Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kauhein/huonoin vuodenaika synnyttää vauva?

Vierailija
19.11.2020 |

Mun mielestä olis kauheeta jos mulle syntys vauva tähän pimeään alkutalveen, keskelle synkintä marraskuuta kun kelit on mitä on ja itsekin tekis mieli vaan nukkua.

Vaativa vauva siihen päälle niin ai kamala! 🤯

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä ois kauhee ku ois hirvee hiki koko ajan itsellä. Kesäisin en jaksa tehdä mitään. Makaan vaan alasti Pullervona sängyssä. Talvi sopisi siis minulle tai syksy. Olen itsekin syntynyt joulukuussa.

Vierailija
2/11 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva jokaiselle vuodenajalle. Kaikki toimii mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas vauva tämän pimeyden keskelle toisi ihanasti valoa. Ja synttärit aina hyvä syy järjestää juhlat pineyden keskelle!

Vierailija
4/11 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä olisi kamala, ensin viimeisillään raskaana niillä helteillä. Sitten synnytyksen jälkeen kesällä, kun pitäisi olla suht pienissä ja kevyissä vaatteissa, ja olo ei ole mikään hehkein, on lörppänä vatsa yms. Syksy tai talvi olisi mukava aika, miksei myös alkukevät, kerkiäisi vähän päästä kuntoon itsekin niin kehtaa liikkua vauvan kanssa muutenkin kuin jätesäkkiin pukeutuneena.

Vierailija
5/11 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevätvauva olisi paras. Ei ole kuuma, kun raskaus on pitkällä. Kesällä saa d-vitamiinia, joka on hyvä vauvan kehityksen ensimmäisten kuukausien kannalta.

Vierailija
6/11 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoisen joulukuussa, ja sinä vuonna oli kauheet pakkaset maaliskuulle saakka.

Tuntui että tulen ihan mökkihöperöksi, ei ollut lastenhoitoapua eikä lapsi juonut tuttipullosta, olin kirjaimellisesti neljän seinän sisällä huutavan vauvan kanssa monta kuukautta, kun pakkasten vuoksi en lasta uskaltanut ulos viedä enkä lastenhoitoavun puutteessa päässyt itsekään.

Ja ne pimeät illat ja yöt huutavaa lasta väsyneenä kanniskellen..

Seuraavan lapsen uskalsin hankkia vasta 7 vuoden päästä. Ja tehtailtiin syntymään toukokuulle, se oli hyvä!

Vierailija
7/11 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä olisi kamala, ensin viimeisillään raskaana niillä helteillä. Sitten synnytyksen jälkeen kesällä, kun pitäisi olla suht pienissä ja kevyissä vaatteissa, ja olo ei ole mikään hehkein, on lörppänä vatsa yms. Syksy tai talvi olisi mukava aika, miksei myös alkukevät, kerkiäisi vähän päästä kuntoon itsekin niin kehtaa liikkua vauvan kanssa muutenkin kuin jätesäkkiin pukeutuneena.

Minä laihduin synnytyksestä nopeasti, imettäminen kuluttaa energiaa ja vauvan nostelu. Lisäksi tein joka päivä pitkiä kävelylenkkejä. Näin meni ekat 4 kk. Lihoaminen alkoi yöheräämisten aikana. Oli raskasta.

Vierailija
8/11 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vuodenajat hyviä. Lapset syntyneet maalis, huhti, kesä, syys ja lokakuussa. Ja aina on päässyt liki heti ulkoilemaan

Vierailija
9/11 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain esikoisen joulukuussa, ja sinä vuonna oli kauheet pakkaset maaliskuulle saakka.

Tuntui että tulen ihan mökkihöperöksi, ei ollut lastenhoitoapua eikä lapsi juonut tuttipullosta, olin kirjaimellisesti neljän seinän sisällä huutavan vauvan kanssa monta kuukautta, kun pakkasten vuoksi en lasta uskaltanut ulos viedä enkä lastenhoitoavun puutteessa päässyt itsekään.

Ja ne pimeät illat ja yöt huutavaa lasta väsyneenä kanniskellen..

Seuraavan lapsen uskalsin hankkia vasta 7 vuoden päästä. Ja tehtailtiin syntymään toukokuulle, se oli hyvä!

Mulla oli sama. Mietin, että miten uskallan viedä vauvaa ulos, kun pakkasraja on kymmenen. Harsolla ei saa peittää liikaa.

Pakko oli kuitenkin käydä kaupassa.

Vierailija
10/11 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se olis varmaan loppukesä. Ensin loppuraskauden hikoilut kesähelteellä ja vielä synnytyskivut ym tuskat siinä helteiden keskellä. Ah ja voih.

Vierailija
11/11 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on joulukuusta, maaliskuusta ja tammikuusta. Kaikki hyviä kuukausia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme