Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?

Vierailija
19.11.2020 |

Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?

Kommentit (936)

Vierailija
21/936 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mä tapailin kerran erästä miestä ja en aluksi tajunnut mitään kun ei oltu fyysisesti kovin lähekkäin. Sit ekan kerran kun päädyttiin sänkyyn, niin esileikin aikana tajusin, että tyyppi haisee todella vastenmieliselle. Se varmaan vielä jotenkin voimistui seksin aikana. Jotenkin hiivamaiselle tsm. Ihan puhtaan oloinen ja näköinen kaveri. En sit kehdannut enää jarruja päälle siinä kohtaa, hommailtiin hommat loppuun, mutta meni fiilis ja jäi viimeiseksi kerraksi kun nähtiin.

Varmaan olikin hiivaa? Huono ruokavalio, paljon sokeria ja muita hiilareita. Ja kaljaa...

Näin naisena on valitettavasti hiivatulehdus tullut elämässä tutuksi, ei se haju ollut sellaisen. Huokui koko kehosta. Ihan kohtuullisen hyvässä kuosissa oleva nelikymppinen mies. En usko, että juopotteli mitenkään usein.

Vierailija
22/936 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miktä syöpä haisee? Entä diabetes?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/936 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun elämässäni oli miesystävä joka olisi halunnut olla enemmän kuin ystävä.

Tosi mukava, huumorintajuinen, avulias ja hyvännäköinenkin mutta meidän feromonit ei kyllä kohdannut lainkaan.

Minua häiritsi hänen ominaistuoksunsa niin etten voinut kuvitellakaan mitään seksuaalista hänen kanssaan.

Nämä ominaishajut on otettava tosissaan. Ei ainakaan pidä lisääntyä sellaisen tyypin kanssa. Se on luonnon keino estää ei-sopivien geenien yhdistyminen.

Itseään ei kannata pakottaa "kyllä mä tähän vielä totun" ajatuksilla

Mitä sitten tapahtuu jos lisääntyy ei-sopivat geenit omaavan tyypin kanssa? Eikö lisääntyminen onnistu vai onko tuloksena joku kaksipäinen vauva?

Vierailija
24/936 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minkä ikäinen haisuliukko on? netissä oli kiinnostava artikkeli naisesta joka pystyy haistamaan ihmisistä tulevan alzheimerin. se aiheuttaa ihmiseen hajuun muutoksia ja tämä nainen pystyy sen haistamaan. ekana haistoi sen omasta miehestään jo kauan ennen kuin mies alkoi oireilla muutoin. haju oli paha ja nainen epäili ensin hygieniaongelmia mutta syy oli sitten tämä. toivottavasti tämä haju on jotain muuta kuin tulevaisuudessa puhkeava alzheimer

Hän on vähän alle kolmekymppinen, eli tuskin Alzheimer vielä kolkuttelee?

Ap

Vierailija
25/936 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun elämässäni oli miesystävä joka olisi halunnut olla enemmän kuin ystävä.

Tosi mukava, huumorintajuinen, avulias ja hyvännäköinenkin mutta meidän feromonit ei kyllä kohdannut lainkaan.

Minua häiritsi hänen ominaistuoksunsa niin etten voinut kuvitellakaan mitään seksuaalista hänen kanssaan.

Nämä ominaishajut on otettava tosissaan. Ei ainakaan pidä lisääntyä sellaisen tyypin kanssa. Se on luonnon keino estää ei-sopivien geenien yhdistyminen.

Itseään ei kannata pakottaa "kyllä mä tähän vielä totun" ajatuksilla

Mitä sitten tapahtuu jos lisääntyy ei-sopivat geenit omaavan tyypin kanssa? Eikö lisääntyminen onnistu vai onko tuloksena joku kaksipäinen vauva?

Yleensä silloin on lapsettomuus edessä, tai raskaaksi tulemisessa kestää tosi kauan ja keskenmenoja on paljon. Keskenmenoja tulee, kun alkiolla ei ole edellytyksiä elämään.

Kaksipäisiä vauvoja ja muitakaan pahasti epämuodostuneita lapsia ei Suomessa juurikaan synny sikiöseulonnan takia.

Vierailija
26/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim kissa talossa tuottaa inhottavan hajun vaatteisiin.

Mun tärkein syy jättää exä oli juuri se paha haju. En voinut sitä hänelle kertoa, keksin sit muun tekosyyn. Hän ei tuoksunut raikkaalle edes suihkusta tultuaan, koska suihkutteli niin nopeasti ja esim kainalot oli niin karvaiset, että niitä olisi todella pitänyt pesemällä pestä. Samoin hampaat pesi joskus ja joskus ei. Esim seksin jälkeen välttämättä ei peseytynyt ennen työpäivää jne.

Ei mitään ominaishajua, mutta kissan haju puski läpi ja ei peseytynyt riittävän hyvin.

Vierailija
27/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttaako tupakkaa tai onko päivät jossain töissä, missä poltetaan? Kukaan ei enää polta sisätiloissa mutta kyllähän on raksatyömaita ym. joissa näin tehdään ja itse esim. jouduin kerran illat pitkät siivoamaan vuokrakämppää, jossa oli poltettu sisällä. Kämppä haisi ihan hirveälle. Itse en polta. Kun iltaisin menin nukkumaan, ihmettelin, miksi haisen niin kuvottavalle. Tuntui, etten pysty nukkumaan itseni kansssa! Se haju oli ihan hirveä. Koska se ei ollut suoraviivaisesti tupakan haju, kesti aikansa tajuta, että se liittyi siihen vuokrakämppään ja siellä olleeseen hajuun. Olin hengitellyt sitä ja iltaisin se haju puski ihon läpi ulos. Haju oli kuvottava. Siitä ensimmäisenä tuli mieleen "mies", siis sellainen, jonka vierestä herää biletysillan jälkeen. Jokin sellainen vinkeä yhdistelmä, jossa on oluenjuontia, krapulaa, savuista kapakkaa ja miehisen hien hajua. Ihmeellistä. Ja olipas omituista haista sellaliselle yhden illan mieskumppanille itse yksinään omassa sängyssään! :D. Hirvittää ajatella, mitä se myrkkylöyhkä teki keuhkoille. En ihan vähän sitä hengittänyt, kun se tosiaan niin voimakkaasti tuli jopa ihon läpi ulos.

Vierailija
28/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin pitkään miehen kanssa, jonka ominaishaju oli lievästi epämiellyttävä. Ei paha, mutta ei sellainen mistä olisin nauttinut. Seksi ok, mutta oli hyvin vaikea sitoutua kunnolla, olin kokoajan ikään kuin toinen jalka oven välissä, tietämättä oikein itsekään miksi, hyvä mies kun oli. Sitten kohtasin miehen, jonka läsnäolo on minulle todella voimakas kokemus, tuoksu huumaava ja seksi jotain aivan muuta mitä olin koskaan aiemmin kokenut. Se oli menoa sitten. Lapsi lähti alkuun ensi yrittämällä, vaikka en ihan nuori enää ole.

Vierailija
29/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polttaako tupakkaa tai onko päivät jossain töissä, missä poltetaan? Kukaan ei enää polta sisätiloissa mutta kyllähän on raksatyömaita ym. joissa näin tehdään ja itse esim. jouduin kerran illat pitkät siivoamaan vuokrakämppää, jossa oli poltettu sisällä. Kämppä haisi ihan hirveälle. Itse en polta. Kun iltaisin menin nukkumaan, ihmettelin, miksi haisen niin kuvottavalle. Tuntui, etten pysty nukkumaan itseni kansssa! Se haju oli ihan hirveä. Koska se ei ollut suoraviivaisesti tupakan haju, kesti aikansa tajuta, että se liittyi siihen vuokrakämppään ja siellä olleeseen hajuun. Olin hengitellyt sitä ja iltaisin se haju puski ihon läpi ulos. Haju oli kuvottava. Siitä ensimmäisenä tuli mieleen "mies", siis sellainen, jonka vierestä herää biletysillan jälkeen. Jokin sellainen vinkeä yhdistelmä, jossa on oluenjuontia, krapulaa, savuista kapakkaa ja miehisen hien hajua. Ihmeellistä. Ja olipas omituista haista sellaliselle yhden illan mieskumppanille itse yksinään omassa sängyssään! :D. Hirvittää ajatella, mitä se myrkkylöyhkä teki keuhkoille. En ihan vähän sitä hengittänyt, kun se tosiaan niin voimakkaasti tuli jopa ihon läpi ulos.

Tai kannabiksen löyhkä.

Vierailija
30/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä haisee kuolemalle, raudalle, verelle. Riippuen mille asteelle edennyt, mutta sen haistaa. Diabetes voi joskus haista hengityksessä kynsilakan poisto aineelle, eli asetoniinille.

Vierailija
31/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minkä ikäinen haisuliukko on? netissä oli kiinnostava artikkeli naisesta joka pystyy haistamaan ihmisistä tulevan alzheimerin. se aiheuttaa ihmiseen hajuun muutoksia ja tämä nainen pystyy sen haistamaan. ekana haistoi sen omasta miehestään jo kauan ennen kuin mies alkoi oireilla muutoin. haju oli paha ja nainen epäili ensin hygieniaongelmia mutta syy oli sitten tämä. toivottavasti tämä haju on jotain muuta kuin tulevaisuudessa puhkeava alzheimer

Hän on vähän alle kolmekymppinen, eli tuskin Alzheimer vielä kolkuttelee?

Ap

Huimausaineet.

Vierailija
32/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on sellainen homma, että neutraalille/ok tuoksuva mies alkaa haisemaan pahalle siinä vai kun oma kiinnostus on loppumassa.

Vierailija
33/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ominaishajun Perusteella valitaan kumppani

Vierailija
34/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin joku aika sitten yhtä miestä, joka haisi heti suihkun jälkeenkin tunkkaiselle. Kuivasi itsensä liian kylmässä vedessä pestyyn ja tuntikausia koneessa ennen ripustamista muhineeseen pyyhkeeseen ja pyyhkeen haju tarttui mm. hiuksiin. Kaikki vaatteet haisi myös samalle. Oli niin järjettömän pihi, että pesi vaatteensa ja pyyhkeensä jollain kylmällä pikapesulla.

Vierailija
35/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulkkis kirjoitti:

Johtuneeko ruokavaliosta? Olin aikoinani Tukholmassa hienossa hotellissa siivoajana ja tiesin aina oven avattuani tuulahduksesta, että asukas on musta. Kyse ei ole puhtaudesta tai sen puutteesta.

Aasialaiset taas sanovat, että valkoiset haisevat ällöttävälle.

Alkkiksen ihon läpi tulee taas sellainen imelä haju, jota ei voi olla haistamatta esim. kaupan kassajonossa.  

Onko oikeasti näin, että aasialaisten mielestä valkoiset haisee ällöttävälle? Onpa "hauskaa!" :D Siis ihan oikeasti, mun mielestä tää on aika hauska, kun ei sitä itse ole tajunnut. En ole huomannut että kaikki aasialaiset haisisi. Sen olen huomannut, että todella monilla tummilla on tietynlainen tosi vahva ominaishaju. Mistä se tulee? Onko se ruokavalio?

Vierailija
36/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kemiaa. Mulle on käynyt pari kertaa sinkkuiluaikoina niin, että miehen ominaishaju on ollut mun nenääni ihan sietämätön, eikä kyse ollut huonosta hygieniasta. Ei vaan ole pystynyt jatkamaan suhdetta, vaikka toinen olisi ollut kuinka mukava.

Sen sijaan nykyinen puolisoni tuoksuu aina tosi hyvälle, vaikka olisi hikoillut tai unohtanut käydä suihkussa.

Yhdenkään miehen ominaistuoksu ei ole ollut mieleeni vaan suihkunraikkaus ja keinotekoinen tuoksu enemmänkin. Mahdanko olla siis lesbo? 🤔

Vierailija
37/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli krooninen vaiva jonka sain parannettua ja tasoitettua muutama vuosi sitten. Liittyi aineenvaihduntaan ja hormoneihin, ja haisisn aina aivan järkyttävälle. Siis sellaiseslle pistävälle äijähielle. 

Nykyään kun vaiva on poissa en enää haise! Ihanaa! Siis mulla meni treenivaatteitakin aikaisemmin tosi nopeasti ihan pilalle sen takia ettei haju lähtenyt niistä pois, vaikka heti liikunnan jälkeen ne olisi pessyt.

Vierailija
38/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies pitää sukkia ja kalsareita monta päivää putkeen.

Mutta tää on ihan eri asia kuin ominaishaju.

Vierailija
39/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni ei koskaan tuoksunut mitenkään hyvältä nenääni, mutta hikoillessaan suorastaan oksettavalta. Seuraavan miehen hikikin tuoksui minusta hyvältä. Elintavoissa tuskin suurta eroa oli.

Vierailija
40/936 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin se haju tulee kotoa, esim. vanhan talon haju on omanlaisensa vaikka siellä ei mitään homettakaan olisi.