Vaimo haluaisi vissiin jonkun mitallin on tehnyt suursiivouksen
Huomasin kyllä, mutta en viitsinyt sano, että ei ole kattoja pessyt, muuten kyllä on ihan siistiä.
Kommentit (29)
Teillä on jo ero tulilla, sinä et vaan huomaa ap.
Mitali kirjoitetaan yhdellä l-kirjaimella.
Räystäätkin jätti lehdistä tyhjentämättä.
Vaino ei ilmeisesti myöskään löytänyt ap:n hukkaamia välimerkkejä?
Ihana vaimo <3 ei se mitalllia tarvi, suukon poskelle ja noutopizzan. Ja vähän kehuja. Voi irrota pipariakin sulle illemmalla...
Hae sille siideriä tai kaljaa jos ei ole itse ymmärtänyt siivousjuomia ostaa. Parempi palkinto kuin mitkään mitallit.
Eli vaimopas.katrollailija-nainen on ravintelijankkaaja. Enää ei tarvitse miettiä millainen kehařı tekee näitä rasittavia aloituksia jatkuvalla syötöllä.
Kumpi on helpompaa, antaa suosiolla se mitali tai muu palkinto vai tehdä itse se suursiivous?
Toisaalta, vaimo ei välttämättä halunnut mitalia, mutta jos teki siivouksen rakkaudenosoituksena sinulle, toivoi että huomioisit sen.
Tarkasta samalla onko juonut partavedet?
Niillä on tapana tehdä sekin.
"Mitallin"=Paljastikin susta tarpeeksi :D
Vierailija kirjoitti:
Tarkasta samalla onko juonut partavedet?
Niillä on tapana tehdä sekin.
Musta tuntuu, että ap tässä on partavetensä kaatanut kitusiinsa, jos joku.
Se aika olisi muuten mennyt opiskeluun, joten ole tyytyväinen että kiillotti kynsilakkapurkkeja ja saat itse olla se joka osaa asioita.
Typerän laiskan äijän lässytystä.Vielä koittaa vi...lla katosta tai sitten provoilee kun ei muuta osaa.Taidat olla meidän paikan läski insinööri pomo joka ei osaa muuta kuin kävellä kädet taskussa ja juoda kahvia.
Miten päättelit tuon "halusi varmaan mitallllin"? Kovin epäjohdonmukainen kirjoitus.
Mies haluaa mitalin jo roskien ulos viemisestä.
Teepä sitten sinä AP seuraavalla kerralla se suursiivous. Niin, ethän sinä tee, arvostelet vain niitä jotka tekevät.
Osta sille kukkakimppu, ihan vaan huvin vuoksi. Kerro, että halusit ilahduttaa kun oli siivonnut niin ahkerasti.
Kai sait myös pihvin ja bj:n? Muuten on kyllä eron paikka.
Mikä on mitalli?