Jos saisit nyt mennä treffeille ihan kenen tahansa
tuntemasi ihmisen kanssa eikä siitä syntyisi mitään seuraamuksia kuten ongelmia nykyiseen parisuhteeseen, niin kenen kanssa menisit ja mitä haluaisit tehdä??
Kommentit (9)
Entisen työkaverini, joka siis esimiesasemassa, ei kuitenkaan minun esimieheni siis. Äärimmäisen mukava ja huumorintajuinen kun on nähty, mutta haluaisin edes kerran päästä hänen kanssaan keskustelemaan kaksin enemmän työn ulkopuolisista asioista ja tutustua. Saada siis varmuus siitä onko todella niin mahtava tyyppi kuin mitä hänestä saa kuvan. Sanomattakin selvää että olen ollut ihastunut häneen jo vuosia. Ehkä se tästä ohi menee kun enää ei olla samassa työpaikassa....
Vaikka olisin tähän voinut valita ihan kenet tahansa, jonkunjulkkiksenkin tai maailman tähden, niin ei, tähän komeaan ex-työkaveriin päädyin :)
Vielä pari päivää sitten olisin sanonut miehen, jota tapasinkin muutaman kerran ja johon olin ihastunut. Enää en. Ehkä siis erään miehen, johon haluaisin tutustua paremmin, jos treffit ystävyystarkoituksessa lasketaan. Hän kuuluu samaan tuttavapiiriin ja on mukavan oloinen.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 18:55"]
Entisen työkaverini, joka siis esimiesasemassa, ei kuitenkaan minun esimieheni siis. Äärimmäisen mukava ja huumorintajuinen kun on nähty, mutta haluaisin edes kerran päästä hänen kanssaan keskustelemaan kaksin enemmän työn ulkopuolisista asioista ja tutustua. Saada siis varmuus siitä onko todella niin mahtava tyyppi kuin mitä hänestä saa kuvan. Sanomattakin selvää että olen ollut ihastunut häneen jo vuosia. Ehkä se tästä ohi menee kun enää ei olla samassa työpaikassa....
Vaikka olisin tähän voinut valita ihan kenet tahansa, jonkunjulkkiksenkin tai maailman tähden, niin ei, tähän komeaan ex-työkaveriin päädyin :)
[/quote]
huomasitko ton "tuntemasi ihmisen" kohdan, ketä maailmantähtiä sä tunnet?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 18:55"]
[/quote]
huomasitko ton "tuntemasi ihmisen" kohdan, ketä maailmantähtiä sä tunnet?
[/quote]
Huomasitko sä vastauksessa tuon konditionaalin?
No oman mieheni kanssa menisin. Pikkulapsi arjessa sitä kahdenkeskeistä aikaa saa liian harvoin.
Ihanan miehen joka katsoi mua pitkään. Veisin hänet Uutelaan kävelylle ja pussailisin puun alla. Kukaan ei saisi koskaan tietää.
Sonera-miehen, eli Ilkka Vilin, nam
Mä valitsisin treffikumppaniksi yhden tutun miehen ja sopisin sen kanssa treffit yhteen mun lempipaikkaan, josta käveltäis rantakallioille istuskelemaan ja juomaan kahvia ja syömään mun tekemiä suklaakeksejä. Utelisin kuulumisia ja nautittais maisemasta ja rauhasta. Sitten mulle tulis kylmä ja se laittais kätensä mun ympärille ja lämmittäis mua. Siinäpä mun romanttinen päiväuni.
Lasteni isän.Kertoisin kuinka meillä täällä menee ja kuinka paljon kaipaamme häntä hänen kuolemansa jälkeen.