Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?

Vierailija
19.11.2020 |

Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?

Kommentit (936)

Vierailija
41/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt samaa. Ja etenkin, et haisenko minäkin siitä toisesta pahalta, tää olis kamalinta :D

Uskon et ominaistuoksulla on merkityksensä. Onneksi oma aviomies haisee lähtökohtaisesti hyvältä. Tosin välillä nykyisin hänessäkin on outo haju, johtuukohan iästä... Hygieniasta pitää yhtä hyvää huolta kuin ennenkin.

Rouva kohta 26v

Vierailija
42/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kemiaa. Mulle on käynyt pari kertaa sinkkuiluaikoina niin, että miehen ominaishaju on ollut mun nenääni ihan sietämätön, eikä kyse ollut huonosta hygieniasta. Ei vaan ole pystynyt jatkamaan suhdetta, vaikka toinen olisi ollut kuinka mukava.

Sen sijaan nykyinen puolisoni tuoksuu aina tosi hyvälle, vaikka olisi hikoillut tai unohtanut käydä suihkussa.

Mistä sen sitten tietää onko kyse hygieniasta vai jostakin muusta? Ei nähdä niin usein että tietäisin peseekö hän hampaita tai peseekö vaatteita liian harvoin tms. Suihkussa hän ainakin käy säännöllisesti.

Ap

i

Pussaa niin tiedät peseekö hän hampaita päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sisäinen eläimesi varoittaa, että tämä ei ole nyt hyvä match.

Vierailija
44/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat talot tosiaan monesti haisevat ja se tarttuu hiuksiin, vaatteisiin ja jokapaikkaan. Ymmärrän hyvin sinua ap, koska tapailen uutta miestä ja hänen haju häiritsee. Hänen kohdalla syy lienee huono siisteys. Ei käytä deodoranttia ja pese vaatteitaan tarpeeksi usein.

Vierailija
45/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua hygieniasta tai hometalosta.

Mutta naiset kyllä on tarkkoja myös tuon ominaishajun kanssa. Näistä on tehty testejä, eli naisille annettu eri miesten käyttämiä t- paitoja haisteltaviksi ja naiset ovat sen perusteella valinneet suosikin. Ja kun on tutkittu, niin fermonit ja pojjimmiltaan ko miehen immuunipuolustus on erilainen kuin ko naisen. Luonto varmistaa jäljeläselle parhaat mahdolliset geenit

Vierailija
46/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä kyseinen henkilö asuu omakotitalossa, jossa on home-ongelmaa, niin se voi selittää hajun. 

Itselläni oli tälläinen koulukaveri, joka asui ongelmaisessa omakotitalossa. Haju tartui vaatteisiin ja hiuksiaan ja oli läpitunkevaa.

Vierailija
47/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sopiva mies sinulle. Usko pois

Vierailija
48/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ominaishajun Perusteella valitaan kumppani

Mutta teoriassa sopivia kumppaneita voi olla useampiakin.

Vierailija
49/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kannabiksen löyhkä.

Kannabis haisee lehtivihreälle. Eli sen tuoksu on useimmista miellyttävä. Voimakas tuoksu on kasvin kukintovaiheessa. Toki kaikki eivät pidä ja jos kyseessä on iso viljelmä esim. naapurissa niin tuoksu voi olla liikaa...

Vierailija
50/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeenhajun tunnistaa usein siitä, kun suuhun pelmahtaa sellainen jännä "suolanmaku".

Vierailija
51/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai kannabiksen löyhkä.

Kannabis haisee lehtivihreälle. Eli sen tuoksu on useimmista miellyttävä. Voimakas tuoksu on kasvin kukintovaiheessa. Toki kaikki eivät pidä ja jos kyseessä on iso viljelmä esim. naapurissa niin tuoksu voi olla liikaa...

Ihminen voi polttaa tupakkaakin ja silti pitää sen haisua ällöttävänä. Sama kaikissa muissa aineissa.

Vierailija
52/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies pitää sukkia ja kalsareita monta päivää putkeen.

Moni nainenkin tekee näin, mutta ei se silti mitään yleistä ole. On osattava erottaa elokuvien Uuno Turhapurot ja muut satuhahmot ja tosielämä toisistaan!

Vierailija
53/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan sitä pesukonetta.

Vierailija
54/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haju riippuu sitä mikä on elimistön mikrobikuorma. Tuberkuloosi-infektio saa ihmisen haisemaan esim. kaljalta ja muut ympäristömykobakteerit lienee sama asia. 1800-luvulla ihmisillä oli niin korkea mikrobipitoisuus elimistössä että ruumiinlämpökin oli korkeampi kuin nykyään. Elämän pidentäminen riippuu pitkälti siitä miten näitä mikrobeja saa pidettyä kurissa esim. säännöllisillä mikrobilääkekuureilla. Sokeri saa mikrobit lisääntymään nopeammin, siksi sokeri on epäterveellistä, mutta sokeri yhdessä antibioottien kanssa tehostaa antibiootin vaikutusta tutkimusten perusteella. Joten jos syö vaikka sokerikakkua, niin yksi antibioottitabletti aina perään.

Vähän nyt kaikki meni väärin.

Antibiootteja ei pitäisi käyttää kun määrättyyn tarpeeseen ja syödä kuurit loppuun ettei jäljelle jää ne vahvimmat bakteerit (heikoimmin antibiootteja kestävät bakteerit kuolee ensin). On aika ikävää kun antibioottiresistentit mikrobit kokoajan lisääntyy.

Vierailija
55/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden miehen kanssa oli tämä. Hän olisi ollut oikein hyvä ja kiva mies, mutta se haju. Ja se oli todellakin kropan ominaishaju. Kauhein se oli puhtaana pesun jälkeen hiotessa sekstaillessa, yhden kerran oikeasti meinasin oksentaa. Sellainen makea ja eltaantunut. Tiettävästi terve ihminen, hygienia ok, haju oli ihmisessä itsessään ei vaatteissa tai talossa. No oli siinä vähän muutakin mutkaa matkassa ja bänksit tuli. Toivottavasti löysi sopivamman naisen.

Aviomieheni taas tuoksuu hyvältä nenääni, vaikka olisi kuinka paskainen.

Vierailija
56/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aina tuoksunut hyvältä. On tosin tarkka hygieniastaan, mutta ihan alusta asti tuoksui hyvältä ja raikkaalta. Ei kuitenkaan koskaan ole käyttänyt mitään vahvoja partavesiä tms.

En ole tätä asiaa kovin syvällisesti koskaan ajatellut, mutta tosiaan olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta, tulin raskaaksi molemmilla kerroilla kun aloimme vauvaa yrittämään saman tien.

Vaikka välillä yhteiselo ei ole ollut niin auvoista, silti olemme pysyneet yhdessä, ja seksiä on aina ollut. Mieheni on vieläkin haluttava ja seksikäs silmissäni ja nenässäni vielä kaikkien näiden vuosien jälkeenkin.

Toivottavasti vuosia on edessä päinkin vielä paljon.

Vierailija
57/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu makea tuoksu ihmisessä? Ei paha makea, vaan miellyttävä hunajan tuoksu. Ilmestynyt yhtäkkiä eikä johdu mistään pesuaineesta. 

Vierailija
58/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun elämässäni oli miesystävä joka olisi halunnut olla enemmän kuin ystävä.

Tosi mukava, huumorintajuinen, avulias ja hyvännäköinenkin mutta meidän feromonit ei kyllä kohdannut lainkaan.

Minua häiritsi hänen ominaistuoksunsa niin etten voinut kuvitellakaan mitään seksuaalista hänen kanssaan.

Nämä ominaishajut on otettava tosissaan. Ei ainakaan pidä lisääntyä sellaisen tyypin kanssa. Se on luonnon keino estää ei-sopivien geenien yhdistyminen.

Itseään ei kannata pakottaa "kyllä mä tähän vielä totun" ajatuksilla

Tämä on totta. Ikävää, kun niin monet uittavat itsensä kaikenlaisissa hajuaineissa ja monet niistä aiheuttavat tympeää tunnetta kurkkuuni ja joudun yskimään, tosin hillitysti jos olen julkisella paikalla.

Vierailija
59/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulkkis kirjoitti:

Johtuneeko ruokavaliosta? Olin aikoinani Tukholmassa hienossa hotellissa siivoajana ja tiesin aina oven avattuani tuulahduksesta, että asukas on musta. Kyse ei ole puhtaudesta tai sen puutteesta.

Aasialaiset taas sanovat, että valkoiset haisevat ällöttävälle.

Alkkiksen ihon läpi tulee taas sellainen imelä haju, jota ei voi olla haistamatta esim. kaupan kassajonossa.  

Jostain luin, että aasialaisten (ei tietenkään kaikkien) mielestä valkoiset/länsimaalaiset haisevat maidolle. Tämän kyllä uskon ainakin suomalaisista, itse en juo maitoa ja se haisee mielestäni hirveälle.

Vierailija
60/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä jännä. Mun mies on alkanut haista jotenkin sellaiselta että lähelle tullessa mua alkaa hieman kuvottaa. Ei meillä koskaan mitään intohimoa ole ollut mutta ei mun mielestä ennen pahalta haissut vaan ihan ok:lta. Maistuu myös samalta kun haisee eli jotenkin imelältä. Tulee mieleen lanttulaatikko (inhokkiruokani) ja joku ummehtunut. Vaatteista ei voi johtua eikä pyyhkeestä tms kun itse ne pesen, samoja dödöjä ja pesuaineitakin käyttää. En ymmärrä mistä johtuu mutta ongelmaksi on muodostunut kun suudellessa halut menee täysin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan