Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juon 4 pulloa 12 -prosenttista viiniä päivässä, kuinka pitkään elän?

Vierailija
19.11.2020 |

Muuten syön terveellisesti, lenkkeilen ja käyn salilla. Olen 34v nainen 156/48kg

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä pystyt lenkkeilemään ja käymään salilla ilman, että kännissä lenkkeilet päin puskia ja ojia? Onhan tuo määrä hurja päivittäin vieläpä! Eikö siinä saa vessassakin ravata jatkuvasti?

Se juoksee viiden kilsan pururadalla kymmenen kilsaa, mutkitellen.

Vierailija
22/34 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät tasan viimeiseen pulloon asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomakunnan kruunu. Kuolema korjaa.

Vierailija
24/34 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä se haittaa, jos kuolla kupsahtaa, jos tykkää tuosta elämäntyylistä. Antaa mennä täysillä niin pitkään kuin mahdollista. Yhdet eläkemaksut vähemmäksi. 

Vierailija
25/34 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta oli jo juonut kaksi pulloa viiniä ja viisi 0,5 litran olutta, kun tulikin yllätys Teams-kokous. 

Onneksi ei tarvinnut sanoa kuin pari sanaa, muuten olisin ollut pulassa. Mutta uskon helposti, että joku voi vettä tuon neljä pulloa viiniä päivässä. Minäkin kävelen päivittäin vähintään 7 km vaikka millaisessa humalassa olisin ollut edellisenä päivänä. 

Ootko työkkärissä töissä?

Vierailija
26/34 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, mahdoton yhtälö. Se on melkein 30 annosta , olisit tuntuvassa jopa holtittomassa humalassa.

Jos aamulla klo 9 aloittaa juomisen ja lopettaa klo 21 illalla, niin kyllä sitä ehtii salille taas aamulla ennen klo 9. Pitkin päivää kun juo, niin ihan hyvin voisi onnistua. 

Pitäähän sitä palautusjuomat olla.

Vierailija
27/34 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4*70cl*12%vol alc/24h tarkoittaa, että jos painat 80 kg ja maksasi polttaa tuota annosta 11g/h, olet selvä 30 tunnissa.

Vuorokausi on 24 h.

Viidessä päivässä kuolet alkoholimyrkytykseen.

Vierailija
28/34 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta oli jo juonut kaksi pulloa viiniä ja viisi 0,5 litran olutta, kun tulikin yllätys Teams-kokous. 

Onneksi ei tarvinnut sanoa kuin pari sanaa, muuten olisin ollut pulassa. Mutta uskon helposti, että joku voi vettä tuon neljä pulloa viiniä päivässä. Minäkin kävelen päivittäin vähintään 7 km vaikka millaisessa humalassa olisin ollut edellisenä päivänä. 

Etätöissä mutta en työkkärissä, kuitenkin hommat olen hoitanut tosi hyvin ja kiitosta vain olen saanut. 

Vierailija
29/34 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etätöissä mutta en työkkärissä, kuitenkin hommat olen hoitanut tosi hyvin ja kiitosta vain olen saanut. 

Ja joskus hieman humalassa tulee tosi hyviä ideoita ja sitten kaikki ihmettelee, että mistä sinä tuon keksit ja oletpa tosi fiksu ja älykäs. Humala voi antaa melkoiset siivet luovuudelle ja uusille ideoille.

Vierailija
30/34 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu monestakin asiasta, mutta heittäisin että elät vielä 10-20 vuotta maksimissaan.

Vierailija
31/34 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite join toissayönä pari litraa vodkaa jääkylminä shotteina. Vähän muisti heittää, mutta yllättävää kyllä, ei pahasti. Olenkin 180cm/128kg mies. Aloitus kuulostaa hölynpölyltä, itellä toi alkoholi vaa passivoi jos yksin kotona ottaa ja pyörii näillä foorumeilla ja kattelee youtubesta kaikkea ihmehommaa.

Vierailija
32/34 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatat hyvinkin elää 15-20 vuotta, jos ei haima tai maksa räjähdä aiemmin.

Mahtaisitko tietää kumman elimen tuho on kamalempi tapa siirtyä manan majoille?

Vierailija
33/34 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite join toissayönä pari litraa vodkaa jääkylminä shotteina. Vähän muisti heittää, mutta yllättävää kyllä, ei pahasti. Olenkin 180cm/128kg mies. Aloitus kuulostaa hölynpölyltä, itellä toi alkoholi vaa passivoi jos yksin kotona ottaa ja pyörii näillä foorumeilla ja kattelee youtubesta kaikkea ihmehommaa.

Toki tietysti terveellisesti syöminen ja näin vaikuttaa asiaan. No oli miten oli, mutta näin on.

Vierailija
34/34 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä oli kännissä sen 15 vuotta ainakin putkeen ennenkuin kuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi