitä!!), hajut tuntuu voimakkailta ja pitkin päivää etoo. Väsyttää ja nälättää. Mutta en valita, en toki :)
Itse olen vm. 80 opiskelija, mies vuoden vanhempi ja työelämässä. Oulun seudulla asutaan. Perheeseen kuuluu myös 2 koiraa. Niin, ja tämä on siis ensimmäinen tulokas meille!
Vaikka on vaikea vielä uskoa todeksi ;)
Elikkäs sunnuntaina testi näytti selvää, mutta haalemapaa toista viivaa ja tänään aamulla varmistin ja selkeä kaksi viivaa sieltä tuli.
Näillä näkymin (jos osaan itse laskea), niin laskettuaika on 7.4.07.
Ihana aika olisi saada lapsia tuo huhtikuu...
Meillä ennestään poika 2v eli tämä siis toinen.
Kaikille huhtikuisille tasapuolinen moikkaus ja toivottavasti kaikki pysyy mukana alusta loppuun :).
-Kesis
Olen antanut laskurin laskea mulle viikot ja la:n.
Mulla viimeisten kuukautisten alkamispäivä oli 27.6
Kuukautiskierto mulla se 28 päivää.
Mulla siis rv tänään: 5+1
Eli kun päiviä kertyy enemmän kuin 5+0 puhutaan että ollaan kuudennella raskausviikolla vaikka rv:t siis " vain" 5+1
Jos sullakin on norm 28 pv:n kierto on sulla laskurin mukaan rv: 5+3 tänään ja la olisi: 1.4.06 Olet siis kuudennella viikolla raskaana, aivan kuten minäkin.
Eli ne rv-päivät lasketaan esim. 5+0, 5+1, 5+2, 5+3, 5+4, 5+5, 5+6, 6+0 ja sitten koko kierros taas uudestaan.
Tuli vähän sekavaa mutta toivottavasti pysyit mukana.
Heissan!
Jospa minäkin rohkaisisin mieleni ja ilmoittautuisin joukkoon, kun plussasin vahvan plussan perjantaina. Laskurin mukaan tulevan esikoisen laskettu aika olisi 4.4.07.
Itselläni on tosin ollut viiden vuoden aikana 4 alkuraskauden keskenmenoa, joten kovin paljon en uskalla asiaa vielä ajatella (keskenmenot ovat tapahtuneet viikoilla 5-10). Mutta jospa tällä kerralla kaikki menisi hyvin, pidetään peukkuja!
Onnittelut myös kaikille muille juuri plussanneille!