Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeättekö rintojanne?

Vierailija
19.11.2020 |

Minä häpeän. En pysty näiden takia seurustelemaan. Nuori nainen ja tissit ovat pötkylän muotoiset, löysät, nännit jäätävän isot ja pulleat ja kaikenlisäksi rintani ovat karvaiset! Siis rinnoissa kasvaa paljon tummia karvoja. Häpeän ja vihaan näitä niin paljon!!

Kommentit (220)

Vierailija
181/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin häpeän! Olen urheilullinen, joten rintani ovat pienet (A-kuppi). Aviomieheni huomauttelee aina kuinka paljon paremmalta näyttäisin, jos minulla olisi isommat rinnat. Ei varmaan tarvitse sanoa, että en esimerkiksi seksiä harrastaessamme ota enää paitaa pois päältä!

Jättäisin tuollaisen miehen heti. Sano, että "olisi ihanaa jos sinulla olisi isommat lihakset tai k*lli."

Ja kyllä, itsekin häpeän rintojani, vaikka ovat ns. optimaalisen muotoiset nykyihanteen mukaan, mutta pienet. Mieheni pitää isoista, mutta onneksi näyttää ainakin tällä hetkellä kiihottuvan myös näistä pienistä. Katsotaan miten imetyksen jälkeen käy, koska pienenevät ja löpsähtävät entisestään. Toisaalta, mieheni ei myöskään ole mikään dressman-vartalo, joten... Miksi toisaalta välittäisin. Itsekin pidän isommista rinnoista, mutta pienissä on monia hyviä puolia. Niitä ei tarvitse panssaroida paikalleen lenkkeillessä.

Vierailija
182/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Ovat kylläkin suuret ja kiinteät joten hyvähän minun on puhua. Taatusti sinussa on jotain muuta kaunista mitä minussa ei ole. Esimerkiksi sääreni ovat kauheat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintani ovat pienet ketunnenät. Isot nännit, vähän eri paria. Ei ole miehet erityisesti kehuneet, silti olen löytänyt kumppaneita ja harrastanut seksiä, joten kaippa minussa muutakin on, että ei ole pelkkien tissien perusteella valikoitu. En itsekään vaadi jokaisen ruuniinosan täydellistä esteettisyyttä kumppaniltani. Se on epärealistista ja lapsellista.

Nuorempana häpesin, enää en jaksa. Olen vain iloinen että ovat pienet, en halua rinnoilleni huomiota enkä tarvitse aina rintsikoita. Ihanan käytännöllistä.

N30

Vierailija
184/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintani ovat pienet ketunnenät. Isot nännit, vähän eri paria. Ei ole miehet erityisesti kehuneet, silti olen löytänyt kumppaneita ja harrastanut seksiä, joten kaippa minussa muutakin on, että ei ole pelkkien tissien perusteella valikoitu. En itsekään vaadi jokaisen ruuniinosan täydellistä esteettisyyttä kumppaniltani. Se on epärealistista ja lapsellista.

Nuorempana häpesin, enää en jaksa. Olen vain iloinen että ovat pienet, en halua rinnoilleni huomiota enkä tarvitse aina rintsikoita. Ihanan käytännöllistä.

N30

Voi kun osaisi itsekin ajatella noin. Mutta ei se häpeä ole mihinkään kadonnut.

Vierailija
185/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpesin rintojani paljon ja syystä, ne olivat pienet a-kupit ja lievästi tubulaariset. Opin vuosien ajan peittämään ne kaiken maailman push up liiveillä ja erilaisilla vaatevalinnoilla, mutta sisimmissäni tunsin hirvittävää onnettomuuden tunnetta, eivätkä ne ikinä tuntuneet omilta rinnoilta. Kadehdin suuresti hoikkia naisia joilla oli kauniit sopusuhtaset, pyöreät rinnat.

20-vuotiaana pistin lopun häpeämiselle ja hankin silikonit. Se oli elämäni paras päätös ja nyt minulla on kauniit, luonnoliset c-kupin rinnat. Tämä toimenpide muutti koko elämäni laadun, niin pinnalliselta kuin se kuulostaakin. Mielummin otan riskin mahdollisista komplikaatioista, kuin eläisin onnettomana vartalossa, mikä ei tunnu omalta.

Vierailija
186/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pienistä tisseistä ja käyn myös joskus niitä katselemassa tietyissä livepalveluissa. Nämä saa siellä muutenkin suurimman huomion. 

Vierailija
187/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaikken varsinaisesti pidäkään. Liian vaaleat nännipihat, näyttää tyhmältä. Pienet ovat, mihin olen tyytyväinen melko miesmäisen tyylini takia (bändipaidat, maiharit yms.) Tissit ei jotenkin sopis tähän

Vierailija
188/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ajatella noin, koska sillä ei ole pienintäkään merkitystä  onko rinnat pienet tai oudon muotoiset jos löytää ihmisen, jota rakastaa. Ei me miehet noin pinnallisia olla.

Ne rinnat on osa sinun vartaloasi ja niin kuuluu olla. Ole luonnollinen, äläkä häpeile vartaloasi, koska se on kiihottavinta.

Vierailija
189/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena en hävennyt. Imetyksien jälkeen häpesin, koska rintani hävisivät kokonaan. En koskaan käynyt yhteissaunoissa, en uinut jne.

Nyt minulla on pienet silikonit, mutta häpeän sitä että rinnat eivät ole aidot. Kuitenkin esim uimassa ja kylpylässä voin käydä. Tuttujen kesken en rintojani esittele, koska en halua että kukaan tietää että minulla on silikonit. Niihin liittyy liikaa stereotypioita, joten helpompi vaan välttää niitä tilanteita, joissa joku näkisi minut alasti. Vaatteet päällä asiaa ei huomaa, koska rinnat ovat pienet.

Vierailija
190/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin häpeän! Olen urheilullinen, joten rintani ovat pienet (A-kuppi). Aviomieheni huomauttelee aina kuinka paljon paremmalta näyttäisin, jos minulla olisi isommat rinnat. Ei varmaan tarvitse sanoa, että en esimerkiksi seksiä harrastaessamme ota enää paitaa pois päältä!

Mäkään en viimeksi ottanut, kun harrastin seksiä, mies jotenkin kammoksui isoja rintojani. Voi olla näinkin päin. En halua olla miehen kanssa, joka suhtautuu tuolla tavalla muhun enkä enää olekaan. Isot rinnat mulla, mutta häpeän niiden riippuvuutta, lisäksi ovat liian isot mielestäni.

Vierailija
191/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ole tuollaisen sian kanssa?

Vierailija
192/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeän. Olen 29v ja rinnat on jotenkin kehittymättömän näköiset ketunnokat. Lämpimässä löysät puikulat, kylmässä kiinteät puolipyöreät. Vissiin tubulaarinen tms on oikea nimitys?

Seksikumppaneille oon aina pystynyt ne näyttään mutta en esim. menisi uimahalliin tai kavereiden kanssa saunaan.

Tubulaarisuuden käsitettä viljellään täällä aika huoletta. Hieman kartiomaiset ketunnokat eivät ole tubulaariset rinnat. Jos jaksatte googletella aiheesta huomaatte, että tubulaarinen rinta on selkeästi putkimainen ja epänormaalin näköinen. Tubulaarisuus esiintyy usein toispuoleisena niin, että toinen rinta on normaali ja toinen tubulaarinen. Yksipuoliset kauneusihanteet ja median suppea kuva rinnoista kaventaa käsitystä siitä mikä on normaalia. On surullista, että monet täysin normaalit naiset rintoineen kuvittelevat olevansa poikkeavia, koska heidän rintansa eivät täysin vastaa kauneusihanteita.

Totta puhut. Minullakin on samanlaiset kuin edellisen kuvailemat enkä ole koskaan ajatellut, että niissä olisi mitään epämuodostumaa, vaikken nyt niide muodosta varsinaisesti tykkääkään. 

Vierailija
193/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on luonnostaan tosi symmetrinen ja kaunis a-povi, johon olen tosi tyytyväinen. Siksi minusta tuntuukin todella pahalta, että jonkun mun ikäisen elämänlaatu saattaa olla ihan murskana rumien rintojen takia. Sitä varten on olemassa esteettinen kirurgia. On helppoa paasata toiselle itsensä hyväksymisestä, jos ulkonäössä on jokin itseä häiritsevä piirre. Ne rinnat voi OIKEASTI korjauttaa.

Sinä olet osa ongelmaa. Terveissä, normaaleissa rinnoissa ei ole mitään "korjattavaa". Oletko kenties kauneuskirurgi? 

Vierailija
194/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi joka ajattelee, että nainen korjailisi rintojaan miesten takia( jotkut tyhmät kyllä tekee sen muiden syiden takia kuin itsensä) ”Ei me miehet niin pinnallisia olla”. Ihan tiedoksesi, joillekin naisille täysi rinnattomuus, rintojen kehityshäiriö tai muu vastaava voi vaikuttaa todella negatiivisesti elämänlaatuun. Ja useemmat naiset tekevät sen täysin omasta halustaan:)

Vierailija
195/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on luonnostaan tosi symmetrinen ja kaunis a-povi, johon olen tosi tyytyväinen. Siksi minusta tuntuukin todella pahalta, että jonkun mun ikäisen elämänlaatu saattaa olla ihan murskana rumien rintojen takia. Sitä varten on olemassa esteettinen kirurgia. On helppoa paasata toiselle itsensä hyväksymisestä, jos ulkonäössä on jokin itseä häiritsevä piirre. Ne rinnat voi OIKEASTI korjauttaa.

Sinä olet osa ongelmaa. Terveissä, normaaleissa rinnoissa ei ole mitään "korjattavaa". Oletko kenties kauneuskirurgi? 

Minä ymmärrän hänen pointtinsa.

Vierailija
196/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen onnekseni aseksuaali, joten tissieni ei tarvi viehättää kenenkään silmää eikä kelvata kellekään. Omaan silmään ilman liivejä ovat ilahduttavan hassun näköiset: pitkät riipparit roikkuu paksun pömppövatsan päällä leväten.

Vierailija
197/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jostain syystä häpeän. Ovat mielestäni olleet aina liian roikkuvat kokoonsa ja ikääni nähden. Nännit osoittavat aikalailla alaspäin. Tämmöisiksi ne kasvoi alunperin.

Vierailija
198/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä. Kivat ja pyöreät lättänät. Käytän vain kevyitä urheiluliivejä. Koko tyyliin dd75.

Vierailija
199/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää hyvät naiset häpeilkö.

OIkeat miehet rakastavat kaikenlaisia rintoja ja tietenkin niiden kantajaa. On tietysti eri asia jos häpeätte niitä esim. toisten naisten silmissä (naistensaunassa, pukuhuoneessa jne) mutta miesten takia ei ainakaan kannata hävetä.

Ottakaa liivit vain rohkeasti pois rakastellessa. Itse ainakin mielelläni katselen ja ihailen vaimoni rintoja, ja annan niille hellää huomiota, kuten muillekin hänen kehonsa osille. Kehun häntä joka päivä kauniiksi. Kumppaninne rakastavat teitä juuri sellaisina kuin te olette, ja haluavat kohdata teidät intiimeillä hetkillä ilman vaatteita, omana itsenänne, ja näyttää, että rakastavat teitä. 

Antakaa heille mahdollisuus tehdä näin, älkääkä intiimeissä hetkissä kätkekö itseänne.

Helppo huudella jos tuollaista pääsee kokemaan. Olen 37 enkä ole koskaan päässyt harrastamaan seksiä. Minua ei ole hyväilty, ei ole sanottu kauniiksi, ei ole rakastuttu eikä rakastettu. Ei kukaan halua kohdata tällaista rumilusta intiimisti tai muutenkaan. Muutaman kerran oli lähellä että olisi sänkyyn voinut päästä, mutta pettymys tuli kun näkivät vartaloni ja homma kuivui kokoon. Voin kertoa että on melkoisen nöyryyttävää ottaa vaatetta pois ja kuulla miehen sanovan että sori mutta ei huvitakaan enää. Tuo mitä kirjoitit EI ole todellisuutta minunlaisilleni naisille.

Vierailija
200/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää hyvät naiset häpeilkö.

OIkeat miehet rakastavat kaikenlaisia rintoja ja tietenkin niiden kantajaa. On tietysti eri asia jos häpeätte niitä esim. toisten naisten silmissä (naistensaunassa, pukuhuoneessa jne) mutta miesten takia ei ainakaan kannata hävetä.

Ottakaa liivit vain rohkeasti pois rakastellessa. Itse ainakin mielelläni katselen ja ihailen vaimoni rintoja, ja annan niille hellää huomiota, kuten muillekin hänen kehonsa osille. Kehun häntä joka päivä kauniiksi. Kumppaninne rakastavat teitä juuri sellaisina kuin te olette, ja haluavat kohdata teidät intiimeillä hetkillä ilman vaatteita, omana itsenänne, ja näyttää, että rakastavat teitä. 

Antakaa heille mahdollisuus tehdä näin, älkääkä intiimeissä hetkissä kätkekö itseänne.

Helppo huudella jos tuollaista pääsee kokemaan. Olen 37 enkä ole koskaan päässyt harrastamaan seksiä. Minua ei ole hyväilty, ei ole sanottu kauniiksi, ei ole rakastuttu eikä rakastettu. Ei kukaan halua kohdata tällaista rumilusta intiimisti tai muutenkaan. Muutaman kerran oli lähellä että olisi sänkyyn voinut päästä, mutta pettymys tuli kun näkivät vartaloni ja homma kuivui kokoon. Voin kertoa että on melkoisen nöyryyttävää ottaa vaatetta pois ja kuulla miehen sanovan että sori mutta ei huvitakaan enää. Tuo mitä kirjoitit EI ole todellisuutta minunlaisilleni naisille.

Tämä on oikea ongelma. Ymmärrän, vaikka oma tilanteeni ei ihan noin paha ole. Elämä on julmaa :( ja ihmiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi