Olen 35 v. koulutettu ja elämässä hyvin menestynyt ukkomies
ja minulla on aika pakottava tarve etsiä itselleni vierasta nais- ja seksiseuraa. Olen mukava ja sosiaalinen tyyppi ja onnistun tässä välillä aika hyvin. Vaimoni tietää tämän ja antaa sen ainakin osittain anteeksi. Johtuuko tämä testosteronista vai mistä? Voiko mies ylipäänsä vieteille ja biologialle mitään? Miten hillitsen itseni?
Asiallisia kommentteja kiitos!
Kommentit (7)
Miksi on pakko etsiä vierasta? Kaipaatko egoboostia?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 19:23"]ja minulla on aika pakottava tarve etsiä itselleni vierasta nais- ja seksiseuraa. Olen mukava ja sosiaalinen tyyppi ja onnistun tässä välillä aika hyvin. Vaimoni tietää tämän ja antaa sen ainakin osittain anteeksi. Johtuuko tämä testosteronista vai mistä? Voiko mies ylipäänsä vieteille ja biologialle mitään? Miten hillitsen itseni?
[/quote]
Mä taas olen 32 vuotias korkeasti koulutettu ja hyväpalkkainen mies. Olen naimisissa ja minulla on lapsi vaimoni kanssa, sekä oma kämppä ja rahaa. Muut naiset eivät minua kiinnosta, kuin oma vaimo.
Minulla on 36-vuotias, korkeasti koulutettu ja menestyvä mies. Häntä kiinnostaa seksuaalisesti vain hyvin harva nainen, tilanne oli sama silloinkin kun hän oli sinkku. Jätti monet naiset anelemaan seksiä.
Suhteessamme hän on uskollinen, kuten minäkin.
En valitettavasti osaa neuvoa sinua.
Kiva. Asia ei olisi ongelma, jos ei se ole vaimollesikaan, jollei se olisi sitä sinulle. Sinulle se on joko 1. tarve liittyy narsistisuuteen tai johonkin muuhun persoonasi kypsymättömyyteen, ei niinkään eroottiseen haluun tai 2. tapumus pettää on ristiriidassa ihannekuvasi kanssa itsestäsi. Oletan asian olevan ongelma, koska otat sen puheeksi.
Itse rakastan miehiä, mutta en petä miestäni (sellaisessa mielessä kuin ajatellaan). Nautin hyvin pienistä kohtaamisista ja energiasta. Luulen, että iso osa miehistä ei edes tajua, mikä heihin iski (ts.tunnista tunteitaan) läheelläni. Suosittelen sinua tutustumaan tantriseen ajatteluun, tämä ehkä auttaa sinua vapautumaan (sekä pakkomielteistä että syyllisyydestä).
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 19:23"]
ja minulla on aika pakottava tarve etsiä itselleni vierasta nais- ja seksiseuraa. Olen mukava ja sosiaalinen tyyppi ja onnistun tässä välillä aika hyvin. Vaimoni tietää tämän ja antaa sen ainakin osittain anteeksi. Johtuuko tämä testosteronista vai mistä? Voiko mies ylipäänsä vieteille ja biologialle mitään? Miten hillitsen itseni?
Miksi alististat vaimoasi taudeille, kun juokset vieraissa? Jos sulla on aikaa vetää kondomi päälle, luulisi olevan aikaa myös funtsata mitä olet tekemässä. Eikö se vaimo ole tärkeä, kun pitää toistaa itseäsi muiden kanssa? Oletko koskaan ajatellut jotain muuta kuin itseäsi? Antaako koulutus ja menestys sinulle luvan jotenkin todeta, että sellaiset asiat kuin aviollinen uskollisuus, toisen huomioon ottaminen, toisen ihmisen kunnioitus, eivät päde sinuun, vaan olet ikään kuin niiden yläpuolella ja voit ja saat pelata omien sääntöjesi mukaan?
No siinä sinulle ajateltavaa. Joskus ehkä tulet tajuamaan, että viime kädessä tärkeää tässä ainoassa elämässä, mikä meille on annettu, on se, että olemme kohdelleet itsellemme rakkaita ihmisiä hyvin ja rakastavasti.
[/quote]
Blaah.