Maailma on polvillaan Suomen Tom of Finland -postimerkkien edessä :D
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 21:03"]
http://nyt.fi/a1305813409172?ref=tf_iHShuutoboksi_etusivu&jako=cdeaa34e7fc4406fbe59cba01066651d
[/quote] Miten niin polvillaan? Enempi naureskeltu ja tehty pilaa :(.
No eihän ole. On vain ivattu että miksi täällä ei ole tasa-arvoista avioliittolakia jos kuitenkin voidaan julkaista noin rohkea postimerkki.
En aio näitä hinttimerkkejä ostaa.. hyi helvetti
mä niin haluaisin Tom Of Finlandin näköisen miehen, mutta heteroversion!! :3
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 21:37"]
[/quote]
Good luck with that...
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 21:37"]
[/quote]
Good luck with that...
[/quote]
Aina saa haaveilla :)
Joo, jos sattuisin suomalaisia postimerkkejä tarvitsemaan noiden julkaisun aikaan, valintani olisivat Urpo Martikaisen akvarellit. Ovat nostalgiahuuruiltaan itselleni koskettavampia. Hyvä kun on valinnanvaraa.
Mä ostan heti ja laitan sitten kaikkien kiihkouskis-sukulaisten joulukortteihin. Siitä tulee hauskaa! Anopille lähtee yksi. Hänelle taidan varata vielä muutaman ylimääräisen, saa laittaa äitienpäivä- ja synttärikortteihinkin :D
Voi monessa maassa jaada posti jakamatta noiden merkkien takia.
Mut on se hyvä ettei enää tarvii nuolla postimerkkejä.
Kääntyy vielä homoja vastaan tuo. Postimerkit tekee homot naurunalaiseksi. Ei mikään ihme jos tasa-arvoista avioliittolakia ei tule.
Minä en tajua ollenkaan moisten perverssien merkkien tarkoitusta...moukkamaista vaan.
Kyse on Touko Laaksosen taiteesta, tuo on arvostava ele Postilta. Touko on tunnetuin suomalainen taiteilija ulkomailla. Älkää liittäkö siihen nyt mitään muuta.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 21:47"]
Mä ostan heti ja laitan sitten kaikkien kiihkouskis-sukulaisten joulukortteihin. Siitä tulee hauskaa! Anopille lähtee yksi. Hänelle taidan varata vielä muutaman ylimääräisen, saa laittaa äitienpäivä- ja synttärikortteihinkin :D
[/quote]
Kiusa se on pienikin kiusa.
Olisko se yhtä hienoa taidetta jos kuvissa esiintyisi heteropari seksiasennoissa pyllistellen? Pääsiskö kuvat postimerkkiin? NOT!
Jep. Anoppi osti meidän lapsille joululahjaksi raamatut, synttärilahjoiksi virsikirjat. Sitten tilasi sellaisen kivan nuorten lehden (en muista nimeä, mutta joku Jeesus-lehti) ja sen mukana tuli sellainen hieno dvd. Siinä oli mm. se Annin tarina ja muita sairaita käännytys ja homofobia-juttuja. Tietää siis, että emme ole missään uskossa, emmekä kuulu kirkkoon. Tästä hän syyttää minua, käännytin hänen poikansa. Ei usko, että poikansa oli eronnut kirkosta jo ennenkuin tutustuimmekaan.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 21:56"]
Mut on se hyvä ettei enää tarvii nuolla postimerkkejä.
[/quote]
*reps* tän illan paras!
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 22:09"]Olisko se yhtä hienoa taidetta jos kuvissa esiintyisi heteropari seksiasennoissa pyllistellen? Pääsiskö kuvat postimerkkiin? NOT!
[/quote]Miksi minä en näe seksiasentoja noissa merkeissä?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 22:05"]
Kyse on Touko Laaksosen taiteesta, tuo on arvostava ele Postilta. Touko on tunnetuin suomalainen taiteilija ulkomailla. Älkää liittäkö siihen nyt mitään muuta.
[/quote] Ja sina toistelet kuin papukaija jotain mita joku "journalisti" on saanut lehteen kirjoittaa. Taidat viela uskoa todeksikin. Kylla, on ostettu kokoelmiin mutta eipa ole naytteilla missaan, museoilla on enemman kamaa kellareissa kuin naytteilla ylakerrassa.
Hyvä, Tomppa!