Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen oli kansainvälinen miestenpäivä. Miksei media noteerannut sitä?

Vierailija
20.11.2020 |

Selvästi tietyissä asioissa tasa-arvoon on vielä matkaa...

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin jutut useissa medioissa, mm Ylellä. Monilla feministisillä alustoilla miesten päivä huomioitiin myös. Ehkä sinunkin kannattaisi seurata niitä :) ?

Vierailija
22/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat yliedustettuina joka päivä muutenkin, että tuskin nyt erillistä pallillenostopäivää tarvitsevat. 😊 Tai nojoo unohdin, kyllähän ne naiset Iltalehteen pääsevät, pyllyä heiluttelemaan tai bikinikuviin. Jes!

Missä iltäpäivälehdessä joka päivä olet nähnyt miesten pallikuvia. Ihmettelen mistä nämä tietosi tulevat vain. En tiennyt että tuollaisia lehtiä on edes olemassa, mitä luet.

Opettele hyvä ihminen sukupuolielinten: pillu ja penis+pallit ja tissien: Naistissit ja miestissit eroavaisuus.

Miehiä näkee täysin paljaalla yläosalla lehdissä jatkuvasti, niin, että miehen tissi/rintalihas ja nänni näkyy ihan kokonaan ilman minnkäänlaista suojaa. Naisilta on sentään nännialue useimmin peitetty ( vaikka ei tarvitsisi).

Tuossa mies ilman paitaa nännit näppösen näkyvillään

https://yle.fi/uutiset/3-11655541

Mikä eroavuus näissä on? Kerro lisää otan popparit esiin. Mistä lehdistä niitä pallikuvia oikein etsit? Sinä olit se joka esitti pallit verrannollisena bikinikuviin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan ei kaiketi ole suomalaisessa almanakassa oleva päivä edes? Se ei siis ole meillä mikään virallinen merkkipäivä vaan hupia ja hömppää kuten esimerkiksi 14.3.

Kyllä se kuitenkin huomioitiin mediassa.

Vierailija
24/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai eilen aamun avauksen ja illasta vielä toistamiseen. Siinä oli mun miesten päivä lahja. Harva mies haluaa mitään kukkasia 😳

Vierailija
25/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse mies, mutta ei minun munani siitä kasva, vaikka miestenpäivää kuinka hehkutettaisiin. Eikä palkkani nouse tai auto muutu paremmaksi. MIKÄÄN ei siis muutu.

Kasvata sinäkin munat ja lakkaa ulisemasta.

Minäkin olen mies mutta miksi kuulet jatkuvasti muista päivistä medioissa kun sellaiset tulee, muttei miesten päivästä?

Miksi asiasta ei saa keskustella taitaa munasi pituus olla siitä kiinni. 

Tottakai asiasta saa keskustella, mutta on typerää kuvitella, että jonkun päivän viettäminen vaikuttaisi oikeasti mihinkään. Tai että jonkun itsetunto olisi kiinni siitä, mitä almanakassa lukee sen päivän kohdalla.

Miksi sitten niin kuvittelet? Sinä olet se joka tuon aspektin tuo esiin ei miehet. On se vain kumma kun koko päivästä kuulee sitten lopulta seuraavana päivänä niin että se vain unohdettiin noteerata. Sama muiden päivien kohdalla olisi katastrofi mutta toki harmitonta kuin vain miestenpäivä oli kyseessä. Eikö vaan. Miksi sinusta tämän ääneen sanominen on nillittämistä?  

Et katsonut eduskunnan kyselytuntia? Siellä muuan lääkäri ajoi etuaansa, ettei vaan työt lopu: seulontoja kaikille miehille, vaikka olisi voineet päättää kieltää glyfosaatin käytön, koska sehän sitä syöpää on tähänkin saakka aiheuttanut!

Typerät ihmiset seuraavat selvästi eduskunnan kyselytuntia. Kyselytunti painotettuna ei ymmärrys. 

Vierailija
26/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse mies, mutta ei minun munani siitä kasva, vaikka miestenpäivää kuinka hehkutettaisiin. Eikä palkkani nouse tai auto muutu paremmaksi. MIKÄÄN ei siis muutu.

Minäkin olen mies mutta miksi kuulet jatkuvasti muista päivistä medioissa kun sellaiset tulee, muttei miesten päivästä?

Tottakai asiasta saa keskustella, mutta on typerää kuvitella, että jonkun päivän viettäminen vaikuttaisi oikeasti mihinkään. Tai että jonkun itsetunto olisi kiinni siitä, mitä almanakassa lukee sen päivän kohdalla.

Miksi sitten niin kuvittelet? Sinä olet se joka tuon aspektin tuo esiin ei miehet. On se vain kumma kun koko päivästä kuulee sitten lopulta seuraavana päivänä niin että se vain unohdettiin noteerata. Sama muiden päivien kohdalla olisi katastrofi mutta toki harmitonta kuin vain miestenpäivä oli kyseessä. Eikö vaan. Miksi sinusta tämän ääneen sanominen on nillittämistä?  

Et katsonut eduskunnan kyselytuntia? Siellä muuan lääkäri ajoi etuaansa, ettei vaan työt lopu: seulontoja kaikille miehille, vaikka olisi voineet päättää kieltää glyfosaatin käytön, koska sehän sitä syöpää on tähänkin saakka aiheuttanut!

Typerät ihmiset seuraavat selvästi eduskunnan kyselytuntia. Kyselytunti painotettuna ei ymmärrys. 

Vierailija
27/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosiaan noin lapsellinen, että jonkun päivän nimeäminen miesten päiväksi, on valtiolta suurikin uhraus, ja sillä saadaan kansa taas tyytyväiseksi?

Joku on joskus sanonut, että juhla on silloin kun se tehdään, eli kuka tahansa saa viettää miesten, naisten, lasten tai kumminkaimojen päivää vaikka vuoden ympäri, tai olla viettämättä.

No pitäisikö samalla naistenpäiväkin lopettaa jos miestenpäivä on niin ”turha”?

Kyllä. Teemapäivät ovat kaikki turhia. Ei ihmisten suhtautuminen toisiin muutu siitä, että joku osoittaa sormella kalenteria, ja sanoo "nyt on miesten/naisten/lasten päivä". Sen pitää olla itse oivallettua.

Vierailija
28/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan ei kaiketi ole suomalaisessa almanakassa oleva päivä edes? Se ei siis ole meillä mikään virallinen merkkipäivä vaan hupia ja hömppää kuten esimerkiksi 14.3.

Kyllä se kuitenkin huomioitiin mediassa.

Joo, mediassa huomioitiin myös että se ei ole kalenterissa.

Eli vaikka tämä nyt ei ole ihan niin täydellistä ja ihanaa ja pinkkiä hattaraa kuin palstamiehet toivoisivat, asia on kuitenkin työn alla. No panic.

Vierailija
29/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten päivä meni ohi jälleen huomioimatta ja huomaamatta, toisin kuin naistenpäivä, äitienpäivä tai isänpäivä ei juurikaan mene. Niistä vouhotetaan jo hyvissä ajoin joka tuutista.  

Vierailija
30/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä on keski-ikäisen, perusterveen, valkoisen, työssäkäyvän Pohjoiseurooppalaisen miehen päivä.

T: 40 vuotias, perusterve, valkoinen, työssäkäyvä Suomalainen mies.

Ei me erikseen mitään päivää tai turhaa hälinää tarvita.

Vai mitä huomioprostiutuutteja te tästä asiasta aloituksia (vakavissaan, trollien lisäksi) tekevät olette

Minä en ole keski-ikäinen enkä työssäkäyvä.

M31

Vierailija
31/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naistenpäivähän on aika kaupallinen tapahtuma myös, sisältäen erilaiset muistamiset ja ruusut yms.

Luulisi että yrittäjät ja kaupat olisivat kiinnostuneita miestenpäivästä ja miehille kohdennetuista tarjouksista

Kauppias alkaa myydä suihinottopaketteja vai? Onhan käsittämätöntä miten naisia halveksuen tuota päivää esitetään. Ei toisen seksuaalisuutta voi noin näinä päivinä enää esittää.

Vierailija
32/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat yliedustettuina joka päivä muutenkin, että tuskin nyt erillistä pallillenostopäivää tarvitsevat. 😊 Tai nojoo unohdin, kyllähän ne naiset Iltalehteen pääsevät, pyllyä heiluttelemaan tai bikinikuviin. Jes!

Missä iltäpäivälehdessä joka päivä olet nähnyt miesten pallikuvia. Ihmettelen mistä nämä tietosi tulevat vain. En tiennyt että tuollaisia lehtiä on edes olemassa, mitä luet.

Opettele hyvä ihminen sukupuolielinten: pillu ja penis+pallit ja tissien: Naistissit ja miestissit eroavaisuus.

Miehiä näkee täysin paljaalla yläosalla lehdissä jatkuvasti, niin, että miehen tissi/rintalihas ja nänni näkyy ihan kokonaan ilman minnkäänlaista suojaa. Naisilta on sentään nännialue useimmin peitetty ( vaikka ei tarvitsisi).

Mikä eroavuus näissä on? Kerro lisää otan popparit esiin. Mistä lehdistä niitä pallikuvia oikein etsit? Sinä olit se joka esitti pallit verrannollisena bikinikuviin. 

Minä joka linkkasin Voguen olen eri kuin tuo aiempi.

Vierailija
33/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on lasten oikeuksien päivä, että menkäähän nyt huomioimaan lapsia. Voisitte ostaa heille vaikka lahjojakin.

Vierailija
34/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä on keski-ikäisen, perusterveen, valkoisen, työssäkäyvän Pohjoiseurooppalaisen miehen päivä.

T: 40 vuotias, perusterve, valkoinen, työssäkäyvä Suomalainen mies.

Ei me erikseen mitään päivää tai turhaa hälinää tarvita.

Vai mitä huomioprostiutuutteja te tästä asiasta aloituksia (vakavissaan, trollien lisäksi) tekevät olette

Minusta sille ei erikseen olekkaan päivää vai mitä päivää tässä nyt siteeraat. Luuletko että juuri sinä kerrot nyt mitä miehen tulee olla? 

Vierailija
35/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten päivä meni ohi jälleen huomioimatta ja huomaamatta, toisin kuin naistenpäivä, äitienpäivä tai isänpäivä ei juurikaan mene. Niistä vouhotetaan jo hyvissä ajoin joka tuutista.  

Huomioimatta ja huomaamatta meni ainakin sinulta nämä keskustelun kymmenet kommentit.

Täytyy ihailla rohkeuttasi. Luet vain otsikon ja töräytät kommenttisi ilmoille, välittämättä tippaakaan siitä miten tyhmältä vaikutat muiden silmissä.

Vierailija
36/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edes Sanna ei lähettänyt terkkuja miehille.

Vain cishomoille

Vierailija
37/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin huomasin, että se oli noteerattu mediassa.

Minkälaista noteeraamista olisit itse kaivannut enemmän? 

Missä ja millä tavalla? Iltasanomat ei maininneet, yle ei maininnut, kun vanhalla pikkiriikkisellä uutisella, joka oli jo aiemmin tehty...

Mitään toivotuksia ei näkynyt twitterit kävin läpi, ylen instassa oli. Lehdet ja poliitikot oli aivan hissukseen.

Todella ihmettelen missä sinä olet nähnyt, sillä kiinnitin asiaan erityistä huomiota ja laitoin välittömästi asiakaspalautettakin.

Laita ihmeessä linkkejä

Ohis, nainen

Vierailija
38/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä joka linkkasin Voguen olen eri kuin tuo aiempi.

Voit tunkea voguesi mihin huvittaa. Älä puutu muiden keskusteluun. 

Vierailija
39/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomioimatta ja huomaamatta meni ainakin sinulta nämä keskustelun kymmenet kommentit.

Täytyy ihailla rohkeuttasi. Luet vain otsikon ja töräytät kommenttisi ilmoille, välittämättä tippaakaan siitä miten tyhmältä vaikutat muiden silmissä.

Lapsellista vihaa toisia kirjoittajia kohtaan, kuka on syönyt evääsi tänään? Elämäsi olisi parempi jos opettelisit hyväksymään sen että muut ei sinua typerämmiksi muutu vaikka kuinka niin haluaisit. 

Vierailija
40/85 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naistenpäivähän on aika kaupallinen tapahtuma myös, sisältäen erilaiset muistamiset ja ruusut yms.

Luulisi että yrittäjät ja kaupat olisivat kiinnostuneita miestenpäivästä ja miehille kohdennetuista tarjouksista

Kauppias alkaa myydä suihinottopaketteja vai? Onhan käsittämätöntä miten naisia halveksuen tuota päivää esitetään. Ei toisen seksuaalisuutta voi noin näinä päivinä enää esittää.

Neutraaleinta olisi leipoa miesteemaisia kakkuja ja leivoksia. Olen käsittänyt ettei kaikki innostu työkalupakeista. Ei kun hetkinen, Dressmann voisi sen päivän hehkuttaa miehiä -50% tarjouksilla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi