Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käyt k-kaupassa?

Vierailija
19.11.2020 |

Selvästi kalliimpi kuin S-ryhmän kaupat tai Lidl. Mielestäni valikoimakaan ei ole sen kummoisempi.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn välillä cittarissa, k-marketteja ei onneksi ole näköpiirissä. Cittarissa on kyllä ala-arvoisen surkeat hedelmät. Ostin hedelmän x, haistoin kyllä jo kaupassa ihmeellisen mädän hajun, mutta sinisilmäisenä ajattelin, että sinne on varmaan kaatunut jotain, eihän kaupassa myydä pilaantunutta, eihän... Hyi saa.ta.na sitä makua, ihan mätä koko hedelmä. No eihän tällaista voi KAHTA KERTAA tapahtua, tietenkään, siksi ostin vielä uudestaan. Ja jälleen ihan hirveän makuista.

Laitoin kyllä aika vihaista palautetta kaupalle. Eniten vítuțțaa se, kun kuvittelee kotona saavansa istua alas ja nauttia jotain ostamaansa mitä lie, mitä tekee mieli. Mutta sitten se maistuukin ihan mädältä ja menee kaikki ihan vítuíksi. Ei se rahanmeno sinänsä ykkösenä vítuta, koska pakkohan kaupan on korvata se ennemmin tai myöhemmin.

Noh, LIENEE SELVÄÄ, että enää ikinä en osta cittarista tätä asiaa x. Riitti nuo kerrat minulle..

En kerro tämän tarkemmin, ettei joku cittarin tyyppi väijy täällä ja tunnista tapausta.

Vierailija
42/70 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-marketit ovat ylihintaisia pas.kapuljuja. Huono valikoima ja sekin överikallista, hedelmät ja kasvikset todella huonolaatuisia toistuvasti. Öh... Enpä keksi oikein mitään hyvä k-marketeista. Toki joskus hyvin harvoin voin ostaa jotain pientä, jos sattumalta koomarkettiin päädyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää*

Vierailija
44/70 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn K-kaupassa koska olen Kokoomuslainen. Vassareilla ei ole varaa käydä :D Vain Kokoomuslaisille ja Persuille. 

Vierailija
45/70 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minua ei tarvitse kenenkään haukkua tyhmäksi, kyllä sanon suoraan, että kaupan suhteen olen sinisilmäinen ja luotan ruuan laatuun. Ja sitten kun käy noin ^ niin totta kai uskottelen itselleni, että se oli vain erittäin huonoa tuuria. Mutta en minäkään kymmentä kertaa tee samaa virhettä.

Vierailija
46/70 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi valikoima, mm. Pirkka-tuotteet. Tuoreemmat tuotteet, kivampi myymälä ja vähemmän lestoja ja keskustalaisia.

Vierailija
47/70 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan persu heh heh. Et uskall käydä Lidlissä heh heh

Vierailija
48/70 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkkaoluen takia

Vierailija
49/70 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi valita halvin? Sitä paitsi Prismassa viime käynnillä tulin siihen tulokseen, että onpa hinnat nousseet. En minä valitse kauppaa sen mukaan, mitä joku tavara maksaa, vaan sen mukaan mitä olen menossa ostamaan tai mihin on kävelymatka. Sale on aika kallis kauppa, mutta siellä käyn useimmiten, koska sinne on matkaa 200 metriä ja sieltä saa kaikki perustarpeet. 

Te jotka jatkuvasti kyselette näistä ruokakaupoista ja olette sitä mieltä, että pitäisi käydä halvimmassa, kai te myös valitsette joka ainoasta tuotteesta sitten sen halvimman ja ostatte ihan kaikessa sitä halvinta? 

Vierailija
50/70 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikoima on monipuolisempaa ja plussarahaa on helppo käyttää. Niin ja sitten on ne oma plussa edut. Suurin syy on, että olemme viljelijäperhe. Mieluiten siis kiikutamme rahaa k-ryhmän kauppoihin.

Vierailija
51/70 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koolla on väliä. S-ryhmän kaupat ovat hämäriä ja nuhjuisia kautta linjan. Käyköön köyhät osuuskaupassa. Ai niin, omistanhan minä osan Keskosta. Jeah.

Vierailija
52/70 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyä kasvispizzaa saa vain k-ketjusta, tosin myös prismasta löytyy. Alepat ja useat smarketit olen katsonut läpi, valikoimissa samaa merkkiä on lihapitsoina. Myös tofua myydään jostain syystä runsaammin k ketjussa. S ketjun kannattaisi panostaa valikoimiinsa että kasvissyöjille löytyisi myös tuotteita. 

Vierailija
53/70 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on ihan naapurissa.

Vierailija
54/70 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan mieti ostoksia sen mukaan, että mitä ne maksaa 😳. Olen käynyt aina Citymarketissa, ja olen tyytyväinen liikkeen valikoimaan. Siellä on miellyttävä käydä, eikä haise niin kuin Prismassa tai Lidlissä.

Ei hinnalla ole mitään merkitystä, kun käytän miehen luottokorttia

Vierailija
55/70 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten k-kaupoissa ja citymarketeissa voi olla aivan kaikki ja aina paljon kalliimpaa kuin s- ryhmän kaupoissa? Miksi tosi paljon ihmiset kuitenkin käyvät siellä? Kauppiaat tienaa hirveät potit. Ja jakavat plussarahaa todella nihkeästi.

Vierailija
56/70 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sieltä saa Pirkan pinaattikeiton, joka on paras mikrokeitto mitä on olemassa. Sitä ei saa Ässästä eikä Lidlistä.

Lisäksi ne myy Gainomaxin proteiinipatukoita, jotka on sarjassaan ainoita siinä, että ne ei aiheuta hullun moisia laksatiivisia vaikutuksia suolistossani. Näitäkään en ole nähnyt kilpailijoilla kaupan.

Ja Pirkan oranssikuvioitu talouspaperi on pirteän näköistä.

Vierailija
57/70 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksessa opiskelijan suuhun on laitettu lause et "kauppias jeesaa". Mitä hittoa jeesaa, rahat vaan vie kalliilla hinnoilla. Ei se kauppiaan mairea hymy ja morjenstaminen ole aitoa ja sellaista mistä haluaisin maksaa.

Vierailija
58/70 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun täytyy miettiä hintoja.

Vierailija
59/70 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketissa on aina käytössä vain muutama kassajono, vaikka lisäpisteitä on pitkä rivi. Ihmisten huijaamista seisottaa jonoissa ja se on raivostuttavaa. Täys kärry, asiakas on nakitettu ja kiikissä jonossa. Palvelkaa!!!

Vierailija
60/70 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy juurikaan K kaupoissa. Muuten voisin köydä mutta kauppiaat on öykkärimäisiä nousukkaita. En haluaa rahoittaa niiden touhuja. Kaupat ja niiden valikoimat miellyttää kyllä kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi