Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joita tympii jo tuo taukoamaton Maikkarin Nymfit-mainonta?

Vierailija
21.03.2014 |

Menny aivan överiksi tuon sarjan ennakkomainonta. Joka ikisellä mainoskatkolla, ohjelmien välillä ja jatkuu-tunnuksessa pakkosyötetään. Niinku ei vähemmälläki tajuttais. V*tuttaa jo, kun kuulee sen pimpelipom-tunnarin. Saattaa olla hyvä sarja, mutta menny maku jo ennen alkamistakaan.

Miksi muuten ohjelmapaikka on valittu just maanantai-iltaan klo 21, kun näkyy jo Mustat lesket ja Satuhäät samaan aikaan? Subiltaki tulee leffa. Muina iltoina ei sitten näy mitään miltään kanavalta, kun maanantai-iltaan on ympätty kaikki.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tulee droppaamaan ihan varmasti. Jo pari vuotta taidettu hehkuttaa miten upea sarja on tulossa, olin skeptinen jo silloin ja vielä enemmän nyt kun näin trailerin. Ei kiinnosta yhtään katsoa tuollaista suomikökköä.

Vierailija
22/26 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kiinnnostunut sarjasta ennen mainontaa. Luin, että sarja myyty useampaan muuhun maahan. Nyt ku nähny mainoksia, niin varmaan aika paska sarja. "sinun pitää tappaa mies jota tapailet" ok.... Tappo idea koko sarjan idea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta koko sarja vaikuttaa lapselliselta. Minkä ikäisille se on suunnattu? Kiinnostaako täällä jotain tuo sarja oikeasti?

Vierailija
24/26 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahahaha, paras mainos oli se, jossa se yksi nymfi ilmeisesti sanoo " mä en jaksa tätä enääN" enään?!? Why why?

Vierailija
25/26 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uu mamaa...

Vierailija
26/26 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tympii se missä on ne kolme naista... pihla viitala ja mitälie. blah.