Miksi käyt k-kaupassa?
Selvästi kalliimpi kuin S-ryhmän kaupat tai Lidl. Mielestäni valikoimakaan ei ole sen kummoisempi.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Koska se on lähikauppa. 200metriä matkaa, muihin menisi 2km.
Samoin. En kävisi, jos olisi S-market lähellä. Tosi kallis kauppa K-market, joita harvoja tarjouksia lukuun ottamatta.
Koska se on 500 metrin päässä. Prismaan on melkein puoli kilometriä.
Meillä on oikeastaan kolme K-lähikauppaa, joista vain yhdessä käyn säännöllisesti, koska kauppias on tosi hyvä. Joka kerta todella hyviä hedelmä- ja vihannestarjouksia (esim. eilen ostin taas ananaksia 1e/kg). Muutenkin valikoima jopa parempi kuin Prismassa esim. vegaanituotteiden ja oluiden osalta. Kaikkien tuotteiden hinnat yllättävän halvat. Mutta tämä siis yhdessä K-lähikaupassa kolmesta. Kahdessa muussa käyn silloin tällöin toivoen, että siellä olisi yhtä hyvä meno kuin tuossa yhdessä kaupassa, mutta petyn aina.
Meillä K-Supermarketin liha- ja kalatiski on ylivoimainen viereiseen S-Markettiin vertattuna. Tai eihän siellä S-Marketissa edes ole palvelutiskiä.
Olen ihastunut yhteen lihatiskin myyjään.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on 500 metrin päässä. Prismaan on melkein puoli kilometriä.
Tä?
Vihannekset ja hedelmät ei ole homeessa kuten s-marketissa valitettavan usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-ryhmän kotiinkuljetuspalvelu on paljon parempi S-ryhmään verrattuna. Ostokset veloitetaan kortilta vasta, kun ne on kerätty. Tilausta voi muuttaa helposti myös toinen henkilö, eikä joka ostoslisäyksen jälkeen tarvitse tehdä uutta varausta kortille viikon päästä tulevaan toimitukseen.
K-ryhmän kotiinkuljetuspalvelu toimii epäluotettavasti ainakin Jyväskylässä. Pari kertaa ovat jättäneet toimittamatta ostokset kun ei ole muka tilaus näkynyt heidän järjestelmissä, vaikka itsellä se on mennyt onnistuneesti läpi. Silti ostokset on veloitettu tililtä. Olen joutunut useamman kerran reklamoimaan asiasta.
Oho. Minä olen Oulussa käyttänyt palvelua jo puolitoista vuotta, vähintään kerran viikossa, eikä koskaan ole ollut mitään hämminkiä.
Aivan vieressä ja kauppaan tulee myös postin ja matkahuollon paketit eli ne samalla mukaan. Lihatiskiltä vielä kissalleni (ja itselleni) tuoreita herkkuja monipuolisesta valikoimasta. Kissa tykkää enemmän k-kaupan lihoista kuin s-marketin kun joskus sieltä erehdyin ostamaan. Epäilen että tuoreudesta ollut kyse. Kissahan ei ole raadonsyöjä vaan tarkka safkasta.
K-koska en elä o-omavarais-t-taloudessa ja t-tarvin ruokaa etten k-kuole. Siksi käyn k-kaupassa.
Se on lähellä ja valikoima on todella hyvä.
Koska haluan tukea kauppiasta, enkä mitään persoonatonta S-ketjua.
Sushibuffet
Paremmat Pirkka pakaste croisantit
Pirkan salaattisekoituspussit
Laajempi valikoima kahvia ja teetä
Laajempi valikoima vegetuotteita
Paremmat kaupan oman merkin patongit
Sinkku ja ei lapsia. Ostan kotiin vain ns naposteltavat/aamupalaa.
Valikoima Citymarketissa ylivoimainen verrattuan Prismaan.
Siellä on sellaisia herkkuja ja erikoisuuksia elintarvikepuolella myynnissä, joit Prismassa ei ole.
Eikä tule.
Johtuu siitä, että K-ryhmä on vapaa tilaamaan tuotteita vaikka mistä ja miltä toimittajalta.
Prismaan tulee tavaraan vain tietystä tai tietyistä tukuista, ja valikoima on näin todella paljon surkeampi. Sitä se osuustoiminallisuus saa aikaan S-ketjussa.
Meillä on lähikauppoina ainoastaan k-kauppoja. Lähin on 10metriä ulko-ovelta kadun toisella puolella. Seuravaan koohon on 50m toiseen suuntaan ja siihen kolmanteen on sata metriä taas eri suuntaan.. Kaupoista yksi oli aiemmin siwa, nyt siis k. Ja keskusta-alueella asun. ei ole s-markettia ihan nin lähellä.Sinne ja lidliin joutuu kävelemän n.kilometrin.
K-ryhmän kotiinkuljetuspalvelu toimii epäluotettavasti ainakin Jyväskylässä. Pari kertaa ovat jättäneet toimittamatta ostokset kun ei ole muka tilaus näkynyt heidän järjestelmissä, vaikka itsellä se on mennyt onnistuneesti läpi. Silti ostokset on veloitettu tililtä. Olen joutunut useamman kerran reklamoimaan asiasta.