Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monella on kaksoispuhelin?

Vierailija
21.03.2014 |

Minulla on kasoispuhelin joka on aina äänettömällä. miten yleistä se on? terv. perheen äiti hesasta

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm..mielenkiintoista, jos AP haluat vaikka mailata jossain vaiheessa 

Herra40+

narttumaster1(at)gmailpistecom

Vierailija
22/36 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 11:23"]

Minulla on kasoispuhelin joka on aina äänettömällä. miten yleistä se on? terv. perheen äiti hesasta

[/quote] Ymmärrän pointni. Jos on kiinnostunut jostain henkilöstä,voisi antaa kaksoispuh.numeron johon ko.henkilö saa txt.

Aika hyvä tapa seuloa sellaiset henkilöt pois, jotka ovat koko ajan wonkumassa ja myös ns".pervopentit" jäisi tapaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuplapuhelin, joka on priva käytössä äänettömänä, paitsi töissä päivisin. / vilivallaton

Vierailija
24/36 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mullakin oli aikoinaan, jäi yhden firman simmi mulle. Kerran olin ex-vaimon kanssa syömässä (siis vain syömässä, koska pidämme hyvästä ruoasta ja hän oli aina rahaton, joten lupasin tarjota) ja olin tupakalla pihalla, niin tähän huoraluuriin tuli häly sen aikaiselta hoidolta, että nyt pääsisi panemaan. Ei muuta kuin menin sisälle, tilasin laskun ja sanoin heipat ex-vaimolle, joka jo tietenkin pikku punaviineissään kuvittelin illan jatkuvan aian muulla tavalla....

Vierailija
25/36 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älkää luulko että minä ryhtyisin jakamaan minun puhelinnumeroita yleisesti. Tyhmää!

Vierailija
26/36 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 14:34"]

Hei älkää luulko että minä ryhtyisin jakamaan minun puhelinnumeroita yleisesti. Tyhmää!

[/quote] Tuota noin, en ymmärtänyt asiaa niin. En usko että naiset jakaisi numeroitaan noinvain. Minä ainakin olen antanut ns.varanumeroni naiselle silloin kun hän on ilmaissut minulle ystävyyttä ja kyseinen henkilö kiinnostaa minua.

Tämä mahdollistaa naisen yhteydenoton minuun, niin ettei muut tiedä hänen numeroa, koska hän lähettää txt vain minulle numeroon, jonka olin antanut . / vilivallaton

Vierailija
27/36 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hejssan Vallaton,tuleeko varapuhelin kalliiksi ja näkyykö sen käyttö normaalissa puhelinlaskussa?

Vierailija
28/36 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 14:46"]

Hejssan Vallaton,tuleeko varapuhelin kalliiksi ja näkyykö sen käyttö normaalissa puhelinlaskussa?

[/quote] Kahden vuoden kokemuksella voin sanoa ettei mulle tulee isoja laskuja (riippuu tietenkin käytöstä) . Laskun suuruus on noin 10-15e.

Olen varmistanut asian kadella operaattorilla, eli silloin tulee kummaltakin oma lasku, ei laskut mene sekaisen, varsinkin kun kakkospuhelimen lasku toteutuu suoraveloituksena. /vilivallaton

Vierailija
29/36 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvosta, taide käydä ostamassa puhelimen, mut ehkä prepaid liittymällä.

Vierailija
30/36 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on siis kokaika joku varapuhelin ystävä vaihdossa? Ei huono juttu.

Vierailija
31/36 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että tällainen kysymysheitto tulee minulle.

Valitan en käytä sitä tuplapuhelinta sillä tavalla. Eiköhän tuossa väitteessäsi ole väritettyä mielikuvitusta!

Kyl niitä txt viestejä tulee usean viikon/kuukauden verran, ennenkuin tunnemme toisemme, luottamus on iso asia. / vilivallaton

Vierailija
32/36 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narttumaster sp-ossuna herättääkin varmasti valtavaa kiinnostusta :D voi luoja...

Vierailija
33/36 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eilen kaksoispuhelimen, sellaisen pienen nokian. Se maksoi vain 39e.

Vierailija
34/36 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kauan ns. pilluluuri. Siinä oli prepaidkortti ja oli sellainen numero, minkä aina annoin baarista pokatulle naiselle. Salarakkaatkin siihen soitteli. Nykyään annan tuon oikean puhelinnumeroni kelle vaan. Kotona näytti vähän oudolta kun kannoin kahta puhelinta ja lapseni siitä kyselivätkin. Nykyisiin älypuhelimiin saa soittajaprofiilit ja tarpeen mukaan soittoääni tai äänettömyys tietyille soittajille. Nykyisillä pikaviestiohjelmilla saa myös hyvin hoidettua viestittelyn.

Vierailija
35/36 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi täysin samanlaista puhelinta. Eri numerot. Tosin nykyisin älypuhelimet melko kalliita, joten vähän tyyristä. Toimi, kun oli pelkät peruspuhelimet.

Vierailija
36/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:21"]

Kaksi täysin samanlaista puhelinta. Eri numerot. Tosin nykyisin älypuhelimet melko kalliita, joten vähän tyyristä. Toimi, kun oli pelkät peruspuhelimet.

[/quote]  Miksi ostaisin kallista älypuhelinta kakkospuhelimeksi, kun parinkympin peruspuhelin sopii tähän hommaan.?

Ainakin kolmella mun tyttökaverilla on pieni kakkospuhelin. N39