Uimahallissa vesiroiskeista traumat saanut Jaana Haapasalo " Monimiljonäärille 500 euroa on niin pieni summa, että minun puolestani hän saa maksaa sen"
– Tosin siitä jäi uupumaan se käyntimaksu 6.50, Haapasalo lisää.
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei nähdä kirjoitti:
Voi luoja... kirjoitti:
1000000 x 🤦
Oisin vastannut, että "samat sanat sulle"
jotenkin tuo korostaa olevansa kaupunginvaltuutettu, siis joka lausessa. Mutta sitten seuraavassa se kertoo olleensa siellä kuitenkin yksityshenkilönä.
Jos joku random eläkeläinen alkaa vinkumaan naapuriradalla että sen permis menee sekaisin jos se kastuu niin en mä ekana sitä tunnista kaupunginvaltuutetuksi jota mä haluaisin vähän näpäyttää.
Jollain on tosiaan noussut se neste päähän... mitähän puoluetta tuollaiset edustaa, persu varmaan. Muilla on käytöstavat.
ihan on vasemmistoliiton, tosin sit. joten voi olla salakokkari, kun tuntuu tuo ansaiseminen olla tässä keississä se pääasia ;)
Eikö se nimenomaan ole vasemmiston erityispiirre että ollaan rikkaiden rahojen perässä? Kunta käy, mutta vielä parempaan jos se miljonääri jolle "raha on varmasti tullut helposti".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei nähdä kirjoitti:
Voi luoja... kirjoitti:
1000000 x 🤦
Oisin vastannut, että "samat sanat sulle"
jotenkin tuo korostaa olevansa kaupunginvaltuutettu, siis joka lausessa. Mutta sitten seuraavassa se kertoo olleensa siellä kuitenkin yksityshenkilönä.
Jos joku random eläkeläinen alkaa vinkumaan naapuriradalla että sen permis menee sekaisin jos se kastuu niin en mä ekana sitä tunnista kaupunginvaltuutetuksi jota mä haluaisin vähän näpäyttää.
Jollain on tosiaan noussut se neste päähän... mitähän puoluetta tuollaiset edustaa, persu varmaan. Muilla on käytöstavat.
ihan on vasemmistoliiton, tosin sit. joten voi olla salakokkari, kun tuntuu tuo ansaiseminen olla tässä keississä se pääasia ;)
Eikö se nimenomaan ole vasemmiston erityispiirre että ollaan rikkaiden rahojen perässä? Kunta käy, mutta vielä parempaan jos se miljonääri jolle "raha on varmasti tullut helposti".
Ei aivan. Ne on toisten rahojen perässä.
köyhän maanviljelijän toinen lehmä (se parempi) kelpaa solidaarisuuden nimissä, ei tarvitse siis olla rikas.
Ei tuommosesta jauhaminen ole enää normaalia. Eihän se roiskuttaminen edes ollut vahinko. Mitä menee semmosen viereen joka vetelee kovalla tahdilla.
Toivottavasti äänestäjät tekevät asianmukaiset johtopäätökset ja "vapauttavat" ko julki-itkijän valtuustotyön ikeestä...
Tämä Jaana on siis psykologi ja vielä kriminaalisellainen. Mahtaisi olla kokemus nähdä, kun tämmöinen mielensäpahoittaja istuu saman pöydän ääressä jonkun paatuneen taparikollisen kanssa! Kyllä siinä varmaan ajatuksenlento olisi melkoista... Vaikka ei tuommoisella luonteella mihinkään työpaikkaan tule valituksi. Dosentuureja voi saada kyllä kunhan näkee vaivaa, mutta ei niistä suuria tienestejä kerää. Jos psykologi ei tule ihmisten kanssa toimeen, niin on siinä kallis koulutus mennyt hukkaan.
Kyllä nyt Haapasalo varmaan mielensä pahoittaa pahasti, kun Iivo meni ja sai pronssia olympialaisissa. Toipuuko ollenkaan?
Jaana Haapasalo hakee taas julkisuutta uimahallin avulla.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ea26bf43-4bbb-4c5f-b959-d43e2988356b
Psykologi ja entinen Salon kaupunginvaltuutettu Jaana Haapasalo oli oksentaa Salon uimahallissa kesken kuntouinnin.
Eikö tuo akka voi olla menemättä uimahalliin?
Mietin miten joku kehtaa ryhtyä tuollaiseen valitukseen tms. Toisaalta ikävin asia on se, että tuollainen ihminen on psykoterapeutti, koska, miten tuollainen ihminen voi auttaa ketään ja työskennellä apua tarvitsevien ihmisten parissa ja vielä vankienkin kanssa. Ei anna asiallista ja hyvää kuvaa kyllä.
Se on vanha änkyrä vassari / kommari joka on riidoissa jopa omien kanssa. Ei liity someen mitenkään