Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toista odottavan supistukset rv 19+4

27.02.2006 |

Oletko huomannut, että toista vauvaa odottaessasi supistukset olisivat alkaneet aiemmin kuin viimeksi?

Minulla oli päivittäin supistuksia jostain n.rv 30 lähtien viime raskaudessa, nyt niitä on alkanut tulla päivittäin jo tässä vaiheessa! Eivät ole vielä olleet kovin kipeitä, sellaisia " nipistyksiä" alavatsalla ja " menkkamaista jomotusta" selässä. Onko muilla samanlaisia kokemuksia ja kuuluvatko asiaan?

Torstaina pitää mainita varmaankin neuvolassa asiasta...

t.Saraida rv 19+4

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, huomattu on, että näin toista odottaessa supistukset on alkanut paljon paljon aiemmin kuin esikoista odottaessa. Mulla on nyt menossa tasan rv 20+0.

Esikoisesta supisteli vasta ihan loppuvaiheessa ja toisinaan aiemmin jos esim. käveli liian kovaa vauhtia. Mutta nyt on siis supistellut päivittäin jo parin viikon ajan. Välillä on ollut ihan sellaisia " kivuttomia" supistuksia, oon tuntenut, että koko maha on kovettunut. Mutta päivittäin on myös näitä kipeitä supistuksia. Mulla esikoisesta suurin osa supistuksista tuntui pelkästään selän puolella ja niin tuntuu tässäkin olevan. Eli selkäkin on aivan älyttömän kipeä, ei kunnolla pysty supistuksilta kävelemään kovinkaan pitkää matkaa.

Viime viikolla otin asian neuvolassa puheeksi ja terkka käski seurata tilannetta. Mulla kun oli jo huomiseksi muutenkin aika äippäpolille, niin totesi että ota asia siellä esille, niin tutkivat.

Että tällaista, aion kyllä pyytää huomenna sairaslomaa. Olo on sellainen ettei työnteosta tule yhtikäs mitään.

Sari rv 20+0

Vierailija
2/2 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli esikoista odottaessa aika napakoita supistuksia jo ennen 20.viikkoa, joten osasin odottaa niitä tässäkin raskaudessa jo hyvissä ajoin. Alle puolenvälin oltiin kun alkoi supistella, neuvolassa kysyin niin sanoi vaan että " aktiivinen kohtu" (??). No, ensi viikolla lääkäri, sittenhän sen näkee onko aihetta huoleen, vai onko oikeasti vaan aktiivinen kohtu :)

Helmi 25+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla