Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen oli kansainvälinen miestenpäivä. Miksei media noteerannut sitä?

Vierailija
20.11.2020 |

Selvästi tietyissä asioissa tasa-arvoon on vielä matkaa...

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naistenpäivähän on aika kaupallinen tapahtuma myös, sisältäen erilaiset muistamiset ja ruusut yms.

Luulisi että yrittäjät ja kaupat olisivat kiinnostuneita miestenpäivästä ja miehille kohdennetuista tarjouksista

Kaupat taitavat enmmän keskittyä Singles' Dayhin ja Black Fridayhin, miesten päivä jää harmillisesti noiden väliin. Isänpäivästäkään ei ole kuin reilu viikko.

Luulisin myös, että isänpäivä verottaa.

Vierailija
82/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat yliedustettuina joka päivä muutenkin, että tuskin nyt erillistä pallillenostopäivää tarvitsevat. 😊 Tai nojoo unohdin, kyllähän ne naiset Iltalehteen pääsevät, pyllyä heiluttelemaan tai bikinikuviin. Jes!

Missä iltäpäivälehdessä joka päivä olet nähnyt miesten pallikuvia. Ihmettelen mistä nämä tietosi tulevat vain. En tiennyt että tuollaisia lehtiä on edes olemassa, mitä luet.

Opettele hyvä ihminen sukupuolielinten: pillu ja penis+pallit ja tissien: Naistissit ja miestissit eroavaisuus.

Miehiä näkee täysin paljaalla yläosalla lehdissä jatkuvasti, niin, että miehen tissi/rintalihas ja nänni näkyy ihan kokonaan ilman minnkäänlaista suojaa. Naisilta on sentään nännialue useimmin peitetty ( vaikka ei tarvitsisi).

Tuossa mies ilman paitaa nännit näppösen näkyvillään

https://yle.fi/uutiset/3-11655541

Mikä eroavuus näissä on? Kerro lisää otan popparit esiin. Mistä lehdistä niitä pallikuvia oikein etsit? Sinä olit se joka esitti pallit verrannollisena bikinikuviin. 

Minä joka linkkasin Voguen olen eri kuin tuo aiempi.

Voit tunkea voguesi mihin huvittaa. Älä puutu muiden keskusteluun. 

Virheelliset näkemykset on aina korjattava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on pojan oikeuksista kyse, niin palstan feministien vakiovastaus: voithan sä äitinä kotona/päiväkodissa nosta esiin....

Kun on tyttöjen oikeuksista, kyse on yhteiskunnallinen, rakenteellinen asia, johon kaikkien pitää puuttua ja käydä julkista keskustelua.

Olen niin pettynyt teihin! Luulin vielä nuorempana, että oikeesti tasa-arvo kiinnostaa ja tavoitteet saada aikaan rauha ja harmonia.

Ruohonjuuritasolta on moni asia noussut julkisen keskustelun kohteeksi. Nyt ihan jokainen pojan vanhempi voi hoitaa oman osansa. Uskon, että sanomalehtien päätoimittajilla on poikia, he voivat pääkirjoituksillaan pitää poikien asiaa esillä. Varsinkin poikien ja miesten ahtaita sukupuolirooleja pitää saada murrettuja, joten toivon juttuja vaikka balettia harrastavista pojista ja vuosia koti-isinä olleista miehistä.

Rajoitteet sulla on päässäs. Ei ole nykyisin ihmeellistä jos poika tanssii balettia tai on koti-isä.

Ei ole ihmeellistä, kyllä minä sen tiedän. Mutta silti heistä pitäisi olla enemmän juttuja julkisuudessa. Harmillisen moni mies ei hyväksy pojalleen tyttömäisinä pidettyjä harrastuksia tai keskity ylitöiden sijaan omasta vauvasta huolehtimiseen. Täältä olen lukenut, että pienten lasten isät tekevät paljon ylitöitä. Miehille pitää tehdä selväksi, että ylitöitä tehdään ennen lasten syntymää, siinä vaiheessa pitää keskittyä enemmän perheeseen kuin töihin.

Vierailija
85/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kokeilemassa Iltalehden, Ilta-Sanomien ja Ylen hakua. Millään en löytänyt juttua naistenpäivä 2020. Tai no oli toki mainintoja koronan leviämisestä naistenpäiväkonsertissa, mutta en mieltäisi sitä naisten hehkutukseksi. Yleensä se median "naistenpäivähehkutus" on sitä, että puhutaan tyyliin naisiin kohdistuvan kotiväkivallan yleisyydestä Venäjällä tms. Olen tietty ap:n puolesta pahoillani, ettei Venäjällä miehiä hakata kotona samalla tavalla kuin naisia.

Itselläni meni miestenpäivä ihan täysin ohi. En onnitellut ketään tai antanut lahjoja. Toisaalta minulla menee aina myös naistenpäivä ohi, en saa keneltäkään onnitteluja enkä lahjoja.

Anteeksi, mutta miksi yhdistit AP:n tällaiseen typerään lauseeseen? ” Olen tietty ap:n puolesta pahoillani, ettei Venäjällä miehiä hakata kotona samalla tavalla kuin naisia.”

AP vastustaa kaikkea vakivaltaa, enkä oikein ymmärrä miten joku venäläisten perheväkivalta liittyy siihen että suomessa suhtaudutaan vähätellään miestenpäivän tarpeellisuuden olemassaoloon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme