Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä ei anna lapsilleen rahaa

Vierailija
20.11.2020 |

Ollaan erottu jo vuosia sitten, lapset teini-ikäisiä. Minä ostan ja hoidan kaiken 24/7. Isä ei laita lapsilleen ikinä mitään karkkirahoja ja kun ostaa synttärilahjaa, niin vaatii mua maksamaan puolet kustannuksista. Elareita maksaa 100 euroa per lapsi. Tuntuu oudolta, että joku haluaa omien lastensa elävän köyhyydessä.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi tarkistaa elarit. Tuohan on vähemmän kuin Kelan elatustuki. Eli ukko maksamaan enemmän tai sitten siirryt Kelan elatustuelle. Ei tuossa oli mitään järkeä nyt.

Vierailija
2/59 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään maksa. Toinen on kohta 18, toisella 2 vuotta vielä täysi-ikäisyyteen. Ei myöskään ostele mitään lahjoja. Isänpäivänä kävivät viemässä isälleen leipomansa kakun. Ei tarjonnut kakkua edes lapsilleen, saati mitään muuta. Elarit tulevat ulosoton kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko miehet halunneet nämä lapset? Jos ovat niin sitten en käsitä moista toimintaa. Törkeää lasta kohtaan.

Vierailija
4/59 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko miehet halunneet nämä lapset? Jos ovat niin sitten en käsitä moista toimintaa. Törkeää lasta kohtaan.

Siis jos lapsi on biologisesti miehen oma, niin miten niin "onko hän halunnut lapsen?" Omaa spermaansa ruiskinut naiseen estämättä hedelmöitystä mitenkään, kyllähän se tarkoittaa että on nimenomaan haluaa ja on valmis maksamaan.

No, leikki sikseen. Helvetin moni ei maksa mitään eikä halua mitään ja elelee omaa elämäänsä. En pidä yhtään minään.

Vierailija
5/59 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntyneet avioliiton aikana, joten oletettavasti kyllä.

Ap

Vierailija
6/59 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset on molemmilla vanhemmilla 50/50, ei elareita kuulu maksaa. Ne lapsilisät ja kaikki hyödut lapsista menee jo sille toiselle.

Jos taas lapsi on vähän toisella, tulee sitä kompensoida rahalla.

Vierailija
7/59 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On juridisesti säädetty, että muualla asuvan vanhemman ainoa velvollisuus on maksaa elatusmaksuja, PISTE.

Vierailija
8/59 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meilläkään. Elatusapuja maksamatta. En ole varma laittoiko lastenvalvoja elatusavun uudelleen laskettavaksi, kun isän työhommat taas muuttui. Aivan sama. Inhottaa koko äijä. Lapsia ei kutsu luokseen. Ei kysy mitä tarvivat, ei maksa elatusta.

Vierailija
9/59 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kannattanu miettiä millasen ihmisen kanssa lähtee lisääntymään...

Itse valitsin puolisoni tietäen että vaikka mitä kävis niin hän pitää kyllä lapsistaan huolta ja antaa heille vain parasta.

Eipä tuossa vaiheessa voi muuta kuin tarkistuttaa elarit ja tyytyä kohtaloon. Yrittää itse näyttää lapsille että ovat rakkaita ja antaa rahaa mikäli talous sallii.

Vierailija
10/59 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On juridisesti säädetty, että muualla asuvan vanhemman ainoa velvollisuus on maksaa elatusmaksuja, PISTE.

Ei jos saa 0 sopimuksen niin ei tarvitse tehdä sitäkään vähää.

Vierailija
11/59 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heko heko.

Vierailija
12/59 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mennään. Lokit kirkuu 

Vierailija
13/59 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jos saa 0 sopimuksen niin ei tarvitse tehdä sitäkään vähää.

Niinpä. Tällöin ei ole mitään velvollisuutta.

Vierailija
14/59 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhillä on köyhien ongelmat

Vierailija
15/59 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kannattanu miettiä millasen ihmisen kanssa lähtee lisääntymään...

Itse valitsin puolisoni tietäen että vaikka mitä kävis niin hän pitää kyllä lapsistaan huolta ja antaa heille vain parasta.

Eipä tuossa vaiheessa voi muuta kuin tarkistuttaa elarit ja tyytyä kohtaloon. Yrittää itse näyttää lapsille että ovat rakkaita ja antaa rahaa mikäli talous sallii.

Olis. Lapsi ei voi valita ja lapsi on se joka asiasta kärsii, ei suinkaan exvaimo, kuten moni hukkapätkä itselleen uskottelee.

Vierailija
16/59 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs erosit? Katso peiliin. Oma vikasi!

Vierailija
17/59 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vähemmän sitä päärynäsidukkaa niin rahaa jää tilillekin

Vierailija
18/59 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh.Eipä ne maksa sen enmpää liitossakaan.Itse saa ostaa lahjat ja vaatteet,maksaa koulun retket ja antaa käyttörahat.Suunnitella ja maksaa lomat,joulut pääsiäiset....

Vierailija
19/59 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itse valinnut esimerkiksi yksinhuoltajuuden ja sinulla on enemmän varallisuutta ja tuloja kuin miehelläsi niin miksi maksaisi?

Vierailija
20/59 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, kyllä omista lapsistaan pitää huolehtia halusi tai ei. Se vastuu ei katoa mihinkään millään tekosyyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme