Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monella on kaksoispuhelin?

Vierailija
21.03.2014 |

Minulla on kasoispuhelin joka on aina äänettömällä. miten yleistä se on? terv. perheen äiti hesasta

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme prepaid numeroa ja yks jota käytän  normi jutuissa prepaidit on autotallissa  jemmassa tarkistan ne päivittäin

Vierailija
2/36 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi prepaid on kätevä juttu, silloin ei tavalliset puhelut mene sekaisin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 11:23"]

Minulla on kasoispuhelin joka on aina äänettömällä. miten yleistä se on? terv. perheen äiti hesasta

[/quote] Toi kakkospuhelin on hyvä idea. Pari kertaa olisin sellaista tarvinnut.

Vierailija
4/36 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kakkospuhelin äänettömällä sänkyni vieressä kaapissa. Nyt en odottele viestejä, mut kustannuksen n.3e/ kk, joten ei paha.

Vierailija
5/36 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkospuhelin on must. Soittoäänillä puheluiden erittely on kätevää. Äänestä kuulee heti, että mistä kaupungista sotellaan. Olen reissumies ja naistuttavia tulee väkisinkin miltei joka paikasta. Varsinkin kylpyläkaupungit, joiden kylpylöissä tulee yövyttyä, ovat oivallisia paikkoja naisseuralaisten etsimiseen. Monta kotirouvaa olen tehnyt edes pieneksi toviksi onnelliseksi.

Vierailija
6/36 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva kuulla myös naisten mielipiteitä kaksoispuhelimen käytöstä. / vilivallaton

Vierailija
7/36 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 10:11"]

Olis kiva kuulla myös naisten mielipiteitä kaksoispuhelimen käytöstä. / vilivallaton

[/quote] Eihän me naiset tuonlaista kerrota muille kuin tosi hyville kavereille.

Vierailija
8/36 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaikkiaan (kolme puhelinta). Elikkä yhdessä puhelimessa on kortti, ja kaksi muuta (ilman korttia) on varmassa paikassa, toinen sisällä, ja toinen on latureineen asunnon ulkopuolella, johonka saan myös tarvittaessa virtaa (asunnon seinässä olevasta pistorasiasta, ja puhelin valmiudessa alle minuutin: siis 112:teen). Pystyn siis hätätilanteessa soittamaan 112:teen, jos siis menettäisin jostain syystä tuon kortillisen puhelimen. Tarkistan ihan säännöllisesti sisällä olevan varapuhelimen, ja pidän myös huolen siitä, että akussa on aina virtaa!

Vierailija
9/36 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 14:46"]

Hejssan Vallaton,tuleeko varapuhelin kalliiksi ja näkyykö sen käyttö normaalissa puhelinlaskussa?

[/quote] Kahden vuoden kokemuksella voin sanoa ettei mulle tulee isoja laskuja (riippuu tietenkin käytöstä) . Laskun suuruus on noin 10-15e.

Olen varmistanut asian kadella operaattorilla, eli silloin tulee kummaltakin oma lasku, ei laskut mene sekaisen, varsinkin kun kakkospuhelimen lasku toteutuu suoraveloituksena. /vilivallaton

[/quote] Hejsan sinä kuka oletkaan.. Jos haluat, voit soittaa tai lähettää txt mulle. / vilivallaton

Vierailija
10/36 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mulla on kakkospuhelin. Aikoinaan oli kolmaskin. :D En kuitenkaan ole mikään sarjapettäjä, mutta varsinkin nuorempana kun suhde muuttui huonommaksi deittailin surutta muita miehiä. Pientä hauskanpitoa siis. Nyt on sellainen aika aktiivinen viestittelysuhde työkaverin kanssa. Älyluurissa suojakoodi ja keskitytään s-posteihin. Myös vkloppuisin, öisin jne mutta ei tule mitään ääntä puhelimesta. Tehdään myös paljon ns ylitöitä yhdessä. Tosin olin jo aikoinaan kyllä tallentanut kaikki ylimääräiset miehet entisten naispuolisten yläastekaverien tai muiden koulukavereiden nimillä, joita normisti näin harvoin. Ei herättänyt epäilyitä, jos yhtäkkiä näinkin vähän useammin. Tietty, jos oli "Minnaa" menossa tapaamaan kolmatta kertaa samassa kuussa niin se olisi ollut jo outoa. Saatoin nähdä kolmea eri miestä viikossa. Lopuksi sitten sekosin siinä, mikä oli tuon Minnan oikea numero. Tosin on sillä toinenkin funktio: työnhaku.

Vierailija
11/36 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoispuhelin tai kaksi eri puhelinta on erittäin hyvä ratkaisu. Vaatii varovaisuutta jos on kaksi eri puhelinta jotta ei joudu antamaan turhia selittelyjä. Monella on myös kaksi eri sähköpostia. / vilivallaton

Vierailija
12/36 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ihmiset ketkä petätte ette sit suoraan voi vaan kertoa että petätte..miks v..tu kaikkien pitää kikkailla sun muuta et ei jäis kiinne jos prkl parisuhde vituttaa niin ettei sen eteen töitä enää tehdä niin erotkaa

Vierailija
13/36 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 11:11"]

Miten te ihmiset ketkä petätte ette sit suoraan voi vaan kertoa että petätte..miks v..tu kaikkien pitää kikkailla sun muuta et ei jäis kiinne jos prkl parisuhde vituttaa niin ettei sen eteen töitä enää tehdä niin erotkaa

[/quote] Aika kapeasti katseltu juttu. Entä jos suhde on ollut hyvä ja lämmin ja myöhemmin muuttunut kylmäksi. Kuitenkin on ehtinyt perheeseen tulla pari lasta ja iso talolaina. Mitä silloin tekisit, eikö sulla ole minkäänlaista vastuuntuntoa?

Vierailija
14/36 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. koittaa saada se kylmennyt suhde toimimaan. Siis nähdä vaivaa oman parisuhteensa eteen, ehkä siinä joutuu antamaan joissakin asioissa periksi...hui kauheeta.

ei sittenkään, on helpompaa etsiä uusi uhri ja olla hetken taas uutuuden viehätyksen huumassa. Paskat siitä kuinka paljon toisia loukkaa. Minä minä minä...

Vierailija
15/36 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 11:18"]

Aika kapeasti katseltu juttu. Entä jos suhde on ollut hyvä ja lämmin ja myöhemmin muuttunut kylmäksi. Kuitenkin on ehtinyt perheeseen tulla pari lasta ja iso talolaina. Mitä silloin tekisit, eikö sulla ole minkäänlaista vastuuntuntoa?

[/quote]

Vastuullisuudestako se siis viestii, kun luikkii nylkyttämään vieraita sen sijaan, että olisi elämänkumppanilleen rehellinen tai pyrkisi korjaamaan suhdetta?

Vierailija
16/36 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vastuullisuudestako se siis viestii, kun luikkii nylkyttämään vieraita sen sijaan, että olisi elämänkumppanilleen rehellinen tai pyrkisi korjaamaan suhdetta?

[/quote]

Tää uusmoralismi on kyllä masentavaa. Nykyään paahdetaan pettämisestä ihan kuin se olisi joku maailmanloppu.

Tunnen vanhan lääkäripariskunnan jotka muistelevat 60-luvun seksuaalista vapautumista. Silloin saattoi käydä niin että juhlien jälkeen heräsi jonkun toiden siipan vierestä, mutta asialle korkeintaan naureskeltiin eikä siitä sen kummempaa numeroa tehty.

Vierailija
17/36 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm, siihen kakkospuhelimeen tulee ne kaikki sun päivän ihanimmat puhelut eikö vain?

Herra40+

Vierailija
18/36 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 11:25"]

hmm, siihen kakkospuhelimeen tulee ne kaikki sun päivän ihanimmat puhelut eikö vain?

Herra40+

[/quote] Kyllä, txt muodossa.

Vierailija
19/36 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kirjaimellista puhseksiä, ei huono ei

oispa siihen itselläkin seuralainen

Herra40+

Vierailija
20/36 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 11:31"]

siis kirjaimellista puhseksiä, ei huono ei

oispa siihen itselläkin seuralainen

Herra40+

[/quote] Kyl saan valituilta henkilöiltä myös tutustumis viestejä ennen tapaamista, yhden olen tavannut.