Viking-kohu, kerrankin paha sai palkkansa
12.1.2013 eli vuosi sitten Raumalaisessa kirjoitettiin kyseisestä naisesta näin:
Kauppinen on ollut Viking Linen palveluksessa vuodesta 1989 lähtien. Vuosia ynnätessään hän laskee olevansa jo ”ihan inventaariokamaa. Viking Gracen tuotepäälliköksi Kauppinen tuli yhtiön tuotekehityspäällikön tehtävistä.
– Toistaiseksi työpaikka on Gracella, mutta jatkossa edessä on varmasti taas jotain vastaavia projekteja, hän miettii.
Ahvenanmaalla asuvan Taru Kauppisen perheeseen kuuluu ”saaresta lähtöisin olevan” miehen lisäksi kaksi lasta, 15-vuotias Oskar ja 13-vuotias Isak, sekä pyhämaalainen maatiaiskissa ja havannankoira. Edelleen Pyhärannan Kukolassa avuvien vanhempiensa luona Kauppinen sanoo käyvänsä ”kauhean usein”.
– Kukolassa vietetään yleensä joulut ja suurin osa kesistäkin, hän paljastaa.
Eli aika nopeeta toimintaa ollut, kun uusi suhde Mikaelin kanssa jo kestänyt vuoden. Eli pettämisjuttuja taustalla.
Kommentit (33)
Voivoi, ei tarvii pelätä työttömäksi jäämistä! Osaavalle merihenkilöstölle löytyy uusi paikka niin että kiljahtaa, koska osaajia on niin vähän.
Miksi se nainen pakotettiin irtisanoutumaan? Jostain luin, että oli uhattu irtisanomisella, jos ei itse irtisanoudu. Eikö toi ole laitonta?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 11:53"]
Oon mun salapoliisitaidoilla saanut jo tosi paljon saanut selville tästä tapauksesta internetin avulla. Veikkaan, että tän naisen ex-mies jotenkin saanut järjestettyä nää fudut näille. Viking Line yhtiön kotipaikkahan on Maarianhamina ja sieltähän tää nainen perheineen oli kotoisin. Veikkaan, että naisen ex-miehellä siellä paljon vaikutusvaltaisia tuttuja ehkä jopa viikkarin hallituksessakin ja saanut näin kostettua vaimolleen, joka petti.
[/quote]
Nainen ei ole kotoisin Ahvenanmaalta, vaan länsi-rannikolta. Mies, jonka kanssa hänellä on pojat, on ahvenanmaalainen ja siis asuneet siellä vuosikaudet.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 09:33"]
vaikuttaa siltä, että naisella työkokemusta ainoastaan viikkarilta, mietin myös, että onko juuri mitää koulutustakaan
[/quote]
Suoraan lukiosta mennyt Vikingille ja koko työuransa tenhyt firman palveluksessa.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 11:53"]
Oon mun salapoliisitaidoilla saanut jo tosi paljon saanut selville tästä tapauksesta internetin avulla. Veikkaan, että tän naisen ex-mies jotenkin saanut järjestettyä nää fudut näille. Viking Line yhtiön kotipaikkahan on Maarianhamina ja sieltähän tää nainen perheineen oli kotoisin. Veikkaan, että naisen ex-miehellä siellä paljon vaikutusvaltaisia tuttuja ehkä jopa viikkarin hallituksessakin ja saanut näin kostettua vaimolleen, joka petti.
[/quote]
Mistäpä tuon tietää vaikka se ex-mies olis pettänyt ensin. Avioliittohan saatto olla karilla jo ennen uutta ihastusta. Voi siis olla ettei ole mitään kostavaa ex-miestä.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 13:21"]Voivoi, ei tarvii pelätä työttömäksi jäämistä! Osaavalle merihenkilöstölle löytyy uusi paikka niin että kiljahtaa, koska osaajia on niin vähän.
[/quote]
Ja paskat! Suomalaisia skönäreitä on nyt pilvin pimein työttömänä, koska varustamot korvaavat ne halpatyövoimalla kuten eestiläiset, latvialaiset, liettualaiset, venäläiset ja filipparit mm. T. työtön skönäri
Mutta onhan se nyt todella outoa, että toimari irtisanottiin ja sen naisystävä pakotettu samoihin aikoihin irtisanoutumaan. Ei nyt ihan jokapäiväistä tollanen kuitenkaan isoissa yrityksissä.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 16:20"]
Mutta onhan se nyt todella outoa, että toimari irtisanottiin ja sen naisystävä pakotettu samoihin aikoihin irtisanoutumaan. Ei nyt ihan jokapäiväistä tollanen kuitenkaan isoissa yrityksissä.
[/quote]
Ei varmaankaan ole ihan tavanomaista joo. Ehkä tällä haluttiin antaa selvä viesti siitä, miten Viking Line suhtautuu ylimmällä tasolla olevien työpaikkaromansseihin.
Ei taida olla ensimmäinen "laivasuhde", täähän oli laulaja ari klemin kanssa kihloissa aikanaan, ehkä sekin oli työpaikkaromanssi...
Mikä potkujen syy? Onko viikkarilla suhteet kielletty? Ja jos on niin miksi?
Mikä potkujen syy? Onko viikkarilla suhteet kielletty? Ja jos on niin miksi?
20, mä en ymmärrä sen naisen fuduja. Miten pörssitalous sen selittää?